[6n] 1.9D raz klekocze, a raz nie, niezależnie od temp.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

m
michal.115
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 09 paź 2013, 16:47

[6n] 1.9D raz klekocze, a raz nie, niezależnie od temp.

Post autor: michal.115 »

Witam forumowiczów.

Miałem niedawno problem z klekotaniem i dymieniem. Okazało się, że auto miało zapięte ssanie na krótko. Odpięliśmy całkowicie ssanie i objawy praktycznie całkowicie ustały. Jednak, jak się okazało, nie do końca. Zauważyłem pewną rzecz (nie mam pojęcia, od czego zależy zmiana zachowania się silnika), że raz auto bardzo klekocze, nawet jak dodam gazu, a raz chodzi jak nówka z salonu, bez żadnych stuków, po dodaniu gazu również. Nie wiem, czy to efekt placebo, ale moim zdaniem, gdy nie klekocze jest minimalnie zrywniejszy. Temperatura silnika nie ma większego znaczenia. Dodam, że silnik ma przejechane 290kkm.
k
kliczek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 68
Rejestracja: 02 lip 2012, 15:18
Lokalizacja: KTA

Post autor: kliczek »

Ciekawe jest to o czym piszesz. Może jest to związane z pompą i ciśnieniem.
U mnie klekocze jak Ursus C-330 co mnie też irytuje, ale z drugiej strony to w końcu diesel i klekotać musi.
r
rolf
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 507
Rejestracja: 16 lis 2008, 9:16
Lokalizacja: Sląskie

Post autor: rolf »

jak klekocze to moze byc cos z katem wtrysku moze byc zawor na pompie albo zrywa klin na kole pasowym wału i kat mu skacze raz jest dobry raz zly
p
peplusnicpon
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 31 paź 2013, 22:06

Post autor: peplusnicpon »

witam ja mam też polo 1.9 d aef i też ma te same problemy raz ładnie pracuje silnik raz klekocze czasami podniesie obroty na kilka sekund jak jest zimno juz na minusie to kopci przez chwile nawet pedał gazu nie działa przez kilka minut po odpaleni jak jest juz duży mróz . a wiec winna temu wszyskiemu jest kostka która znajduje się na pompie wtryskowej a pod nią dochodzi linka od pedału gazu , ona ma regulacje wychodzą z niej trzy przewody i one nawalają i wtedy są takie różne dziwne zachowania silnika .
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”