Strona 1 z 1

[6N2] Falowanie obrotów, gaśnięcie...

: 01 maja 2013, 19:42
autor: firstborne
Przejrzałem multum wątków i co nie co wyciągnąłem z co nie których.
Otóż jeżdżąc autem powiedzmy godzinę po mieście, w miarę odkorkowanym auto po tej godzinie zaczyna świrować, najgorzej jest, jak dojadę do świateł, wysprzęglam, hamuję a auto spada do ok 500 obrotów i cała buda się trzęsie, puszczę sprzęgło, gaz to samo, dodam trochę tego gazu - wciąż potrafi spaść do 500 - 600 obrotów ale po chwili równa. Kiedy przy tym babolu chcę zakręcić, znów wysprzęglając auto gaśnie (sic!). Auto mam w LPG, ale nie ważne, czy LGP czy paliwo - sytuacja jest taka sama, zamienione były kable, świece (NGK), przepustnica czysta, olej w porządku, ciecz chłodząca też, akumulator to samo. Czytałem, że to może być czujnik położenia wału i jestem bardzo do tego przekonany, lecz przy odpalaniu auta (zimny silnik) obroty znów 500, trzęsie i tak po 4 - 5 sekundach się normują (alternator?). Auto ma jednak minus, że za dużo tutaj elektryki i nie wiem...może też coś ona wini, bo np. zostawiam auto wyłączone na kierunkowskazie to świecą mi się lampy po jednej stronie (przód i tył), zależy który kierunek jest włączony, znajomy mówił, że w Golfie IV ma to samo, a może to tak ma być? Nie wiem.

I jeszcze się zapytam, który z bezpieczników w skrzynce odpowiada za pompkę paliwa?

Polo 1.4 16V
Instalacja LPG sekwencja

Re: [6N2] Falowanie obrotów, gaśnięcie...

: 01 maja 2013, 22:21
autor: krzychu20
[quote=""firstborne""]zostawiam auto wyłączone na kierunkowskazie to świecą mi się lampy po jednej stronie (przód i tył), zależy który kierunek jest włączony, znajomy mówił, że w Golfie IV ma to samo, a może to tak ma być? Nie wiem.[/quote]
tak ma być :D

Sprawdź jeszcze palec i kopułkę rozdzielacza
Pardon- fakt nie ma tu kopułki :blush2:

Re: [6N2] Falowanie obrotów, gaśnięcie...

: 02 maja 2013, 8:45
autor: savic
krzychu20
W 6N2 16V o ile pamiętam nie występuje kopułka z palcem

Re: [6N2] Falowanie obrotów, gaśnięcie...

: 06 maja 2013, 21:24
autor: Katoo
Ja powiem tak miałem to samo na gazie i na benzynie w swoim. Podłącz pod kompa kablem wejdź w bloki pomiarowe 1 i daj ustawienia pierwotne silnik z czyta ci inforamcje ze strowanika potem adaptacja przepustnicy. Nagrzej silnik do 90'C i usuń najpierw wszystkie błędy. Przez to że nie miałem kabla nie potrzebnie kupiłem przepustnice x2, nastawnik przepustnicy oraz potencjometr przepustnicy...

Pozdrawiam.

Re: [6N2] Falowanie obrotów, gaśnięcie...

: 09 maja 2013, 9:29
autor: firstborne
Kabel zakupiłem - już leci kurierem. Powiedz mi jeszcze tylko jakiego oprogramowania do tego użyć tj. by było tak, jak piszesz :)

Re: [6N2] Falowanie obrotów, gaśnięcie...

: 09 maja 2013, 16:18
autor: Katoo
vaga ale oryginał! musisz mieć też XP

Odp: Re: [6N2] Falowanie obrotów, gaśnięcie...

: 09 maja 2013, 17:47
autor: czaja
[quote=""Katoo""]musisz mieć też XP[/quote]
Chyba jednak nie. VAG-COM na viscie, win7 32bit śmiga równie dobrze co na XP.

Re: [6N2] Falowanie obrotów, gaśnięcie...

: 09 maja 2013, 21:59
autor: Katoo
Tak to prawda ale na 7 tylko enterprise albo profesional 32bit i po instalacji xpmode,a o 64 zapomnij, bo na home testowałem i lipa , ubuntu 12.04 lts działa ale nie widzi kabla na ftdi.

Re: [6N2] Falowanie obrotów, gaśnięcie...

: 09 maja 2013, 22:08
autor: Sako11
koledze na falowanie obrotów i gaśnięcie pomogło nieznaczne opóźnienie zapłonu może się to przyda