Cyprys - VW Polo 6N 1.8T
: 20 lis 2008, 17:10
Cześć, Mam na imię Michał i posiadam Polo 6N
Model: 6N 96r.
Silnik: 1.0 AEV -> swap na 1.8T AGU z Audi A3
Moc: ponad 250KM (auto nie było hamowane)
Kolor: czerwony
Modyfikacje:
Zmiany pod maską:
Swap na 1.8T AGU z Audi A3
Zmiana turbiny na K04H
Kolektor wydechowy z Audi S3
Większe wtryski Bosch 440ccm
Przepływomierz z VR6
Skrzynia biegów z nowymi przełożeniami i po regeneracji
Sprzęgło by Radzikowski
Jednomasowe koło zamachowe
Kompletny dolot z stożkiem
Większy Intercooler
Blow Off firmy HKS
Półośki robione na zamówienie
Pompa paliwa Walbro
Zmodyfikowane podłużnice
Obspawana komora silnika
Elektornika:
Nowy program napisany w Digitun przez GTO
Usunięcie imobilaizera
Układ wydechowy:
wykonany z kwasówki 2,5" na dwóch tłumikach przelotowych z końcówką schowaną i zagięta w dół ala diesel
Zawieszenie:
Gwint Weitec Hicon GT
Układ hamulcowy:
Przód: Zaciski z corrado G60, tarcze EBC Ultimax 280mm, klocki EBC Red Stuff
Tył: seryjne bębny
Koła:
Felgi: BBS RM 15" 7,5" ET20 & 8" ET14
Opony: Goodyear Eagle F1 GSD3 195/45R15
Nadwozie:
Nowy lakier Rosso Proteo Perl Effect z palety Alfa Romeo
Usunięte emblematy z całego auta
Usunięte listwy boczne
Białe kierunki
Grill No Emblem
Przedni zderzak szeroki z GTI z zaspawanymi wlotami bocznymi
Hokej z Polo GTI
Tylny zderzak szeroki z GTI z zaspawanym wycięciem na uchwyt holowniczy
Tylne lampy czerwone z Polo 6N2
Usunieta tylna wycieraczka
BRA
Czarny pasek na szybie przedniej
Wnętrze:
Elektryczne szyby
Elektryczne i podgrzewane lusterka
Centralny zamek
Climatronik z Golfa IV
Liczniki z Golfa IV
Zmieniona deska na wersje z nowymi zegarami
Elektryczne fotele Recaro z golfa G60
Rollbar
Ciemna wykładzina podłogi
Audio:
Drzwi wygłuszone Dynamatem Extreme
Podłoga i bagażnik wygłuszona matami STP
Zrobione nowe mocowania i dystanse pod głośniki
Przerobione tapicerki pod nowe dystanse głośnikowe
Zmiany w papierach:
Udało mi się ogarnąć rzeczoznawce i rozszerzony przegląd i uzyskać wszystkie dokumenty aby legalnie przerejestrować autko na nowy silnik, sam się dziwie jak to się udało
Planowane zmiany:
Powrót do seryjnego zderzaka z GTI w celu poprawy chłodzenia hamulców
Zmiana pompy hamulcowej i serva na mocniejsze
Lampy przednie cleary In.Pro
Obszycie całego wnętrza
Dokończenie audio bo sprzęt leży w domu
Ogarnięcie porządku pod maską
Autko po kupnie:
Autko z roku 96, sprowadzone. Posiadało silnik 1.0, do tego jasną tapicerkę i wszystkie wypasy tańszych wersji
Do tego elektryczne szyby i wspomaganie kierownicy.





Lakierowanie autka:
Jako że było całe poobijane polakierowałem je całe kolor dobrany z palety alfa romeo tak aby był normalnym kolorem nie rzucającym się w oczy. Dodałem szerokie wygładzone z przodu i z tyłu zderzaki i usunąłem listwy boczne oraz tylną wycieraczkę.









Przygotowanie felg:
Felgi to BBS RM012 w orginalnym rozmiarze 6,5x15", Do nich dodałem ranty 1,5" przód oraz 2" tył, chromowane śrubki oraz dekielki i środek malowany pod kolor auta.








Zawieszenie
Przyszedł nowy gwint Weiteca




Nagłośnienie:
W sumie to zdjęcia obrazują jak było bo obecnie wszystko jest robione na nowo a oto przyszłość:
Clarion DXZ958RMS
Audio System HX 165 Phase
Sub Focal K2Power 27cm
Wzmacniacze jeszcze się dobierają










Więcej zdjęć będzie jak przerobie cały system na nowo.
Stan obecny. tzn taki z przed wybebeszenia go do zera przez kolejnymi planami












Pozdrawiam
Cyprys
Model: 6N 96r.
Silnik: 1.0 AEV -> swap na 1.8T AGU z Audi A3
Moc: ponad 250KM (auto nie było hamowane)
Kolor: czerwony
Modyfikacje:

Swap na 1.8T AGU z Audi A3
Zmiana turbiny na K04H
Kolektor wydechowy z Audi S3
Większe wtryski Bosch 440ccm
Przepływomierz z VR6
Skrzynia biegów z nowymi przełożeniami i po regeneracji
Sprzęgło by Radzikowski
Jednomasowe koło zamachowe
Kompletny dolot z stożkiem
Większy Intercooler
Blow Off firmy HKS
Półośki robione na zamówienie
Pompa paliwa Walbro
Zmodyfikowane podłużnice
Obspawana komora silnika

Nowy program napisany w Digitun przez GTO
Usunięcie imobilaizera

wykonany z kwasówki 2,5" na dwóch tłumikach przelotowych z końcówką schowaną i zagięta w dół ala diesel

Gwint Weitec Hicon GT

Przód: Zaciski z corrado G60, tarcze EBC Ultimax 280mm, klocki EBC Red Stuff
Tył: seryjne bębny

Felgi: BBS RM 15" 7,5" ET20 & 8" ET14
Opony: Goodyear Eagle F1 GSD3 195/45R15

Nowy lakier Rosso Proteo Perl Effect z palety Alfa Romeo
Usunięte emblematy z całego auta
Usunięte listwy boczne
Białe kierunki
Grill No Emblem
Przedni zderzak szeroki z GTI z zaspawanymi wlotami bocznymi
Hokej z Polo GTI
Tylny zderzak szeroki z GTI z zaspawanym wycięciem na uchwyt holowniczy
Tylne lampy czerwone z Polo 6N2
Usunieta tylna wycieraczka
BRA
Czarny pasek na szybie przedniej

Elektryczne szyby
Elektryczne i podgrzewane lusterka
Centralny zamek
Climatronik z Golfa IV
Liczniki z Golfa IV
Zmieniona deska na wersje z nowymi zegarami
Elektryczne fotele Recaro z golfa G60
Rollbar
Ciemna wykładzina podłogi

Drzwi wygłuszone Dynamatem Extreme
Podłoga i bagażnik wygłuszona matami STP
Zrobione nowe mocowania i dystanse pod głośniki
Przerobione tapicerki pod nowe dystanse głośnikowe

Udało mi się ogarnąć rzeczoznawce i rozszerzony przegląd i uzyskać wszystkie dokumenty aby legalnie przerejestrować autko na nowy silnik, sam się dziwie jak to się udało


Powrót do seryjnego zderzaka z GTI w celu poprawy chłodzenia hamulców
Zmiana pompy hamulcowej i serva na mocniejsze
Lampy przednie cleary In.Pro
Obszycie całego wnętrza
Dokończenie audio bo sprzęt leży w domu
Ogarnięcie porządku pod maską
Autko po kupnie:
Autko z roku 96, sprowadzone. Posiadało silnik 1.0, do tego jasną tapicerkę i wszystkie wypasy tańszych wersji









Lakierowanie autka:
Jako że było całe poobijane polakierowałem je całe kolor dobrany z palety alfa romeo tak aby był normalnym kolorem nie rzucającym się w oczy. Dodałem szerokie wygładzone z przodu i z tyłu zderzaki i usunąłem listwy boczne oraz tylną wycieraczkę.















Przygotowanie felg:
Felgi to BBS RM012 w orginalnym rozmiarze 6,5x15", Do nich dodałem ranty 1,5" przód oraz 2" tył, chromowane śrubki oraz dekielki i środek malowany pod kolor auta.












Zawieszenie
Przyszedł nowy gwint Weiteca






Nagłośnienie:
W sumie to zdjęcia obrazują jak było bo obecnie wszystko jest robione na nowo a oto przyszłość:
Clarion DXZ958RMS
Audio System HX 165 Phase
Sub Focal K2Power 27cm
Wzmacniacze jeszcze się dobierają
















Więcej zdjęć będzie jak przerobie cały system na nowo.
Stan obecny. tzn taki z przed wybebeszenia go do zera przez kolejnymi planami



















Pozdrawiam
Cyprys