otóż od niedawna za grosze stałem się współwłaścicielem vw polo pierwszej generacji - genialne jest!
Nawet ekonomizer ma, ale nie w tym problem.
Otóż gaźnik trzeba wyregulować, bo ciut za dużo paliwa daje moim zdaniem, bo jak włączam ssanie to już mi się dusi, zamiast tylko podnieść obrotów.
Widziałem, że potrzebne są dane nt. rodzaju gaźnika, no to wieczorem Wam wrzucę fotki silnika i gaźnika, bo coś tam mam na aparacie już zrobione. Czy sprawa polega tylko na przekręceniu śrubek (których? Bo dotychczas miałem tylko auta na wtrysku, ale osobiście wole gaźnik)? Ma ktoś może jakieś patenty na ile obrotów ma to być przekręcone oby działało bez problemu?
Drugie pytanie jest odnośnie świateł - zauważyłem, że częstą usterką jest przełącznik - jak to sprawdzić miernikiem jeśli to jest on, bo nie widzę potrzeby jego demontażu przed upewnieniem się, że to akurat on?
A poza tym to fura jest wypas, ma nawet tapicerkę na dachu - biała w niemal idealnym stanie!
Ma także zapalniczkę, radio i głośniki, lecz nie grają, nie wiedzieć czemu - kwestia czasu tylko dla mnie to jest, bo nie przy jednym aucie już modziłem

pozdrowienia!
-- Czw Cze 11, 2009 8:13 pm --









A takie kozackie radio ma


