DJ Piotr - Czarny 6N2 Basis + swap
: 31 maja 2013, 19:04
Witam wszystkich Forumowiczów! Przedstawiam Wam moje skromne 6N2, które zostało kupione w salonie w 2000 roku. Z początku był to samochód firmowy z tzw. kratką, a więc oficjalnie pełnił funkcję ciężarówki. Samochód użytkuję od 2010 roku, kiedy to odziedziczyłem Polówkę po mamie. Jest bezwypadkowy, nie uczestniczył nawet w żadnej stłuczce, jednak pozostały rysy i obtarcia, które widać z bliska i jest to największa bolączka tego pojazdu.
Model: 6N2
Rok produkcji: 2000
Silnik: 1.4 MPI 8v 60 KM --> 1.6 16v AVY
Przebieg: 310000 km
Koła: Dezent V + Barum Bravuris2 195/45 R15
Wyposażenie bardzo ubogie:
-wspomaganie
-airbag
-immobiliser
Przeprowadzone zmiany:
-gwint TAtechnix
-felgi+opony
-lotka GTI
-atrapa chłodnicy GTI
-zaciski i bębny na czarno
-zdemontowane chlapacze
-dospawana końcówka dwururka 60mm
-głośniki+wzmacniacz MacAudio+głośnik basowy JBL
-detale czyli usunięcie naklejek serwisowych z szyb oraz napisów z pod rejestracji ("masz opony czy Michelin?")
-cupholder
-swap
-czerwony pasek na grillu
-dokładka GTI
-zegary GTI
-tylny reflektor z anglika
Polo w 2010 roku

Światła dzienne

Dotarły amortyzatory, zakupiłem też komplet nowych kół. Zaciski i bębny
wyczyszczone i pomalowane na czarno, usunięte chlapacze


Caraudio


Polo w 2011 roku osadzone troszke niżej z nowymi kołami

Grill

Daszek

Polo w 2013-przy okazji wymiany katalizatora "zainwestowałem"
w końcówkę wydechu 2x60mm


Planowane zmiany:
-szerokie progi,
-nowy, kompletny wydech,
-tarcze na tył,
6N2 jest moim oczkiem w głowie, dbam o niego i nie chcę się z nim rozstawać, a stopniowo doprowadzać do ideału. Jest jeszcze dużo do zrobienia i mam nadzieję, że w przyszłości uda się doszlifować ten diament, czyli generację, którą uważam za najbardziej urodziwą.
Pozdrawiam!
Model: 6N2
Rok produkcji: 2000
Silnik: 1.4 MPI 8v 60 KM --> 1.6 16v AVY
Przebieg: 310000 km
Koła: Dezent V + Barum Bravuris2 195/45 R15
Wyposażenie bardzo ubogie:
-wspomaganie
-airbag
-immobiliser
Przeprowadzone zmiany:
-gwint TAtechnix
-felgi+opony
-lotka GTI
-atrapa chłodnicy GTI
-zaciski i bębny na czarno
-zdemontowane chlapacze
-dospawana końcówka dwururka 60mm
-głośniki+wzmacniacz MacAudio+głośnik basowy JBL
-detale czyli usunięcie naklejek serwisowych z szyb oraz napisów z pod rejestracji ("masz opony czy Michelin?")
-cupholder
-swap
-czerwony pasek na grillu
-dokładka GTI
-zegary GTI
-tylny reflektor z anglika
Polo w 2010 roku

Światła dzienne

Dotarły amortyzatory, zakupiłem też komplet nowych kół. Zaciski i bębny
wyczyszczone i pomalowane na czarno, usunięte chlapacze


Caraudio


Polo w 2011 roku osadzone troszke niżej z nowymi kołami

Grill

Daszek

Polo w 2013-przy okazji wymiany katalizatora "zainwestowałem"
w końcówkę wydechu 2x60mm


Planowane zmiany:
-szerokie progi,
-nowy, kompletny wydech,
-tarcze na tył,
6N2 jest moim oczkiem w głowie, dbam o niego i nie chcę się z nim rozstawać, a stopniowo doprowadzać do ideału. Jest jeszcze dużo do zrobienia i mam nadzieję, że w przyszłości uda się doszlifować ten diament, czyli generację, którą uważam za najbardziej urodziwą.
Pozdrawiam!