mam nadzieję że kogoś zachęce swoim autem do grzebania i zaraże swoją pasją
auto robione wiele lat poświęcone mase $$ i czasu
auto nie jest pod publikę lecz dla mnie
użytkuje sporadycznie
MODEL: VW Polo 86c G40
DATA PRODUKCJI: 08 czerwiec 1988
MASA: 805 kg
KOLOR: LA5Y Helios Blue Metalic
SILNIK: 1300 ccm
MOC: 115+ (jeszcze nie znana)
MODY POD MASKA:
• obróbka bloku
• większe tłoki
• obróbka głowicy
• obróbka wału
• obróbka koła zamachowego
• wałek Schrick
• kółko zmiennych fazy koła rozrządu
• szklanki Schrick
• tarcza Spiek 4 łopatkowy
• rozwiercony kompresor
• rozwiercona przepustnica
• zimne świece
• dolot z stali nierdzewnej-kwasówki
• regulator paliwa Webera 0-7 Bar
• sonda AFR i system Innovate
• chromowane opaski/cybanty
• nakłądka na zbiorniczek hamulcowy
• kolektor 4-2-1 ze stali nierdzewnej kwasówki
• wydech ze stali nierdzewnej (kwasówki) na dwóch tłumikach Fi 2,5 cala 63mm
• zmieniony napęd kompresora na pasek 5PK
• kółko kompresora 68 mm
• kolektor ssący o zwiększonych kanałach dolotowych
• zwiększony Intercooler
• zmieniony termostat
• zmieniony włącznik/czujnik chłodnicy
• chłodnica olejowa Recimex’a z termostatem
• wtryski o zwiększonej wydajności 260 ccm
• polerowane elementy
• osłona chłodnicy/radiatora kierunkowa
• lifty maski
• wkładka K&N
• przerobiona puszka filtra
• przegroda miski olejowej
ZAWIESZENIE:
• zawieszenie torowe przód – obniżenie ok. 90 mm (możliwość regulacji wysokości)
• zawieszenie tył Sachs Sporting na grubej sztycy regulacja wysokości
• poduszka skrzyni z PU
• tulejki wachacza z Pu
• poduszki stabilizatora z PU
• tuleje w wachaczach oraz w tylnej belce z PU
• łożyska kolumny McPersona z regulacją kątów do 0,5 stopnia
UKLAD HAMULCOWY:
• Tarcze Ate PowerDisk
• Klocki Ate
• Większa pompa hamulcowa
• zmieniona spręzyna korektora hamulcowego
KOŁA: Schmith Th Line Turbo Compomotive 7,5/8x14
OPONY : Diament 185/50/14
NADWOZIE:
• Rozebrane i złożone ponownie na nowych elementach
• Półklatka Rollbar Wiechers’a
• Rozpórka przednia i tylnia Wiechers
• Nowe lampy Bosch
• Kierunki z postojówkami
• Tylne lampy orginalne GB(lewa)+EU(prawa)
• Zielone szyby
• Przednia szyba z przyciemnieniem
• Przednia uszczelka z chromowanym klinem
• tylnia uszczelka z chromowanym klinem
• chromowane wycieraczki
• chromowane nóżki lusterek
• chromowany żagiel w drzwiach
• chromowane klamki zewnętrzne z golfa Mk1
• zderzak przedni z chrom klinem
• grill z lampami dalekosiężnymi i chromem
• dokładka z 86c G40
• szyba tylnia bez wycieraczki
• szyba przednia z paskiem przeciwsłonecznym
• zielone szyby
• chromowane zamki drzwiowe
• grill z podoójnymi halogenami dalekosiężnymi z chromowaną listwą
• zderzak przedni z chromowaną wstawką
• oryginalna dokładka G40
• znaczek diesel w grillu
• chromowany zamek tylnej klapy
WNETRZE:
• brązowa deska z derby 86c
• manetka MFA i Tempomatu
• konsola środkowa do 86c na zegary oryginalna FIA
• fotele skórzane w kolorze kremowym- bananowym
• tylnia kanapa dopasowywana z derby 86c
• dodatkowe wskaźniki
• chromowane klamki wewnętrzne
• chromowany żagiel szyby
• kremowa- bananowa podsufitka
• kremowe dywaniki
• aluminiowe rygielki drzwi
• aluminiowa nakładka na ręczny
• kierownica Raid 30 bardzo grubo obszyta
• fioletowe pasy szelkowe Schroth
• ringi zegarów - licznika
• komputer odczytujący AFR
• beżowa wykłądzina
• polerowana stopka lusterka wstecznego
• polerowana korbka szyberdachu
AUDIO:
• Radio Becker Indianapolis Pro 7950
• gwizdki CarPower 80W w słupku
• klema pozłacana + z wyświetlaczem od Stingera
• klema pozłacana - od Stingera
• przewody zasilające 50 mm
• przewody sygnałowe
Auto kupione 18 kwietnia 2006 r. od starszego Pana. Auto stało sobie na ulicy. Jak zawsze interesowało mnie posiadanie G40 ale jak zobaczyłem ten model odrazu zapragnełem go mieć. Wsadziłem karteczkę za szybę. Po dwóch godzinach gość zadzwonił do mnie. Niezwlekając umówiłem się na oglądanie auto było jakie było .. zaniedbane ale mi w tym momencie nie grało to roli ponieważ już miałem swoją wizję.
Z racji że miałem już jedno 86c a nie miałem przy sobie 2000 zł i zapewne bez pomocy mojej mamy nie dał bym rady szybko uzbierać kasy ale niema rzeczy niemożliwych. Udało się je nabyć. co prawda już po tygodniu strzelił kompresor ( zaniedbany silnik) ale zabawa trwa po dzień dzisiejszy czego są efekty.
Auto w 2009 roku zostało kompletnie odbudowane. 2008 rok praktycznie cały stał w garazu rozebrany gdyż odbywało się gromadzenie środków.
















