Strona 1 z 1
[86c2f] Po podłączeniu obr. piszczy czujnik cisnienia oleju.
: 09 lis 2013, 17:59
autor: MQuiet
Witam!
Dzisiaj w swoim polo podłączyłem obrotomierz. Z zegarów wypuściłem kabel i wpiąłem go w cewkę. Obrotomierz działa ale mam taki problem, przy około 3tys obr zaczyna świeci oraz "piszczy" kontrolka ciśnienia oleju. Przy odłączonym obrotomierzu wszystko jest ok. Co może być nie tak?
Re: [86c2f] Po podłączeniu obr. piszczy czujnik cisnienia oleju.
: 10 lis 2013, 11:32
autor: adek1983
Nie lepiej było kupić gotowe zegary z obrotomierzem? Możliwe, że Twoje podłączenie zbyt mocno obciąża obwód i dzieją się cyrki z czujnikami ciśnienia oleju.
Re: [86c2f] Po podłączeniu obr. piszczy czujnik cisnienia oleju.
: 10 lis 2013, 18:14
autor: MQuiet
Mam zegary z obrotomierzem ale nie dostawał on sygnału więc postanowiłem coś z tym zrobić. W którym miejscu podłączony jest oryginalnie obrotomierz do cewki butelkowej?
Re: [86c2f] Po podłączeniu obr. piszczy czujnik cisnienia oleju.
: 10 lis 2013, 18:37
autor: Anonymous
a nie do alternatora?
Re: [86c2f] Po podłączeniu obr. piszczy czujnik cisnienia oleju.
: 14 cze 2014, 23:49
autor: taperson
[quote=""MQuiet""]Witam!
Dzisiaj w swoim polo podłączyłem obrotomierz. Z zegarów wypuściłem kabel i wpiąłem go w cewkę. Obrotomierz działa ale mam taki problem, przy około 3tys obr zaczyna świeci oraz "piszczy" kontrolka ciśnienia oleju. Przy odłączonym obrotomierzu wszystko jest ok. Co może być nie tak?[/quote]
miałem podobną sytuacje w Passacie B3 w którym wsadziłem zegary z obrotomierzem, niby wiązka była niby wszystkie przewody w oryginale byly ale tak jak u ciebie powyżej 3 tysięcy zaczynała piszczeć i świecić kontrolka oleju.
i powiem ci ze żaden magik i pasjonat nie rozwiązał problemu a poruszałem temat na forum i dość mocna dyskusja byla, burza muzgów- poddałem sie i wróciłem do zegarów bez obrotomierza
Re: [86c2f] Po podłączeniu obr. piszczy czujnik cisnienia oleju.
: 11 wrz 2014, 19:45
autor: taperson
[quote=""taperson""][quote=""MQuiet""]Witam!
Dzisiaj w swoim polo podłączyłem obrotomierz. Z zegarów wypuściłem kabel i wpiąłem go w cewkę. Obrotomierz działa ale mam taki problem, przy około 3tys obr zaczyna świeci oraz "piszczy" kontrolka ciśnienia oleju. Przy odłączonym obrotomierzu wszystko jest ok. Co może być nie tak?[/quote]
miałem podobną sytuacje w Passacie B3 w którym wsadziłem zegary z obrotomierzem, niby wiązka była niby wszystkie przewody w oryginale byly ale tak jak u ciebie powyżej 3 tysięcy zaczynała piszczeć i świecić kontrolka oleju.
i powiem ci ze żaden magik i pasjonat nie rozwiązał problemu a poruszałem temat na forum i dość mocna dyskusja byla, burza muzgów- poddałem sie i wróciłem do zegarów bez obrotomierza[/quote]
o ironio losu
w polówce dotknęło mnie to samo a mialo byc tak pieknie i nawet tu na forum padly informacje ze jest p&p a jednak dupa
co robic??