Polo 6N by Wojtus
: 03 lis 2013, 16:41
Witam.
Polówkę zakupiłem od znajomych, w 2007 roku przyjechała z Niemiec do Polski, jestem 3 właścicielem
Stwierdziłem, że mimo jak na razie drobnych modów warto ją przedstawić 
Rok produkcji: 1997
Silnik: 1.0 AER o zabójczej mocy 50km
Przebieg to ok 220000km.
Z wyposażenia nie posiada wiele bo tylko 1 poduszkę powietrzną.
Samochód kupiłem uszkodzony, głowica była do wymiany, jednak mechanik dał ciała i po 2000k km Polo zaczeło brać 1 litr oleju na 100km :/ Nie chciałem swapować ponieważ 1.0 spala niewiele ponad 5 litrów a jak dla mnie praktykanta zarabiającego 300zł jest spoko
Tak więc z 6Enką staram się robić co mogę aby doprowadzić ją do wymarzonego ideału 
W Vagu zrobiłem w miarę dobre zmiany
Wpadły Dezenty A 7/8j lecz z przyczyn prywatnych musiałem je jednak sprzedać. Zakupiłem springi -60/-40 lecz było za wysoko więc wpadł gwint TA
Aktualnie samochód jest gotowy na zimę.
Zmiany:
Gwint TA
Polakierowanie progów, nadkoli oraz zderzaka przód.
Hokej z Golfa III Vr6
Głośniki przód w podszybiu JBL 10'
Głośniki tył (półka) JBL 13'
Malutka tuba w bagażniku JBL 13'
Wzmacniacz Blaupunkt GTA 260
Aktualnie seryjne koło 13' z kołpakiem Audi 15'
Kapitalka silnika 1.0
A teraz plany najbliższe które chcę zaprezentować:
Szeroka stal z ładnym naciągiem w kolorze jeszcze nieznanym
Idealne spasowanie gleby
Wymiana siedzenia kierowcy (aktualne jest rezerwane)
Wymiana gałki zmiany biegów na inną (wygodniejszą)
Pranie całego środka
Wymiana gum oraz gałek w zawieszeniu
Hokej aktualny (Golf III Vr6) lub z polo Classic
Takie mam plany na tą zimę, jak najbardziej do zrealizowania.
Następnymi moimi planami są ciut większe mody a dokładniej:
Wymiana zderzaków na szerokie
Wygładzony przedni zderzak oraz "beton"
Wymiana maski
Wymiana klapy tył
Faltdach z Polo 6N
Wymiana drzwi kierowcy
Wyciąganie pozostałych wgniotek które zostaną po takowych modach (czyt. niżej)
Wspomaganie kierownicy
Malowanie całego samochodu.
Aktualnie blacharka i lakier są zaniedbane. Niestety jak wiadomo na Śląsku z nieba zaczęło sypać gradem z samochód stał pod domem a byłem w szkole i niestety jest cały obity. Lakier porysowany, nie mocno, ale jednak jest czego nie lubię bo muszę mieć wszystko idealnie zrobione.
Myślę, że autko na sezon 2015 będzie ideałem. Wszystkie zmiany i mody będę tutaj dokumentował bo fajnie mieć swój temat
Teraz fotki:
Zaraz po zakupie:


Na Dezentach i sprężynach obniżających (jak widać, koza masakryczna :? )


Na gwinciuku


Zaliczone góry


SCP 2013

Set zimowy.




I to by było na tyle, zapraszam do oceniania i komentowania
Polówkę zakupiłem od znajomych, w 2007 roku przyjechała z Niemiec do Polski, jestem 3 właścicielem


Rok produkcji: 1997
Silnik: 1.0 AER o zabójczej mocy 50km
Przebieg to ok 220000km.
Z wyposażenia nie posiada wiele bo tylko 1 poduszkę powietrzną.
Samochód kupiłem uszkodzony, głowica była do wymiany, jednak mechanik dał ciała i po 2000k km Polo zaczeło brać 1 litr oleju na 100km :/ Nie chciałem swapować ponieważ 1.0 spala niewiele ponad 5 litrów a jak dla mnie praktykanta zarabiającego 300zł jest spoko


W Vagu zrobiłem w miarę dobre zmiany

Wpadły Dezenty A 7/8j lecz z przyczyn prywatnych musiałem je jednak sprzedać. Zakupiłem springi -60/-40 lecz było za wysoko więc wpadł gwint TA

Zmiany:
Gwint TA
Polakierowanie progów, nadkoli oraz zderzaka przód.
Hokej z Golfa III Vr6
Głośniki przód w podszybiu JBL 10'
Głośniki tył (półka) JBL 13'
Malutka tuba w bagażniku JBL 13'
Wzmacniacz Blaupunkt GTA 260
Aktualnie seryjne koło 13' z kołpakiem Audi 15'
Kapitalka silnika 1.0
A teraz plany najbliższe które chcę zaprezentować:
Szeroka stal z ładnym naciągiem w kolorze jeszcze nieznanym

Idealne spasowanie gleby
Wymiana siedzenia kierowcy (aktualne jest rezerwane)
Wymiana gałki zmiany biegów na inną (wygodniejszą)
Pranie całego środka
Wymiana gum oraz gałek w zawieszeniu
Hokej aktualny (Golf III Vr6) lub z polo Classic
Takie mam plany na tą zimę, jak najbardziej do zrealizowania.
Następnymi moimi planami są ciut większe mody a dokładniej:
Wymiana zderzaków na szerokie
Wygładzony przedni zderzak oraz "beton"
Wymiana maski
Wymiana klapy tył
Faltdach z Polo 6N
Wymiana drzwi kierowcy
Wyciąganie pozostałych wgniotek które zostaną po takowych modach (czyt. niżej)
Wspomaganie kierownicy
Malowanie całego samochodu.
Aktualnie blacharka i lakier są zaniedbane. Niestety jak wiadomo na Śląsku z nieba zaczęło sypać gradem z samochód stał pod domem a byłem w szkole i niestety jest cały obity. Lakier porysowany, nie mocno, ale jednak jest czego nie lubię bo muszę mieć wszystko idealnie zrobione.
Myślę, że autko na sezon 2015 będzie ideałem. Wszystkie zmiany i mody będę tutaj dokumentował bo fajnie mieć swój temat

Teraz fotki:
Zaraz po zakupie:


Na Dezentach i sprężynach obniżających (jak widać, koza masakryczna :? )


Na gwinciuku



Zaliczone góry



SCP 2013


Set zimowy.




I to by było na tyle, zapraszam do oceniania i komentowania
