[6n] Kilka problemów z Polówką

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

C
ChudySZ
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 18 wrz 2013, 8:30
Lokalizacja: Zabrze

[6n] Kilka problemów z Polówką

Post autor: ChudySZ »

Na początek się przedstawię.

Witajcie moi mili posiadacze ,, Polówek '' ; ) Nazywam się Mateusz i od 3 miesięcy jestem posiadaczem Polówki 6N w kombiku.
Jak dla mnie bomba , że mogę się tu zwrócić.

Mianowice w moim pierwszym kupionym przeze mnie aucie zaczynają pojawiać się problemy.

1. Moi drodzy pewnego razu postanowiłem podpiąć sobie taśmę LED pod światło w kabinie, lecz po miesiącu czasu kolega postanowił sobie popstrykać światełkiem i spalił mi się bezpiecznik. Z tym, że bezpiecznik owy odpowiada za światło w kabinie i zamek centralny. Wymieniając bezpiecznik zamiast 10 A wpiąłem 15 A i centralny oraz alarm działał lecz zaraz włożyłem 10 A i po 5 razie kiedy postanowiłem zamknąć samochód z pilota, dziek wydobyty ze alarm jest włączony zadziałał lecz kiedy przyszedłem otworzyć auto miałem je otwarte. zatem alarm mi działa lecz centralny nie, pompka działa chodzi słychać ze brzęczy lecz nie zamyka ani nie otwiera drzwi tak samo jak z kluczyka zamknę tez nie działa i na dodatek nie buczy. jedyne co to wlew paliwa mi się zamyka ale już nie otwiera. :( drażni mnie to wiec pytam was może ktoś mi odpowie co możne być przyczyną. Dodam, że sprawdzałem czy czasem nie jest zawilgocona odp. nie jest w niej sucho.

2. Kiedy skręcę kierownicę max w lewo bądź w prawo strasznie mi piszczy gdzieś za pod kół . Nie znam się na tym.
Awatar użytkownika
kolo
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2337
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:03
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: kolo »

1. sprawdzić przewody (pneumatyczne) od pompki
2. sprawdzić poziom płynu do wspomagania
Kedy ?

viewtopic.php?f=89&t=21116 - GreenLine Edition
C
ChudySZ
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 18 wrz 2013, 8:30
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: ChudySZ »

[quote=""kolo""]1. sprawdzić przewody (pneumatyczne) od pompki
2. sprawdzić poziom płynu do wspomagania[/quote]



Czy mogl bys mi cos wiecej napisac na temat punktu 1. ?? Gdzie szukac

2. Powiem ci ze plyn sprawdzalem ale doleje najwyzej pod kurek
C
ChudySZ
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 18 wrz 2013, 8:30
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: ChudySZ »

Zatem tak :

Jeden problem mam z głowy odnośnie piszczenia po max skręceniu wina --> PASEK

Jednak nadal nie mogę uporać się z centralnym.
Fajnie by było gdyby ktoś z forumowiczów był by na tyle fajny i miły umówił by się ze mną ( okolice Zabrza ) i pod pielibyśmy jego. Przyjechał bym by sprawdzić czy to wina pompki.

Aktualnie jestem na etapie rozbierania środka auta.
ODPOWIEDZ

Wróć do „6N / 6n2 / variant / classic”