Model: 86C2F GENESIS
Rok produkcji: 1992
Silnik: 1272 ccm benzyna pełny wtrysk 3F (seria)
Skrzynia biegów: 5 biegowa AHD
Moc: 75KM/55kW
Zawieszenie: seria
Hamulce: seria
Koła: Alufelgi 13 BBS letnie + 13 stalowe zimowe z oryginalnymi kołpakami VW
Nadwozie: Coupe
Kolor: Violett Touch-perleffekt (LC4U)
Wnętrze: GT
Audio: VW GAMMA III Genesis + oryginalne i kompletne nagłośnienie Genesis + dokładki VOTEX w drzwi.
Auto sprowadzone w 1997 roku jako składak. W kraju jestem jego 3-cim właścicielem.
Wyposażenie:
X4B: kraj sprzedaży auta Szwajcaria
1AB: wspomaganie hamulca
5J1: tylny spoiler
1Q1: amortyzator skrętu
C4Q: aluminiowe felgi 7J x 16 offset 37 (3B0 601 025 L) ??
H0E: opony 215/65 R 16 C 102/100H ??
4KC: wszystkie boczne szyby przyciemnione
4GF: przednia szyba przyciemniona
3NC: tylna kanapa siedzisko/oparcie dzielone i składane
1MB: sportowa kierownica (hollow rim)
Q1D: sportowe przednie siedzenia
J0C: akumulator 220 A (45 Ah)
8J1: kontrolka hamulca ręcznego/niskiego poziomu płynu hamulcowego
8BB: halogenowe reflektory for ruchu lewostronnego
U0C: licznik z obrotomierzem, zegarem cyfrowym, i prędkościomierzem km/h
8RU: aktywne głośniki dwa 3-way przód, dwa two-way tył
3D1: konsola środkowa
8TC: tylne światło przeciwmgielne dla ruchu prawostronnego
8WD: zintegrowane przednie lampy przeciwmgielne
8AD: radio 'gamma'
8F2: boczne kierunkowskazy
1TB: zbiornik paliwa z odpowietrzeniem i zaworem grawitacyjnym
1H1: korektor siły hamowania
Zdjęcia:









Plany:
1. Naprawa blacharki w komorze silnika
2. Poprawnie wymiany progów
3. Łatanie kilku miesc w podłodze
5. Malowanie nadwozia.
6. Dołożenie oryginalnych naklejek genesis
7. Regeneracja lusterek zewnętrznych
7a. Montaż elektrycznych i podgrzewanych lusterek zewnętrznych
8. Montaż podgrzewanych spryskiwaczy szyby (spryskiwacze już są).
9. Dołożenie głośników VOTEX-a w drzwi (czekają na montaż)
10. Wymiana lampki wewnętrznwej na dymioną
11. Montaż elektrycznych szyb
12. Montaż podgrzewanych siedzeń
Generalnie auto ma mieć przywrócony blask. Ja tak mam, że chcę utrzymać auto najbliżej oryginału.
Najpierw wymieniłem prawy przegub i maglownicę, nie sam <!-- s:) -->:)<!-- s:) -->

Potem zabrałem się za remont tylnej klapy:



naprawę tylnego lewego narożnika:





a potem z grubej rury do blacharza:





Niestety blacharz się nie popisał i trzeba było robotę dokończyć samemu:











Tylne nadkola również wymagały pracy:



Na koniec zaczęło się składanie:



W przerwach od prac przy aucie zamawiałem kolejne rarytasy:







9 maja byłem odwiedzić w Pile starszego Pana posiadającego Polo Genesis:
18 lipca ogarnięcie polerki tylnych lamp i wyposażenie bagażnika: