[6N2] Błędy Airbag

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

W
Weles
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 88
Rejestracja: 31 sty 2013, 21:04

[6N2] Błędy Airbag

Post autor: Weles »

Witam. Program VCDS-Lite wykrył mi takie błędy:

65535 - Internal Control Module Memory Error
00-10 - - - Intermittent
00532 - Shareware Version. To Decode all DTCs
06-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00532 - Shareware Version. To Decode all DTCs
07-10 - Please Register/Activate - Intermittent
01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)
49-10 - No Communications - Intermittent
01312 - Shareware Version. To Decode all DTCs
37-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Czy da się taki sensor naprawić?
Volkswagen Polo 6n2 1.4 MPI 2001
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

Przede wszystkim to masz nie pełną wersję programu.
A błąd 65535 to tylko przez wyczyszczenie sterownika. ewentualnie podmiana na sprawny. Ale tego VAGiem nie zrobisz.
W
Weles
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 88
Rejestracja: 31 sty 2013, 21:04

Post autor: Weles »

A VAG Eeprom programmer 1.19g nie dałoby się go skasować?

Aktualnie posiadam sensor 6Q0 909 605 A index 03 VW5 (takie dane mam na nalepce), natomiast VCDS-Lite pokazuje, że posiadam

Control Module Part Number: 6Q0 909 601
Component and/or Version: 15 AIRBAG VW5 0004
Software Coding: 12597
Work Shop Code: WSC 00788
VCID: F093D3C3A3AD

Na jaki mógłbym go zamienić?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Volkswagen Polo 6n2 1.4 MPI 2001
Awatar użytkownika
Marianoo
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 653
Rejestracja: 25 kwie 2010, 22:10
Lokalizacja: WML

Post autor: Marianoo »

Widocznie juz tam ktos grzebal i wgrali wsad od innego. A programmerem to bym byl ostrozny, bo to cos lubi wysypac sterownik.
[size=12px][/size]
W
Weles
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 88
Rejestracja: 31 sty 2013, 21:04

Post autor: Weles »

Wysłałby mi ktoś sprawny wsad do 6Q0 909 605 A index 03 VW5?
Volkswagen Polo 6n2 1.4 MPI 2001
W
Weles
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 88
Rejestracja: 31 sty 2013, 21:04

Post autor: Weles »

Planuję kupić sprawny sensor. Czy ten będzie odpowiedni? Jeśli tak, to czy po wymianie kontrolka powinna zgasnąć?

Obrazek
Volkswagen Polo 6n2 1.4 MPI 2001
W
Weles
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 88
Rejestracja: 31 sty 2013, 21:04

Post autor: Weles »

Witam. Kupiłem ten sterownik i okazuje się, że wejście pod kostkę jest inne. Dodatkowo rozłożenie pinów jest inne. W czym może być problem?
Volkswagen Polo 6n2 1.4 MPI 2001
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

sterownik masz miec taki jak miales wczesniej. Mozna sptkac bylo np w golfie 4 kilka roznych sterownikow ktore nie tyle ze nie sa zamienne z przyczyn oprogramowania czy ilosci obslugiwanej ilosci elementów co poprostu inny ksztalt wtyczki inna ilosc kabli i rozlozenie pinów.
W
Weles
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 88
Rejestracja: 31 sty 2013, 21:04

Post autor: Weles »

Właśnie taki też kupiłem. Podczas kupna kierowałem się danymi zawartymi na nalepce (6Q0 909 605 A index 03 VW5 5WK4 2867). VCDS-Lite odczytuje ten sterownik jako 6Q0 909 601, a dokładniej

Control Module Part Number: 6Q0 909 601
Component and/or Version: 15 AIRBAG VW5 0004
Software Coding: 12597
Work Shop Code: WSC 00788
VCID: F093D3C3A3AD

Z kolei kiedy próbuję się połączyć ze sterownikiem innym programem niż VCDS-Lite, to pojawia się komunikat, że posiadam sensor 6Q0 909 605 A i może zostać uszkodzony.

Co oznaczają dokładnie te wszystkie kody odczytane przez VCDS-Lite?


zdjęcie mojego sensora:
Obrazek

--------------------------------------------

zdjęcie kupionego sensora:
Obrazek
Volkswagen Polo 6n2 1.4 MPI 2001
K
Krzoq
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 24 paź 2013, 22:14
Lokalizacja: uk

Post autor: Krzoq »

Jstem nowy na forum i nie mam jeszcze możliwości pisania PW.
Co do błędu 65535 to też taki miałem ale skasował się po użyciu opcji Airbag w Vag Commanderze.
A kabelek mam taki:
http://www.ebay.co.uk/itm/281170393063? ... 1439.l2649
Co do czytania EEProm też mam problemy czasem.
Myślę, że problem jest w tym, że używam Awasta i jak wyłączę ochronę systemu dopiero po włączeniu systemu to nie zczytam EEPromu a jak wyłączę najpierw a później zrobię restart to się łączy.
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

can commander wogule nei lubi antyvirów. umnie bez wywalenia antyvira nie mam szans na polaczenie z autem tym kablem. dlatego tez nieczesto sie nim bawie. Raczje vcds i vagcom.
Awatar użytkownika
P3C1U
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 464
Rejestracja: 03 cze 2009, 18:41

Post autor: P3C1U »

nie zrobisz tego kablem... musisz wyjac sterownik i wgrac od nowa wsad... sam miałem taki blad...
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”