[6R] 1.6tdi dsg problem ze spalaniem

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

R
RacT
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 22 paź 2012, 19:32

[6R] 1.6tdi dsg problem ze spalaniem

Post autor: RacT »

Witam

Moje polo w mieście pali średnio 8,1 L :shock: wobec tego co podaje producent 5,2 to dość ogromna różnica.
Jeżdżę na krótkich odcinkach najczęściej 1-3 km, jednak nawet gdy cały dzień jeżdżę po mieście najniższa średnia jaką udało mi się zrobić to 6,8 L.

Na trasie udało mi się zejść do 3,9 L przy średniej 105 km/h (czyli jazda w zakresie 100-120)

Miasto o którym mowa to Wrocław :), może ktoś ma podobny styl jazdy i może coś napisać o spalaniu ?

Szczerze to jestem nie mile zaskoczony bo większość zapewniała mnie że powyżej 6L trudno będzie spalić. Ja mam odwrotnie. :P

Proszę o opinię na temat swoich doświadczeń

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Lechu_1987
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1011
Rejestracja: 13 sie 2009, 20:54
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: Lechu_1987 »

[quote="RacT"]Jeżdżę na krótkich odcinkach najczęściej 1-3 km[/quote]
tu masz odpowiedz dlaczego tyle pali !!
Vw Polo 86c2f 94r. 1.0 AAU = 60 KM i 83Nm
Vw Golf II 90r. 1.6 TDi SB -80 KM = 101KM i 198Nm
Vw Passat B4 94r. 1.9 TDi 1z 90KM = 114KM
Vw Golf III 95r. 1.9 TDi 1z 90KM
Vw Sharan 97r. 1.9 TDi AHU 90KM = 110KM
Vw Golf IV 00r. 1,9 TDI AJM 115KM
R
RacT
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 22 paź 2012, 19:32

Post autor: RacT »

[quote="Lechu_1987"][quote="RacT"]Jeżdżę na krótkich odcinkach najczęściej 1-3 km[/quote]
tu masz odpowiedz dlaczego tyle pali !![/quote]

może masz rację, jednak w dalszej części zdania wspominam także o jeździe ciągłej po mieście typu ponad 100km

Tak więc bardzo proszę o podzielenie się swoimi spostrzeżeniami na temat spalania 1.6 tdi :D

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Franek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 73
Rejestracja: 14 sty 2012, 21:16
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Franek »

Witam

odpowiadam wiec jest tak polo 1,6TDI spełnia norme EURO5 prawda a aby ta norma byla spelniona to niestety ten caly ukalad wydechowy "dpf musi sie co zrobic nagrzac a zeby sie nagrzal to czego potrzebuje paliwa i tu masz odpowiedz inna sprawa ze te silniki maja wysoka skutecznosc i strasznie trudno je rogrzac poczekaj a z bedzie -10C to zobaczysz .Ja mialem przygode z takim autem tylko ze w manualu ze przy temperaturze -15 i przy predkosci 110km/h temmperatura silnika wynosila 55C i co wy na to
***Chip Tuning***Dpf***Elektronika samochodowa***

Aktywacja testu wskazówek tak jak w GTI

-końcówka wydechu GTI
-gril hoghline
-led tablicy rejestracyjnej
-tempomat
-MFA
-parktronic ori. -kierownica multifunkcyjan
W
Wolga85
Swój
Swój
Posty: 836
Rejestracja: 31 sty 2010, 16:22
Lokalizacja: Gdów

Post autor: Wolga85 »

Jak jeździsz tylko 1-3 km to zaraz padanie DPF (nie ma odpowiedniej temperatury było kupić benzynę). A co do tej niskiej temperatury przy mrozach to samo mam przy 1,4 TDI -20 i ogrzewanie na full to nigdy nie dojdzie do 90. Jedynie co pomaga to zatkanie wlotów od chodnicy w grillu i poniżej niego.
Lenistwo drogą do postępu
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”