[quote=""fototota""]Bez lakiernika nie da rady - ale nie wiem czy Ci warto...
U mnie tez idiotów nie brakuje ;/ zobaczą, że masz pięknie lakier zrobiony i też będzie komuś przeszkadzało.
Chciałem kupić Passata B5 po lifcie, ale kumpel mi odradzał... po co Ci do miasta i do okazjonalnego jeżdżenia nad morze w dwie osoby...
Posłuchałem, kupiłem Polo 1,0 ze śmiesznym oryginalnym przebiegiem, wrzuciłem gaz.. i jestem mega zadowolony jak to autko się sprawuje

Wczuwam się w sytuację, jak pod blokiem stoi Passat B5 1,8T złoty sedan, którego miałem kupić -> porysowane drzwi, przytarty błotnik, bo parkować nie potrafią ludziki z bloku albo jakbym drżał czy dziś rano jeszcze będzie stał pod blokiem czy już go nie ma?
Chciałem jednak zabrać głos co do karbonu i oklein, jakie pokazałeś.
Miałem pęknięcie w innym miejscu, poprzeciwnej stronie (z prawej) na tym łuku.
Standardowe pęknięcia to są...
Pomyślałem tak samo - zakleję. Kupiłem to samo co pokazałeś.
NIE RÓB TEGO!!!! Porażka totalna!
Po pierwsze, ani troche nie wygląda to tak jak na zdjęciach z tego Volvo... okleina do Polo jest zbyt wąska na naszą ramkę ;/
Poza tym naklejasz to na gorąco - a tak naprawdę podgrzewanie suszarką starcza.. 40 stopni ?
Nie przewidziałem jednego... jak postawię auto na słońcu, to masz wewnątrz więcej niż 40, tak? Okleina zjeżdża tam gdzie są zaokrąglenia, największe naprężenia ;/
Zrobię Ci foto jak to beznadziejnie wygląda i zostawia klej na plastiku ;/ ramke mam już do wywalenia, jakbym chciał to gówno zrzucić...
Pozdrawiam.[/quote]
No i juz jedna sprawe mamy załatwioną. Dobrze jest najpierw zabrać głos niż człowiek sie w coś wciśnie sam. Chetnie zobacze te foto - i dzieki za pomoc. Lepiej wydaj na nową ramkę i pozostać przy ori ;-)
Bede musial jeszcze kupic dwie kratki na wyloty powietrza w raz z pokrętłami bo nie dosc ze sa połamane to pokreteł nie ma
