Strona 1 z 3

[6N2] MTS TECHNIK - TOTALNA PORAŻKA,SZUKAM SPREZYN!!!

: 02 gru 2012, 19:30
autor: P3C1U
Witam, mam dosyć duzy problem z zawieszeniem... po 500km jeden z amorków zaczął pukać i chrobotać... oddałem oczywiście całego na gwarancji przysłali mi nowy (zero wyjasnien co było przyczyna) oczywiście dalej jest to samo... co najlepsze dziś zrobiłem foty i stwierdzam ze to jeden wielki shittt... poniżej zdjęcia jak to wygląda przy maks skręcie... pukanie to pewnie wina skladajacej się sprężyny a chrobotanie to pewnie ocieranie się sprężyny no już brak mi sił... najchętniej bym to oddal i kupil cos innego. A może ktoś wie co może być przyczyną

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Re: [6N2] MTS TECHNIK prosze o pomoc

: 02 gru 2012, 21:39
autor: stillo
standardowy problem za ciężkiego silnika do nieodpowiednich sprężyn. Wszystkie MTS nadają się do 1.0,1.4 w ostateczności 1.6 ale nie do diesli.

Z ciekawości, nie słyszysz stuków przy wjeżdżaniu np w dziurę czy nierówny asfalt? i jak progi zwalniające? :)

Re: [6N2] MTS TECHNIK prosze o pomoc

: 02 gru 2012, 21:50
autor: kolo
ja mam w SDI i jest si, ale widze że w 6n2 jest z tym problem po raz kolejny.

edit: ja mam kit nie gwint to też różnica

Re: [6N2] MTS TECHNIK prosze o pomoc

: 02 gru 2012, 22:41
autor: stillo
[quote="kolo"]ja mam w SDI i jest si, ale widze że w 6n2 jest z tym problem po raz kolejny.

edit: ja mam kit nie gwint to też różnica
[/quote]
zrób proszę foty sprężyn z dwóch stron przy aucie stojącym na ziemi.

Re: [6N2] MTS TECHNIK prosze o pomoc

: 02 gru 2012, 22:57
autor: siwusek
[quote="stillo"]standardowy problem za ciężkiego silnika do nieodpowiednich sprężyn. Wszystkie MTS nadają się do 1.0,1.4 w ostateczności 1.6 ale nie do diesli.

Z ciekawości, nie słyszysz stuków przy wjeżdżaniu np w dziurę czy nierówny asfalt? i jak progi zwalniające? :)[/quote]


kolego nie wiem czemu tak twierdzisz... ja w b4 mialem gwint z golfa 3 z silnika 1.4 a mialem diesla afn i takich problemow nie bylo mialem tez gwinty w innych autach w 2 jettach byl gwint od innego auta np w 1 gwint od polo 1.4 a silnik 1.6td potem z golfa 2 1.4 silnik 1.9td wiec to nie wina tego jest

Re: [6N2] MTS TECHNIK prosze o pomoc

: 03 gru 2012, 8:30
autor: P3C1U
[quote="stillo"]standardowy problem za ciężkiego silnika do nieodpowiednich sprężyn. Wszystkie MTS nadają się do 1.0,1.4 w ostateczności 1.6 ale nie do diesli.

Z ciekawości, nie słyszysz stuków przy wjeżdżaniu np w dziurę czy nierówny asfalt? i jak progi zwalniające? :)[/quote]


stuki sa jak gwałtowniej wjade na nierowność.. na poczatku myslalem ze gdzies zahaczam podwoziem... ale auto podniesione i jest to samo porazkaaaaaa!!!!

i co teraz z tym zrobić?

Odp: [6N2] MTS TECHNIK prosze o pomoc

: 03 gru 2012, 8:51
autor: razzor_6n2
Ja mam podobny numer tyle ze mi na rownym tez chrobocze wina amortyzator ewidentnie. Bede reklamowal tyl jest ok.

Re: [6N2] MTS TECHNIK prosze o pomoc

: 03 gru 2012, 9:01
autor: Jabolek
wygląda tak jak by się sprężyna skręcała w momencie skręcania kierownicą, dlatego jest krzywo, wszystko na pewno dobrze złożone?

Re: [6N2] MTS TECHNIK prosze o pomoc

: 03 gru 2012, 9:17
autor: P3C1U
to jest chrobotanie tych sprezyn... ja dostalem z niemiec nowy amor i jest to samo po tygodniu... tak wiec zbedne to reklamowanie, tak mi sie wydaje



napisalem maila do sklepu gdzie kupiłem i do mtsa... zobaczymy co mi odpiszą... dołączyłem zdjecia itp

Re: [6N2] MTS TECHNIK prosze o pomoc

: 05 gru 2012, 23:28
autor: stillo
[quote="P3C1U"]stuki sa jak gwałtowniej wjade na nierowność.. na poczatku myslalem ze gdzies zahaczam podwoziem... ale auto podniesione i jest to samo porazkaaaaaa!!!!

i co teraz z tym zrobić?[/quote]
co zrobić? to samo co ja zrobiłem. Amory zostawiłem a sprężyny mam z Eibacha Pro kit i jest super :) siadło minimalnie więcej ale nic nie stuka. Jedynie czasem słychać jak buda pracuje/trzeszczy na nierównościach

[quote="P3C1U"]napisalem maila do sklepu gdzie kupiłem i do mtsa... zobaczymy co mi odpiszą... dołączyłem zdjecia itp[/quote]
ja sprężyny reklamowałem i dostałem zwrot kasy.

Re: [6N2] MTS TECHNIK prosze o pomoc

: 06 gru 2012, 10:52
autor: P3C1U
w sumie reklamowac tylko sprezyny przod bo tyl jest ok... a ile takie sprezyny eibacha kosztuja tylko przednie... i ile kasy Ci zwrocili?

Re: [6N2] MTS TECHNIK prosze o pomoc

: 06 gru 2012, 10:59
autor: mates86
[quote="P3C1U"]w sumie reklamowac tylko sprezyny przod bo tyl jest ok... a ile takie sprezyny eibacha kosztuja tylko przednie... i ile kasy Ci zwrocili?[/quote]

Sprężyny eibacha mozesz kupić w granicy 300zł.

Re: [6N2] MTS TECHNIK prosze o pomoc

: 06 gru 2012, 11:06
autor: Borek
Mówicie o 2 różnych zawieszeniach, stillo sobie mógł wymienić same sprężyny bo ma kita, do gwintu nie ma samych sprężyn.
Poza tym dziwne, że w gwincie do 6n2 masz proste sprężyny z przodu bo zwykle do 6n2 są szersze:
http://www.mapet-tuning.com/sklep/vw-po ... -4168.html
Dużo osób jeździ na wąskich w 6n2, ale może u Ciebie coś wyjątkowo nie pykło i wygina na boki.
Wiem, że Tofik ma zbędne szerokie przednie sprężyny w garażu bo nie dało się na nich zejść niżej jak -6/7cm, jak Ci tyle styka to może jest rozwiązanie.

Re: [6N2] MTS TECHNIK prosze o pomoc

: 06 gru 2012, 11:54
autor: P3C1U
napisałem to MTS-a ze byc moze przyczyna sa sprezyny... odpisali zebym wyslal nr seryjny jaki jest na sprezynach
bo tak jak Borek piszesz jak by byly szerokie jak w orginale to bedzie ok... tak jak na tym zdjeciu co wyslales

Re: [6N2] MTS TECHNIK prosze o pomoc

: 06 gru 2012, 12:10
autor: Borek
Na 90% myślę że sprzedali Ci gwint do 6n, który można założyć do 6n2 z zastosowaniem przejściówek pod górne mocowanie sprężyny, ale Ty tych przejściówek nie masz, a mechanik-baran wetknął aby siedziało i teraz tą sprężynę miętoli na boki