Polo Variant 1.9TDi z niesamowicie niskim przebiegiem Noix:)
: 02 cze 2013, 15:23
No to tak, kupiłem go w połowie grudnia w Monachium
Starszy Pan, chciał za niego 1800euro, wytargowałem do 1500euro, przy próbie dalszego targowania nie chciał ze mną rozmawiać
Przejdźmy do rzeczy. Polówka odebrana 16.01.1998roku z salonu VW w Wiesbaden. Na dodatek były nowe wielosezonowe opony Dunlop SP 4All Seasons
Wyposażenie to:
-ABS
-Wspomaganie kierownicy
-Elektryczne przednie szyby
-Elektryczne lusterka
-Podgrzewane lusterka
-Halogeny przednie
-Klimatyzacja
-Centralny zamek
-2x Airbag
-Radio Alpha (które zostało wywalone, a w miejsce oryginalnego radia jest teraz jakiś badziewny Panasonic, którego i tak zmienię)
-Regulowana kierownica, siedzenia, lekko przyciemnione szyby - to chyba w standardzie było.
-Silnik o oznaczeniu ALE - wersja 90konna
-Zielony metalik - oznaczenie L56T
A teraz dlaczego go kupiłem?
Przebieg 67523km, gdy go odbierałem
Ostatni przegląd przy 65009km i wtedy był wymieniony rozrząd. Auto po prostu perełka. A teraz trochę fotek i napiszę co do zrobienia. Od razu mówię, że nie chcę hejtów, że autko brudne - nie mam JESZCZE garażu, auto musi stać pod gołym niebem. Autko umyłem w piątek, po sobotniej ulewie wygląda tak jak na zdjęciach, ale cóż poradzić.




A teraz dwa miejsca, gdzie trzeba polakierować, to jest do zrobienia. Obdarcie na zderzaku zrobił mi ktoś na parkingu, natomiast nadkole + drzwi go kupiłem.

Co do zrobienia
-Poprawki lakiernicze w/w elementów - w najbliższym czasie
-Centralka na pilota
-Alufelgi
-Radio
-6 głośników
-Dbanie, dbanie i jeszcze raz dbanie
Ogólnie gdy sprowadziłem samochód pod mieszkanie, jeszcze na niemieckich blachach, pewien typ ku mnie podszedł i zapytał się czy nie sprzedam jej za 11000zł
To tyle, czekam na komentarze co sądzicie o mojej Polówce.


Przejdźmy do rzeczy. Polówka odebrana 16.01.1998roku z salonu VW w Wiesbaden. Na dodatek były nowe wielosezonowe opony Dunlop SP 4All Seasons

-ABS
-Wspomaganie kierownicy
-Elektryczne przednie szyby
-Elektryczne lusterka
-Podgrzewane lusterka
-Halogeny przednie
-Klimatyzacja
-Centralny zamek
-2x Airbag
-Radio Alpha (które zostało wywalone, a w miejsce oryginalnego radia jest teraz jakiś badziewny Panasonic, którego i tak zmienię)
-Regulowana kierownica, siedzenia, lekko przyciemnione szyby - to chyba w standardzie było.
-Silnik o oznaczeniu ALE - wersja 90konna
-Zielony metalik - oznaczenie L56T
A teraz dlaczego go kupiłem?








A teraz dwa miejsca, gdzie trzeba polakierować, to jest do zrobienia. Obdarcie na zderzaku zrobił mi ktoś na parkingu, natomiast nadkole + drzwi go kupiłem.


Co do zrobienia
-Poprawki lakiernicze w/w elementów - w najbliższym czasie
-Centralka na pilota
-Alufelgi
-Radio
-6 głośników
-Dbanie, dbanie i jeszcze raz dbanie

Ogólnie gdy sprowadziłem samochód pod mieszkanie, jeszcze na niemieckich blachach, pewien typ ku mnie podszedł i zapytał się czy nie sprzedam jej za 11000zł

To tyle, czekam na komentarze co sądzicie o mojej Polówce.