[6n2] Zapieczony tylny zacisk

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
majkel0908
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 275
Rejestracja: 05 paź 2010, 21:59
Lokalizacja: Antoniów/k. Opola

[6n2] Zapieczony tylny zacisk

Post autor: majkel0908 »

Mam problem z tylnim zaciskiem tzn. trzyma dość mocno, a klocki są bardziej zużyte od tch na drugiej stronie.
Chciałbym podejść do tematu naprawy tego, ale na co uważać i ewentualnie z czym mogą być problemy? :piwo:
Szukałem trochę po forum ale jakoś konkretów nie znalazłem

Z góry dzięki za odp :piwo:
m
mates86
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 715
Rejestracja: 19 cze 2011, 23:25
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: mates86 »

Na początku go zdemontuj i spradzw prowadnice czy nie są zatarte oraz tłoczek czy nie jest uszkodzony. Zobacz jeszcze ten z drógiej strony bo może on nie działą prawidłowo.
Awatar użytkownika
PiterVR6
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 684
Rejestracja: 17 sie 2009, 13:53
Lokalizacja: Harta

Post autor: PiterVR6 »

tak jak kolega wyzej prowadnice, tłoczek do tego dochodzi linka recznego czy odbija i dzwigienka w zacisku która lubi sie zapiekac i nie 'oddawac' aa ew klocki zapieczone w jarzmie
T
Tajg3r
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 630
Rejestracja: 05 cze 2012, 21:46
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Tajg3r »

[quote=""PiterVR6""]ew klocki zapieczone w jarzmie[/quote]

Dokładnie - ja dziś bratu w jego aucie to robiłem. Mówił, że hample mu blokują, a co się okazało, to właśnie w miejsce gdzie się "suwają" klocki w jarzmie rdzy itp. badziewia mu naszło i blokowało, także i na to zwróć uwagę. ;)
Awatar użytkownika
majkel0908
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 275
Rejestracja: 05 paź 2010, 21:59
Lokalizacja: Antoniów/k. Opola

Post autor: majkel0908 »

Dzięki za podpowiedzi :piwo: na weekend myślę to ogarnąć :)
a są jakieś problemy z wyciągnięciem tłoczka, ew. z demontażem innych elementów w tym zacisku??
m
mates86
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 715
Rejestracja: 19 cze 2011, 23:25
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: mates86 »

[quote=""majkel0908""]Dzięki za podpowiedzi :piwo: na weekend myślę to ogarnąć :)
a są jakieś problemy z wyciągnięciem tłoczka, ew. z demontażem innych elementów w tym zacisku??[/quote]
Nie wyciągaj tłoczka, tylko odsłoń z neigo gumę i zobacz czy nie ma śladów rdzy, lub uszkodzeń i czy chodzi bez problemu. Zacisk zdemontujesz bez problemy potrzebujesz chyba klucz 15 i 17 odkręcasz dwie śruby i ściągasz.
Awatar użytkownika
PiterVR6
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 684
Rejestracja: 17 sie 2009, 13:53
Lokalizacja: Harta

Post autor: PiterVR6 »

bez wyciagania tłoczka to raczej nic tam nie wyczysci, ja bym pierwsze sprawdzil jaka jest przyczyna moze linka poprostu nie oddaje do konca a zacisku nie ma co rozdzierac
Awatar użytkownika
majkel0908
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 275
Rejestracja: 05 paź 2010, 21:59
Lokalizacja: Antoniów/k. Opola

Post autor: majkel0908 »

Problem tłoczka rozwiązany. Winna była osłona przeciwpyłowa, odpadła z zacisku i syf dostał się na tłoczek. Dodatkowo przy próbie odkręcenia ukręcił się odpowietrznik, także najrozsądniej było wymienić zacisk na inny.
Awatar użytkownika
Jabolek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1133
Rejestracja: 23 sty 2011, 10:13
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Jabolek »

jak już wymieniać zacisk tylny to na zacisk od Golfa 4 ;)
Awatar użytkownika
majkel0908
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 275
Rejestracja: 05 paź 2010, 21:59
Lokalizacja: Antoniów/k. Opola

Post autor: majkel0908 »

[quote=""Jabolek""]jak już wymieniać zacisk tylny to na zacisk od Golfa 4 ;)[/quote]

Jeżeli mogę zapytać..to czamu akurat na zacisk od golfa 4? :grin:
Awatar użytkownika
Jabolek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1133
Rejestracja: 23 sty 2011, 10:13
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Jabolek »

wszystko p&p, do tego tłoczek 38mm a nie jak w polo 34mm i tańszy 3 razy od zacisku do polo ;)
Awatar użytkownika
majkel0908
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 275
Rejestracja: 05 paź 2010, 21:59
Lokalizacja: Antoniów/k. Opola

Post autor: majkel0908 »

[quote=""Jabolek""]wszystko p&p, do tego tłoczek 38mm a nie jak w polo 34mm i tańszy 3 razy od zacisku do polo ;)[/quote]

Jeżeli chodzi o nowe zaciski to ceny do golfa zdecydowanie niższe. Ja kupiłem w używce zacisk z polo w podobnych pieniądzach co z golfa.

Ale dobrze wiedzieć o takich możliwościach :) :piwo:
Awatar użytkownika
PiterVR6
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 684
Rejestracja: 17 sie 2009, 13:53
Lokalizacja: Harta

Post autor: PiterVR6 »

trzeba bylo przyspawac nakretke do odpowietrznika i próbować wykrecic bylo by najtaniej
k
kam87
Początkujący
Początkujący
Posty: 103
Rejestracja: 05 gru 2010, 13:40
Lokalizacja: Krosno

Post autor: kam87 »

podłączę się pod temat i odgrzeje kotleta..

jak zdemontować dźwignię od ręcznego?? tłoczek już mam wyjęty a z drugiej strony odkręcona nakrętka 13 i co teraz ??
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

tarcze masz czy bębny :?:
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”