[86c]Chrom Edition

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

[86c]Chrom Edition

Post autor: vwkas18 »

Proszę moda o nie przenoszenie tematu nigdzie
mam nadzieję że kogoś zachęce swoim autem do grzebania i zaraże swoją pasją
auto robione wiele lat poświęcone mase $$ i czasu
auto nie jest pod publikę lecz dla mnie
użytkuje sporadycznie

MODEL: VW Polo 86c G40
DATA PRODUKCJI: 08 czerwiec 1988
MASA: 805 kg
KOLOR: LA5Y Helios Blue Metalic
SILNIK: 1300 ccm
MOC: 115+ (jeszcze nie znana)
MODY POD MASKA:
• obróbka bloku
• większe tłoki
• obróbka głowicy
• obróbka wału
• obróbka koła zamachowego
• wałek Schrick
• kółko zmiennych fazy koła rozrządu
• szklanki Schrick
• tarcza Spiek 4 łopatkowy
• rozwiercony kompresor
• rozwiercona przepustnica
• zimne świece
• dolot z stali nierdzewnej-kwasówki
• regulator paliwa Webera 0-7 Bar
• sonda AFR i system Innovate
• chromowane opaski/cybanty
• nakłądka na zbiorniczek hamulcowy
• kolektor 4-2-1 ze stali nierdzewnej kwasówki
• wydech ze stali nierdzewnej (kwasówki) na dwóch tłumikach Fi 2,5 cala 63mm
• zmieniony napęd kompresora na pasek 5PK
• kółko kompresora 68 mm
• kolektor ssący o zwiększonych kanałach dolotowych
• zwiększony Intercooler
• zmieniony termostat
• zmieniony włącznik/czujnik chłodnicy
• chłodnica olejowa Recimex’a z termostatem
• wtryski o zwiększonej wydajności 260 ccm
• polerowane elementy
• osłona chłodnicy/radiatora kierunkowa
• lifty maski
• wkładka K&N
• przerobiona puszka filtra
• przegroda miski olejowej

ZAWIESZENIE:
• zawieszenie torowe przód – obniżenie ok. 90 mm (możliwość regulacji wysokości)
• zawieszenie tył Sachs Sporting na grubej sztycy regulacja wysokości
• poduszka skrzyni z PU
• tulejki wachacza z Pu
• poduszki stabilizatora z PU
• tuleje w wachaczach oraz w tylnej belce z PU
• łożyska kolumny McPersona z regulacją kątów do 0,5 stopnia

UKLAD HAMULCOWY:
• Tarcze Ate PowerDisk
• Klocki Ate
• Większa pompa hamulcowa
• zmieniona spręzyna korektora hamulcowego
KOŁA: Schmith Th Line Turbo Compomotive 7,5/8x14
OPONY : Diament 185/50/14
NADWOZIE:
• Rozebrane i złożone ponownie na nowych elementach
• Półklatka Rollbar Wiechers’a
• Rozpórka przednia i tylnia Wiechers
• Nowe lampy Bosch
• Kierunki z postojówkami
• Tylne lampy orginalne GB(lewa)+EU(prawa)
• Zielone szyby
• Przednia szyba z przyciemnieniem
• Przednia uszczelka z chromowanym klinem
• tylnia uszczelka z chromowanym klinem
• chromowane wycieraczki
• chromowane nóżki lusterek
• chromowany żagiel w drzwiach
• chromowane klamki zewnętrzne z golfa Mk1
• zderzak przedni z chrom klinem
• grill z lampami dalekosiężnymi i chromem
• dokładka z 86c G40
• szyba tylnia bez wycieraczki
• szyba przednia z paskiem przeciwsłonecznym
• zielone szyby
• chromowane zamki drzwiowe
• grill z podoójnymi halogenami dalekosiężnymi z chromowaną listwą
• zderzak przedni z chromowaną wstawką
• oryginalna dokładka G40
• znaczek diesel w grillu
• chromowany zamek tylnej klapy

WNETRZE:
• brązowa deska z derby 86c
• manetka MFA i Tempomatu
• konsola środkowa do 86c na zegary oryginalna FIA
• fotele skórzane w kolorze kremowym- bananowym
• tylnia kanapa dopasowywana z derby 86c
• dodatkowe wskaźniki
• chromowane klamki wewnętrzne
• chromowany żagiel szyby
• kremowa- bananowa podsufitka
• kremowe dywaniki
• aluminiowe rygielki drzwi
• aluminiowa nakładka na ręczny
• kierownica Raid 30 bardzo grubo obszyta
• fioletowe pasy szelkowe Schroth
• ringi zegarów - licznika
• komputer odczytujący AFR
• beżowa wykłądzina
• polerowana stopka lusterka wstecznego
• polerowana korbka szyberdachu

AUDIO:
• Radio Becker Indianapolis Pro 7950
• gwizdki CarPower 80W w słupku
• klema pozłacana + z wyświetlaczem od Stingera
• klema pozłacana - od Stingera
• przewody zasilające 50 mm
• przewody sygnałowe


Auto kupione 18 kwietnia 2006 r. od starszego Pana. Auto stało sobie na ulicy. Jak zawsze interesowało mnie posiadanie G40 ale jak zobaczyłem ten model odrazu zapragnełem go mieć. Wsadziłem karteczkę za szybę. Po dwóch godzinach gość zadzwonił do mnie. Niezwlekając umówiłem się na oglądanie auto było jakie było .. zaniedbane ale mi w tym momencie nie grało to roli ponieważ już miałem swoją wizję.
Z racji że miałem już jedno 86c a nie miałem przy sobie 2000 zł i zapewne bez pomocy mojej mamy nie dał bym rady szybko uzbierać kasy ale niema rzeczy niemożliwych. Udało się je nabyć. co prawda już po tygodniu strzelił kompresor ( zaniedbany silnik) ale zabawa trwa po dzień dzisiejszy czego są efekty.
Auto w 2009 roku zostało kompletnie odbudowane. 2008 rok praktycznie cały stał w garazu rozebrany gdyż odbywało się gromadzenie środków.


ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazek
Ostatnio zmieniony 24 paź 2012, 11:16 przez vwkas18, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

Wrócił!! Tmatu tego auta tak mi brakowało na forum, że pojęcia nie masz :D
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
zbik
KANDYDAT
Posty: 370
Rejestracja: 15 wrz 2009, 7:50

Post autor: zbik »

a Ja tego tematu szukałem od jakiegoś czasu !!

dodaj jakieś filmy jak to brzmi i jedzie .

kawał roboty, to widać
moje MK 1

http]
Awatar użytkownika
fred
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 487
Rejestracja: 28 wrz 2011, 15:02

Post autor: fred »

A ja pamiętam je jeszcze jak było w trakcie malowania i trafiły się Th line turbo na vwzone do kupienia. Tak szybko je kupiłeś,że było do przewidzenia jak rozwinie się temat tego polo :)
Nie myślałeś może do powrotu znaczków z tyłu??Bo za gładko troszkę. I coś zrobić z wydechem?? bo średnio wygląda. Oczywiście to tylko moje zdanie bez podtekstów. Ogólnie kawał dobrej roboty tylko brać przykład :)
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

zbik normalnie brzmi :grin:
fred znaczki niestety nie
wydech...ciężko upchać rura 65mm niestety musi coś być nie halo jak ma być coś o ciut lepiej
wydech rzuca się każdemu na oczy... :grin:
Awatar użytkownika
fred
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 487
Rejestracja: 28 wrz 2011, 15:02

Post autor: fred »

Dokładnie bardzo okazały,ale rozumiem musi taki być. Mam nadzieje,że uda mi się go gdzieś zobaczyć i troszkę obmacać :)
Też ciekawi mnie jak to jeździ i pracuje :confused:
Awatar użytkownika
shao
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 1228
Rejestracja: 02 maja 2010, 19:06
Lokalizacja: Shanghai, Chiny

Post autor: shao »

Kacper... fajnie, ze znowu jest watek o Twoim aucie ale opis troche z pupy bo wyglada tak: 'przedstawiam moje auto, wsadzilem w uj kasy, ale nie powiem co zmodzone bo za dluga lista' :doh: Zrob to porzadnie, a nie na odpi#$@ i kazdy na tym skorzysta, my jako czytelnicy i Ty jako przedstawiacz autowy ;) Plis.

A sama fura gniecie torbe! Chociaz do mojej daleka droga... :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :jester: :jester: :jester: :jester: :grin: :grin: :grin: :grin:
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

shao dla ciebie specjalnie robiłem opis... może nie wszystko ujęłem ale większość mam nadzieję jest bo zmian naprawdę jest dużżżo więcej i ciężko z pamiętać wszelkie
Awatar użytkownika
shao
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 1228
Rejestracja: 02 maja 2010, 19:06
Lokalizacja: Shanghai, Chiny

Post autor: shao »

Od razu inaczej! Dzieki :bow:
Awatar użytkownika
fred
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 487
Rejestracja: 28 wrz 2011, 15:02

Post autor: fred »

Ogólnie masz coś w planach jeszcze robić przy polo czy już temat zakończony? Innego koła nie przymierzałeś?
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

projekt.... kręci się powoli
- wymiana zegarów z Autogarda na VDO
-zrobienia audio
-więcej chromów i chromowanych elementów
-koło... przymierzałem 15" ale to nie to
jest takie które chodzi mi po głowie jednak cena zabija.. nie ma ani jednego auta na takich felgach... 3częściowe felgi od Braid'a
ogólnie teraz jestem na etapie poszukiwaniu Van'a do jazdy na codzień i ciąganie polówki na zloty... szkoda użytkowania na polskich drogach
Awatar użytkownika
fred
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 487
Rejestracja: 28 wrz 2011, 15:02

Post autor: fred »

[quote="vwkas18"]projekt.... kręci się powoli
- wymiana zegarów z Autogarda na VDO
-zrobienia audio
-więcej chromów i chromowanych elementów
-koło... przymierzałem 15" ale to nie to
jest takie które chodzi mi po głowie jednak cena zabija.. nie ma ani jednego auta na takich felgach... 3częściowe felgi od Braid'a
ogólnie teraz jestem na etapie poszukiwaniu Van'a do jazdy na codzień i ciąganie polówki na zloty... szkoda użytkowania na polskich drogach[/quote]

Pewnie,że szkoda takim autem jeździć na zloty więc posunięcie jak najbardziej na plus. A czemu 15 za duże już koło na polo? Docelowo sam chciałbym takie założyć 6.5 calach z oponą 165/50 ewe. 45,ale nie wiem jak to się zgra zawieszeniem 60/40.
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

6jx15 z oponą 175/50


ObrazekObrazekObrazek

7x15 et 35 z oponą 165/45/15 Nankang

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
fred
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 487
Rejestracja: 28 wrz 2011, 15:02

Post autor: fred »

Pierwsza opcja porażka z tą przynajmniej oponą,a druga wygląda bardzo dobrze.
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

nadszedł czas...
kupiłem dzisiaj VW z literką F na przedzie
silnik VW TDI 110 km z przebiegiem 210 100 km

ObrazekObrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „86C”