Strona 1 z 1
[6n2] Zawór EGR w 6n2 a Okularniku
: 18 maja 2012, 10:33
autor: gallus
Czy zawór egr w tych autach z silnikiem 1.4 TDI był taki sam ? Muszę wymienić Klapę gaszącą/ Gaszak / Tą czarną plastikową gruszkę która zamyka i otwiera zawór. I nie wiem czy ona mi podejdzie ze zadjęć wynika że są identyczne ale wolę się upewnić.
Re: [6n2] Zawór EGR w 6n2 a Okularniku
: 18 maja 2012, 19:11
autor: Stanley
W 9N tylko jeden silnik o kodzie AMF miał klapę gaszącą sterowaną podciśnieniem, wszystkie pozostałe takie jak BAY, BNV, BNM, BWB, BMS mają klapę sterowaną elektrycznie. Jeżeli chodzi o sam siłownik, to powinien pasować z każdej klapy sterowanej podciśnieniem i nie musi to być koniecznie Polo.
Re: [6n2] Zawór EGR w 6n2 a Okularniku
: 18 maja 2012, 20:53
autor: gallus
Ja też mam w 6n2 Kod silnika AMF i też jest sterowany podciśnieniem czyli wychodziło by że to są identyczne zawory.
Re: [6n2] Zawór EGR w 6n2 a Okularniku
: 18 maja 2012, 21:07
autor: tomoff
dokladnie tak jak Stanley pisze czarny silownik podcisnieniowy pasuje kazdy z grupy VAG
Re: [6n2] Zawór EGR w 6n2 a Okularniku
: 19 maja 2012, 23:06
autor: gallus
ok dzięki temat do zamknięcia