Moderatorzy: Global Moderator, Moderator
W takim zakładzie krzyczą mi, około 1000 złotych za kompleksową naprawę (demontaż, regeneracja, montaż, nowe osłony gumowe, olej do układu wspomagania, ustawienie zbieżność i geometrii kół).jhosef pisze: regeneracja jak w normalnych zakładach,
Skoro w ASO regenerowana kosztuje prawie 2,5 tys. zł to nowa chyba ze 4-5 tys.? :shock:Jeśli ma Pan układ kierowniczy firmy Semi - KoYO, producent nie oferuje już tych przekładni kierowniczych i należy je zmienić na firmę TRW (cały układ, wraz z pompą i przewodami) - koszt - 4155 zł.
Jeśli ma Pan przekładnię producenta TRW wówczas należy tylko wymienić przekładnie kierowniczą o którą Pan pyta - koszt - 2403 zł.
Należy zwrócić producentowi wymienione zużyte części. W przypadku braku zwrotu zużytych części producent dolicza około 60 % wartości.