witam.
uszkodzoną mechanicznie sondę OZA447-E32 wymieniłem na magneti marelli uniwersalną (~170zł).
przed wymianą był błąd 525 a silnik pracował w trybie awaryjnym. po wymianie mam błąd 537 "nie osiągnięta wartość kontrolna" i dalej tryb awaryjny z migającą kontrolką silnika. ale bądź co bądź mniej się dławi. wykres napięć to linia prosta.
lpg przy rozgrzanym silniku też nie pracuje miarowo.
wymienić sondę? sprawdzić napięcia? oddać polo na żyletki?
może mieć wpływ na to co się dzieje uszkodzenie mechaniczne kolektora wylotowego? wygląda na cały ale auto jest po wypadku.
jak sprawdzić czy sama sonda nie jest uszkodzona?
będę wdzięczny za pomoc
kod silnika to ALL. wstawić obrazki z vaga?
problem został rozwiązany, ciekaw jestem tylko na jak długo. sonda magneti marelli jest ok, z silnikiem ALL działa bez większych perturbacji. uszkodzona wiązka była przyczyną serii niepowodzeń związanych z żony czerwonym polem. proszę pisać jeżeli wynikną jakieś bardziej szczegółowe pytania.