Delikatne dławienie 1-2 min po rannym odpaleniu.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

p
poloino1997
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 39
Rejestracja: 07 maja 2009, 20:50
Lokalizacja: Inowrocław

Delikatne dławienie 1-2 min po rannym odpaleniu.

Post autor: poloino1997 »

Tak jak w temacie. 1-2 min po porannym odpaleniu mam wrażenie jakby samochód się lekko dławił przy dodawaniu gazu. Samochód garażowany, wiec raczej o zawilgoconych przewodach nie ma mowy. Nie jest to nic mocno doskwierającego ale może jak pomożecie łatwo da sie wyeliminować ;) Co o tym sądzicie?
g
gkarol
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 18 cze 2009, 8:37

Post autor: gkarol »

Dołączam się do pytania.. mam to samo i już kilka postów o tym pisałem, ale niestety nie znalazłem dobrego rozwiązania :glare: Ja mam jeszcze tak że jak dodam gazu to spadają gwałtownie obroty i dopiero po jakimś czasie się sytuacja normuje
u
under
Początkujący
Początkujący
Posty: 145
Rejestracja: 04 kwie 2009, 14:44
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: under »

Odnośnie odpalania i gaśnięcia przy rozruchu to musicie sprawdzić czy oby na pewno jest sprawna pompa paliwa, czy nie jest zapchany filtr paliwa. Ja bym stawiał na to. Co się tyczy spadku obrotów to sprawdź w jakim stanie masz filtry powietrza, sprawdź przepustnicę, w razie potrzeby zaadoptuj. gkarol masz tam instalację LPG i jak takie rzeczy dzieją się na gazie to ci nie podpowiem. Obaj powinniście podłączyć auta pod VAG-a i sprawdzić.
Pozdrawiam
Obrazek
underside2nd -> under
Polo 6N2 1,4MPI 8V 2000r 15\'\'-195/45/15 & Golf MK4 1,4 16V 1998r 17\'\'-215/45/17
[color=
p
poloino1997
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 39
Rejestracja: 07 maja 2009, 20:50
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: poloino1997 »

Tylko że mi silnik nie gaśnie. Po prostu lekko się dławi przy gazowaniu. Czy ktoś mógłby wytłumaczyć na czym polega adaptacja przepustnicy?? Często pojawia się to określenie ale nic mi nie mówi. Powiem wam tylko że całe to "korytko" :grin: gdzie jest filtr powietrza ostatnio wyczyściłem bo było całe w czarnej mazi :write:
u
under
Początkujący
Początkujący
Posty: 145
Rejestracja: 04 kwie 2009, 14:44
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: under »

Proszę -> http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepustnicy.htm
Najpierw jednak zbadaj wóz VAG-iem! To ci rozjaśni sytuację.
Pozdrawiam
Obrazek
underside2nd -> under
Polo 6N2 1,4MPI 8V 2000r 15\'\'-195/45/15 & Golf MK4 1,4 16V 1998r 17\'\'-215/45/17
[color=
i
ibu7
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 22 cze 2009, 15:44

Post autor: ibu7 »

U mnie też samochód sie dławił lekko, przy zapalaniu, po trzech miesiącach nie chciał juz wogóle palić bez wciskania gazu - narazie pomógl czujnik cieczy chłodzacej.
Awatar użytkownika
alpkamil
Początkujący
Początkujący
Posty: 104
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:25
Lokalizacja: RSR - Strzyżów

Post autor: alpkamil »

oo.. dolacze sie do tematu - u mnie tez podobnego sie dzieje - a dokladniej jak samochod sie juz lekko rozgrzeje po odpaleniu to obroty nie chca spadac do tego okolo tysiaca.. tzn nie zahamuje sie silnikiem przed skrzyzowaniem np bo obroty sa ok 2 tys.. czyscilem ostatnio odme i przepustnice ale bez jej odkrecania.. tylko srodkiem do czyszczenia przepustnic STP.. no i czasem auto jak ruszam to zmuli sie i zgasnie i ciezko przez chwile go zapalic.. i znow podwyzszone obroty ma..

co poradzicie??? na co to wyglada ??? mial ktos cos takiego ??? od czego mam zaczac ??
z gory dziekuja za dobre porady. :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”