BJ93 - POLO CUP EDITION look;)

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

B
BJ93
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 20 paź 2013, 23:46

BJ93 - POLO CUP EDITION look;)

Post autor: BJ93 »

Witam serdecznie!
Na imię mam Bartek i pochodzę ze śląska, a na forum jestem od niedawna więc ukłony dla wszystkich użytkowników i posiadaczy Polówek :piwo:
Przedstawienie siebie w dwóch słowach mam już za sobą, tak więc teraz przedstawię swoją Polówkę :cool:
Samochód jest w moim posiadaniu od końca wakacji i jak dotąd, radość z jazdy rośnie z każdym kilometrem, a znawcy tematu na drogach i w mieście przekręcają karki :D

Troszkę lektury:
Model: POLO 9N3 CUP EDITION look
Rok: 2007/2008
Kolor: czarny
Przebieg: niecałe 122k km
Motor: o tym niżej

Wyposażenie:
-ABS
-4 poduchy
-elektryka szyb i lusterek + grzanie
-alufelgi polerowane 16", JP WHEELS model GTR Style Superlight, gumy przód 195/45 Michelin Pilot, tył 205/45
-komputer pokładowy (chwilowe i śr. spalanie, temperatura, dystans do przejechania na baku i takie tam...)
-centralny zamek z pilota+bagażnik otwierany również pilotem
-navi, ale o tym niżej
-system audio DolbyDigital 8 spekerów + sub, ale o tym również niżej
-tempomat
-skórzana kierownica GTI, 3-ramienna
-alarm
-lusterka fotochrom
-przednie szyby atermiczne
-tylne szyby przyciemniane (wszystkie ori)
-fotele kubły z reegulacją wysokości i wysuwaną szuflądą pod nogami
-welur
-Climatic
-skórzana
-czarne klosze przednich świateł, wg mnie super wygląd
-srebrne pierścienie wokół zegarów
-skórzany ręczny
-aluminiowe nakładki na pedały GTI
-cup holder wysuwany

Teraz troszkę o Multimediach na pokładzie, dbających aby maksymalnie umilić podróż, nawet tą 3 ulice dalej na zakupy :D
-serce wszystkiego, czyli stacja multimedialna Pioneer AVIC-HD3 z dyskiem twardym 30GB dająca:
*radio
*MP3 (ogólnie co do muzyki mnóstwo możliwości konfiguracji EQ, efektów pomieszczeń, częstotliwości, tryby Surround, Studio i masa innych
*biblioteka muzyczna
*DVD z DolbyDigital i dts
*TV
*NAVI z mapami
*wejścia iPod, AUX,
*obsługa zmieniarki
*bajery typu kamera cofania, czy widok z tyłu samochodu podczas jazdy, voltomierze, pomiary przyśpieszeń i przeciążeń i inne...
-nagłośnienie HERTZ, 4 tweety (2 w słupkach A, 2 na tylnej półce), 4 midy (2 w przednich drzwiach, 2 na tylnej półce) + subwoofer Magnat
-wzmak Pioneer GM-X944
-wzmak Magnat Xcite 801
-kondensator RENEGADE RX-1200
Całość robi naprawdę mega robotę, wygłuszenie wszystkiego na najwyższym poziomie, audio potrafi zagrać koncert filharmoniczny jak i rozkręcić osobną imprezę pod dyskoteką :grin: Osobiście wolę to pierwsze :)

No to troszkę fotek, niektóre amatorskie

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

No to póki myślę że zdjęć starczy :grin: Została jeszcze jedna kwestia, a mianowicie motor, czyli serduszko całego wozidła i cała ekonomika. Ponieważ całość to CUP EDITION, co to jest pod maską jest niemałą niespodzianką :cool2: Jak wszystko wskazuję będzie tam turbodoładowany 1.8 i stado 180 kucyków ale moi drodzy nic z tych rzeczy :acute: Pod maską znajdziemy dieselka :grin: Dokładnie 1.9 TDI :grin: Fabrycznie miał 101 koni, ale obecnie silnik krzesa ich aż 150, czyli jak cywilne GTI. Skrzynia manualna, 5 biegowa, dobrze zestopniowana w połączeniu z tym motorem daje duuużą frajdę, samochód jak diesel, ciągnie od samego dołu, a gdy jezdnia jest mokra przy 30km/h przy depnięciu w podłogę na 2-gim biegu bez ingerencji sprzęgła zaczyna buksować że jak to mówią asfalt zwija i po sekundzie czerwone pole na obrotomierzu :D

SPALANIE:
Gdy mowa o GTI nie powinienem chyba o tym pisać, ale na pewno niejednego będzie to nurtować więc postaram się przybliżyć ten temat. Przejechałem nim 3000 km i mogę powiedzieć że po mieście przy normalnej jeździe łyka ok 6 litrów. Wiadomo, że z ciężką nogą może to być i 16 na sto. W trasie troszkę mniej, ale o tym za chwilkę. Pomiary które teraz przedstawiam nie opierają się tylko o komputer pokładowy, ale głównie o kartkę, długopis i analizowanie licznika dziennego i uzupełnianie paliwa do pełna. Tankowane oczywiście Na Shellu V-Powerem Nitro+ Diesel bo na zwykłej ropie nie chciał za bardzo jeździć..
Spalanie w trasie- i tutaj pojawia się u mnie uśmiech na twarzy. Raz robiąc trasę 70 km drogą szybkiego ruchu, na tempomacie spalił 4,4l/100km co jest dla mnie SUPER wynikiem jak na takie osiągi (fotka z BC niżej). Moja dziewczyna mieszka 10 km ode mnie i wiedzie do niej prościutka droga bez skrzyżowań ani serpentyn i robiąc w poprzednim tygodniu test delikatnie muskając gaz komputer pokazał 3,9/100km. Nieźle biorąc pod uwagę tak krótki dystans, temperatura kolo 15st więc silnik zagrzał sie dopiero do 90st niedługo przed końcem trasy.
Ile potrafię przejechać na baku? W niedzielę nalałem naprawdę do pełna (ale nie aż pod sam korek) Po zrobieniu aktualnie 70km komputer pokazuję zasięg do przejechania na baku jeszcze 920km! Fotkę też wkleję niżej, tylko że nieaktualna o 8 km bo to wczoraj z wieczoru a dzisiaj rano zrobiłem 8km i dalej do 920km do przejechania. Przez ostatnim tankowaniem miałem na liczniku dziennym miałem przejechane 250km i 3/4 baku więc zastanawiam się czy jest możliwe zrobić moim GTI 1000km na jednym tankowaniu? Piszcie może w postach niżej ile udało Wam sie przejechać na jednym baku i z jakim motorem a tymczasem kończąc już pozdrawiam wszystkich i podrzucam swoją fotkę z moim bejbi oraz jeszcze kilka zdjęć z środka oraz obiecane fotki zegarów i komputera. Czołem!

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 29 paź 2013, 10:51 przez BJ93, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
krzychu20
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3262
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:03
Lokalizacja: okolice Przemyśla

Post autor: krzychu20 »

Warunkowa akceptacja- zapoznaj sie z regulaminem działu i popraw co trzeba
Awatar użytkownika
patrykmp3
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1177
Rejestracja: 05 lut 2011, 16:36
Lokalizacja: Marki / W-Wa

Post autor: patrykmp3 »

Nooo. To sie nazywa prezentacja autka. I to jakiego autka :grin:

Gratulacje zakupu.
Oby służyło długo i szczęśliwie ;)

Polo piękne. Jak to CUP :grin: :piwo:
Moje 6n2 :)
http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 78&t=41692

Ślesin 2013 -> Dzierżązna 2013 -> Ślesin 2014 -> Topornia 2014 -> Ślesin 2015
c
chemik1
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 34
Rejestracja: 12 paź 2013, 16:18
Lokalizacja: Osięciny-Włocławek

Post autor: chemik1 »

Ładny czarnuch,gratki autka dbaj o niego i powodzenia í zadowolenia w dalszej eksploatacji.pozdrówka
Awatar użytkownika
Matti 6n
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 669
Rejestracja: 13 wrz 2011, 20:32
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: Matti 6n »

Auto fajne w dobrej edycji powodzenia w dalszych modach :)
Szykuje się jakieś koło ?
Awatar użytkownika
Adrian_Malbork
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 09 sie 2010, 21:27

Post autor: Adrian_Malbork »

Wszystko ładnie opisałeś, ale:
Turbina padnie za kilka tyś km, bo AXR wytrzymuje max 150ps po wirusie.. wątpie, zeby było tu wsadzone coś poza programem. Spalanie jak spalanie na TDI eleganckie.
co do CUP EDITION:
Nie jest to żaden CUP EDITION tylko zwykły CUP look ;) brakuje wielu elementów do CUP'a dlatego się nie fascynujcie, ze dobra edycja :D
(oczywiście bez obrazy dla właściciela bo sam miałem w planach taki look!)
Samochód myśle ze większość dobrze zna bo dłuuugo stał na otomoto.
Audio z pewnością gra fajnie, ale patrząc na bagażnik jest to przerost treści nad formą.
look zewnętrzny na plus, wewnątrz też fajnie jak to prawdziwy SPORTLINE, ale bagażnik odstrasza.
nad silnikiem się zastanów bo o ile pompki to wytrzymują to turbina długo nie pociągnie na tak hardcorowym programie. wiec możnaby przy okazji coś pomodzić.
No i tak prywatnie.. zdjąłbym te znaczki GTI bo są krzywo założone i trąci wiochą.. TDI to TDI
zaopatrz się w znaczki GTD. dużo lepiej wyglądają ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Wilku89
Niesolidny klient sklepiku
Posty: 132
Rejestracja: 21 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: RT

Post autor: Wilku89 »

Cup edition oryginalny to niestety nie jest przyjacielu. Cup Edition wychodził w 9n3 w jedynej wersji silnikowej 1.8T o mocy 180km. Ten model to czyjaś niespełniona fantazja. Widać to po wnętrzu i silniku między innymi. Zderzaki, klapa bagaznika, gril owszem z CUP-a, ale cała reszta zmieniana/dokładana w tym kierownica GPS: http://gps.wroclaw.pl itd. Osobiscie zmienilbym kola, sciagnal emblemat gti, bo jest al'a allegro i te naklejki gti boczne.
Ostatnio zmieniony 21 sty 2015, 14:30 przez Wilku89, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Adrian_Malbork
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 09 sie 2010, 21:27

Post autor: Adrian_Malbork »

Wilku. Klapa nie ma nic wspólnego z CUP poza naklejką
klapa w CUP miała dodatkowo lotkę, która zachodziła na błotniki (3elementy)
Obrazek
B
BJ93
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 20 paź 2013, 23:46

Post autor: BJ93 »

Tak tak, dobrze mi wiadomo że to nie jest prawdziwy CUP EDITION tylko look, przecież nie wychodziły one w 1.9TDI ;) Co do znaczka GTI z tyłu jest on już zniszczony i będzie zastąpiony na taki, jest na grillu. Oczywiście mam odpowiednie plany co do samochodu, ale to dopiero na wiosnę, niech przejeździ tak jak stoi zimę a na nowy sezon będzie nowy look ;) Mimo wszystko pamiętajmy o jednym- ile ludzi tyle gustów, szyków i smaków i nie znalazł się jeszcze taki, który wszystkim by dogodził :vinsent:

Jest to tylko look, ale czego brakuje do CUP'a? Z zewnątrz na pierwszy rzut oka tylnej lotki i chyba tylko tyle hmm? Kół 17" nie liczę. W środku zegary, fotele w kratkę, lewarek biegów i chyba tyle. A co autor "projektu" miał na myśli dokładając look tego już nie wiemy, może tak jak ktoś powiedział niespełniona ambicja a może chciał wyróżnić swojego TDI? Tego sie nie dowiemy, a ja osobiście nie zamierzam filozofować na ten temat :) Co do bagażnika to nikt nie musi widzieć co tam jest, a zdecydowałem się na fotkę ponieważ pisząc o rozbudowie audio na pewno ktoś chciałby zobaczyć to wszystko. Co do wyglądu sprzętu w bagażniku to wychodzę z jednego założenia- to ma grać, a nie wyglądać. Na zdjęciu tak to troszkę wyolbrzymione wygląda bo jest chwycone troszkę z dołu, ale przede wszystkim bagażnik w polo to pudełko od TicTac'ów, mały i nieustawny więc nie ma tutaj mega pola do popisu jeśli chodzi i ergonomię i jakiś customowy look. Gdy sznureczki od półeczki są odczepione i półka nie podnosi się razem z klapą widać tylko troszkę subwoofera.

Jeszcze słówko tylko do MODERATORA,
Za chwilkę będę miał więcej wolnego czasu i na pewno na spokojnie popoprawiam to co trzeba a tymczasem dziękuję za warunkową akceptację. Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
Adrian_Malbork
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 09 sie 2010, 21:27

Post autor: Adrian_Malbork »

http://otomoto.pl/volkswagen-polo-gti-C30206113.html
Czemu gośc to dalej sprzedaje to nie wiem ^^

Do CUP brakuje Ci na pewno lotki tylnej, nakładek na progi ( te co masz są od GTI) i kół tak jak mówisz. Naklejka CUP naklejona w złym miejscu, brak znaczka GTI w cup'ie, wydech jakiś taki nietaki..
to z zewnątrz.
Wewnątrz:
zegary, kierownica, tapicerka fotele + boczki. CUP ma wszystko czarne w środku tj słupki + podsufitka. Ma też wstawki na deskę w stali szlachetnej tj konsola środek + nawiewy boczne. brak ESP.

Wiadomo jest koncepcja, ale te projekty są w cholere drogie, zeby doprowadzić samochód do stanu oryginalnego CUP'a..
same felgi 3kafle.. lotka kafla. progi też.
w środku to z 3tyś zeby to skompletować.. chociaż tu akurat wszystko pasuje od GTI
No ale tylko życzyć poModzenia i czekam na efekty. Jakieś osiągi 0-100 mierzyłeś? Jak to się zbiera?
Sam miałem w głowie CUP project, ale chyba wolę tą kase wydać na czisburgery, bo w Polsce jest dzicz to albo poobijają, albo ukradną i projekt idzie w dupe..
Obrazek
Awatar użytkownika
krzyDOLAR
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3272
Rejestracja: 09 wrz 2009, 15:02
Lokalizacja: DW

Post autor: krzyDOLAR »

niestety nie ma wśród nas laików :) ktoś miał dobre intencje ale nie wyszło mu to najlepiej. można to uratować, ale odpust z bagażnika musi zniknąć. no i oczywiście to co pisali poprzednicy, emblematy, lotka, felgi i mnóstwo innych detali sprawią że nawet klekot będzie wyglądał należycie
B
BJ93
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 20 paź 2013, 23:46

Post autor: BJ93 »

Adrian_Malbork nie gość tylko Bartek, przedstawiałem się w pierwszym poście :)) K2 to nasz autokomis a pytasz dlaczego jest wystawiony w ogłoszeniu? Szczerze mógłbym powiedzieć krótko- BO TAK i tak też właśnie odpowiem. Jest to taka przejściówka, bo plany są na M-POWERA ;> Polo nigdy nie było i w moim przekonaniu nie będzie samochodem sportowym, a wersja CUP przypomina mi bardziej takiego małego pieska (chyba Jork sie ta rasa nazywa) który tylko głośno szczeka. No chyba że ktoś chce szybciej na zakupy zajechać do supermarektu więc wtedy wybór CUP'a jest uzasadniony.

Mówisz że naklejka z złym miejscu? Odsyłam:
http://i135.photobucket.com/albums/q159 ... 861211.jpg
Mówisz że CUP bez emblematu GTI z tyłu? Również odsyłam:
http://i135.photobucket.com/albums/q159 ... 861211.jpg

Celem tego całego projektu HalfCUPLook (zastrzegam siobie prawa do tej nazwy :D ) było chyba po prostu wyróżnienie tego konkretnego TDI wśród innych "tedeików" co moim skromnym zdaniem wyszło całkiem dobrze. Auto przykuwa uwagę na ulicy, a opinie od przechodniów jakie podsłyszałem były tylko i wyłącznie pozytywne i wyglądały w ten sposób: "ale zarąbista Polówka", "zobacz, GTI" a raz dwóch panów stwierdzili ''fajny GOLF'' :cool:

W każdym bądź razie nie spotkałem się jeszcze z opinią "ahh kur.., brakuje czarnej podsufitki, 17", i kiery z czerwoną nicią a nakleja jest w złym miejscu bo 1mm za wysoko". Nikt też samochodu nie wyśmiał a tak jak mówię, wręcz przeciwnie- same zachwały.

Komu te fotele nie z CUP'a w TDI przeszkadzają albo brak czerwonej nici? Zaproszę na cały dzień kumpli do samochodu na papierosa i będzie tez i czarna podsufitka :)) Tyle jedno pytanie, po co to wszystko? Gdzie tu sens? Skoro chcieć sie bawić w takie pierdółki Adrianie potrzebne chyba tylko Tobie do szczęscia to już lepiej poszukać oryginała CUP'a i masz super "sportowe" wozidło na zakupy. Jadąc tym autem jadę z pełną świadomością że to tylko TDI, tylko takie szybsze niż 1.4 gdzie takich Polówek na naszych drogach jest jak mrówek, nie wmawiam sobie że to 1.8T ale mimo że to 1.9 to odejście ma konkret, a ekonomia podobna jak w 1.4 TDI a biorąc pod uwagę osiągi i fun z jazdy to już w ogóle kilometrowa przewaga. W tym momencie może przyjść do głowy jedno pytanie- to po co w ogóle co wszystko, ta cała zamiana zderzaków, grilla i reszty skoro i tak niektóre rzeczy i tak nie są jak w oryginale CUP'a. Jako odpowiedź na to być może słuszne pytanie pozwolę sobie zacytować jedną z postaci z filmu VINCI, pana Hagena, starego fałszerza- "Kopii nie robi się idealnie" :)

Co do zegarów trudno żeby TDI jeździł z obrotomierzem wyskalowanym do 8tyś obrotów, co do foteli to poza wzorem tapicery i i chyba troszkę większym podparciem bocznym niczym sie nie różnią. A wiecie co Wam powiem na 17" o profilu 40 na laczku 205 tutaj na Śląsk przy granicy? NIGDY W ŻYCIU. Ilość dziur i cały syf na poboczach jednogłośnie dyskwalifikują te felgi w tym samochodzie żeby móc jeździć nie martwiąc się o swoje zęby i zawieszenie samochodu. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 28 paź 2013, 0:15 przez BJ93, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
ciapuś
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 84
Rejestracja: 06 maja 2012, 22:25
Lokalizacja: RLE/KR

Post autor: ciapuś »

Dlaczego kolego Bartku od razu się tak spinasz?:) Koledzy wyżej nie mieli nic złego na myśli pisząc to, że polo nie jest wersją CUP. Mam dziwne wrażenie po twoim ostatnim poście, że wrzuciłeś to na forum tylko po jedno - usłyszeć same pozytywy. Autko jest dla mnie bardzo ładne i zadbane, jeśli zdecydujesz się zostawić je i modzić przy nim, może z tego być konkret. pozdrawiam :)
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Adrian_Malbork
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 09 sie 2010, 21:27

Post autor: Adrian_Malbork »

Znaczek GTI owszem jest, ale nie taki jak ma być. o to chodziło, sorry. Wzorując się na zdjęciach z początku powstania CUP'a i z tego co widziałem dawno dawno temu w oryginale nówke twierdziłem, że znaczek ma być niżej. widocznie zaszła jakaś zmiana. zwracam honor.
http://img.infocoches.com/img/volkswage ... -008_3.jpg
http://img.infocoches.com/img/volkswage ... -009_4.jpg
I teraz pytanie po co ta szopka? Najpierw piszesz, ze nie wiesz co autor miał na myśli, a teraz jakby po Twojej wypowiedzi można ogarnąc, że to Twój projekt i piszesz jaki był jego zamysł
poza tym nie gośc tylko Bartek. Nie pisałem o Tobie, myślałem, że kupiłeś a ogłoszenie nadal wisi...
to jeżeli to Twoje ogłoszenie to ono wisi od prawie roku więc nie mów, że od końca wakacji masz samochód.
no i sprostowanie. NIGDZIE nie skrytykowałem, tego że samochód kijowo wygląda.. wypisałem tylko co możnaby zrobić żeby dopracować detale a każdym szczególe jeżeli chodzi o pakiet CUP. wiadomo, ze jest to bardzo drogi projekt, ale nie chodzi o to, zeby kupić sobie M power tylko, zeby niepozorne polo zrobić tak żeby objezdzało M powera..
No i odpowiedź żeby było jasne czemu się czepiliśmy, ze niby taki ujowy.. Była myśl, że może kupiłeś TDI z pakietem CUP i nie wiesz co kupiłeś i zachwalasz dlatego to sprostowanie z początku..
[quote=""BJ93""]
Troszkę lektury:
Model: POLO 9N3 CUP EDITION
[/quote]
Ale jeżeli wiesz to spoko i wszyscy są zadowoleni i nie powiem, ze bym się nie obejrzał na ulicy, bo CUP mi chodzi po głowie od kiedy nawet nie miałem samochodu..
hamowałeś go? Równe 150ps ? pytałem jakie osiągi, bo mam AXR i będe go kręcił w listopadzie..
Obrazek
Awatar użytkownika
Matti 6n
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 669
Rejestracja: 13 wrz 2011, 20:32
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: Matti 6n »

Mi się wydaje ze kolega wiedział co kupuje i powodzenia w modach bo faktycznie TDI to nie gti ale!!! kolega lolo miar Passata 3C w 2.0 tdi z pakietem R36 i wyszedł na prawde gruby projekt więc i ja trzymam kciuki :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „9N3”