Strona 1 z 12

Cyprys - VW Polo 6N 1.8T

: 20 lis 2008, 17:10
autor: Cyprys
Cześć, Mam na imię Michał i posiadam Polo 6N

Model: 6N 96r.
Silnik: 1.0 AEV -> swap na 1.8T AGU z Audi A3
Moc: ponad 250KM (auto nie było hamowane)
Kolor: czerwony

Modyfikacje:
:arrow: Zmiany pod maską:

Swap na 1.8T AGU z Audi A3
Zmiana turbiny na K04H
Kolektor wydechowy z Audi S3
Większe wtryski Bosch 440ccm
Przepływomierz z VR6
Skrzynia biegów z nowymi przełożeniami i po regeneracji
Sprzęgło by Radzikowski
Jednomasowe koło zamachowe
Kompletny dolot z stożkiem
Większy Intercooler
Blow Off firmy HKS
Półośki robione na zamówienie
Pompa paliwa Walbro
Zmodyfikowane podłużnice
Obspawana komora silnika
:arrow: Elektornika:
Nowy program napisany w Digitun przez GTO
Usunięcie imobilaizera
:arrow: Układ wydechowy:
wykonany z kwasówki 2,5" na dwóch tłumikach przelotowych z końcówką schowaną i zagięta w dół ala diesel
:arrow: Zawieszenie:
Gwint Weitec Hicon GT
:arrow: Układ hamulcowy:
Przód: Zaciski z corrado G60, tarcze EBC Ultimax 280mm, klocki EBC Red Stuff
Tył: seryjne bębny
:arrow: Koła:
Felgi: BBS RM 15" 7,5" ET20 & 8" ET14
Opony: Goodyear Eagle F1 GSD3 195/45R15
:arrow: Nadwozie:
Nowy lakier Rosso Proteo Perl Effect z palety Alfa Romeo
Usunięte emblematy z całego auta
Usunięte listwy boczne
Białe kierunki
Grill No Emblem
Przedni zderzak szeroki z GTI z zaspawanymi wlotami bocznymi
Hokej z Polo GTI
Tylny zderzak szeroki z GTI z zaspawanym wycięciem na uchwyt holowniczy
Tylne lampy czerwone z Polo 6N2
Usunieta tylna wycieraczka
BRA
Czarny pasek na szybie przedniej
:arrow: Wnętrze:
Elektryczne szyby
Elektryczne i podgrzewane lusterka
Centralny zamek
Climatronik z Golfa IV
Liczniki z Golfa IV
Zmieniona deska na wersje z nowymi zegarami
Elektryczne fotele Recaro z golfa G60
Rollbar
Ciemna wykładzina podłogi
:arrow: Audio:
Drzwi wygłuszone Dynamatem Extreme
Podłoga i bagażnik wygłuszona matami STP
Zrobione nowe mocowania i dystanse pod głośniki
Przerobione tapicerki pod nowe dystanse głośnikowe
:arrow: Zmiany w papierach:
Udało mi się ogarnąć rzeczoznawce i rozszerzony przegląd i uzyskać wszystkie dokumenty aby legalnie przerejestrować autko na nowy silnik, sam się dziwie jak to się udało :)

:arrow: Planowane zmiany:
Powrót do seryjnego zderzaka z GTI w celu poprawy chłodzenia hamulców
Zmiana pompy hamulcowej i serva na mocniejsze
Lampy przednie cleary In.Pro
Obszycie całego wnętrza
Dokończenie audio bo sprzęt leży w domu
Ogarnięcie porządku pod maską


Autko po kupnie:
Autko z roku 96, sprowadzone. Posiadało silnik 1.0, do tego jasną tapicerkę i wszystkie wypasy tańszych wersji :) Do tego elektryczne szyby i wspomaganie kierownicy.
ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek

Lakierowanie autka:
Jako że było całe poobijane polakierowałem je całe kolor dobrany z palety alfa romeo tak aby był normalnym kolorem nie rzucającym się w oczy. Dodałem szerokie wygładzone z przodu i z tyłu zderzaki i usunąłem listwy boczne oraz tylną wycieraczkę.
ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek
Obrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek

Przygotowanie felg:
Felgi to BBS RM012 w orginalnym rozmiarze 6,5x15", Do nich dodałem ranty 1,5" przód oraz 2" tył, chromowane śrubki oraz dekielki i środek malowany pod kolor auta.
ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek
ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek

Zawieszenie
Przyszedł nowy gwint Weiteca
ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek

Nagłośnienie:
W sumie to zdjęcia obrazują jak było bo obecnie wszystko jest robione na nowo a oto przyszłość:
Clarion DXZ958RMS
Audio System HX 165 Phase
Sub Focal K2Power 27cm
Wzmacniacze jeszcze się dobierają
ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek
ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek
Więcej zdjęć będzie jak przerobie cały system na nowo.

Stan obecny. tzn taki z przed wybebeszenia go do zera przez kolejnymi planami :)
ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek
ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek
ObrazekObrazek

Pozdrawiam
Cyprys

Re: Polo 6N Cyprysa

: 20 lis 2008, 18:44
autor: **KASIA CZARNA**
Cyprys
Ale odpicowałes brykę :D
Prawie jak z "pimp my ride".
Podoba mi sie ;)

Re: Polo 6N Cyprysa

: 20 lis 2008, 19:37
autor: rurektuning
Elegancka bryka, a felgi bajka :)

Re: Polo 6N Cyprysa

: 20 lis 2008, 19:44
autor: doman
:uklon: :uklon: :uklon: polo pierwsza klasa

Re: Polo 6N Cyprysa

: 20 lis 2008, 20:46
autor: turzol
Ale padaka :D

Re: Polo 6N Cyprysa

: 21 lis 2008, 6:31
autor: BaTuS
wy**** w kosmos :P

Re: Cyprys - 6n

: 21 lis 2008, 7:28
autor: Olo
No niby ładnie ale czemu obrotomierz z diesla? :czerwona: :D

Re: Cyprys - 6n

: 21 lis 2008, 9:11
autor: Cyprys
turzol: a ty już zamocowałeś tapicerki czy drugi rok jeździsz bez? :)
BaTuS: i chyba wiesz ze to nie koniec :)
Olo: bo ma mniejszą skalę a na wyższych obrotach strach się bać :)

Prace trwają nadal, powoli ale do przodku :)
ObrazekObrazek ObrazekObrazek

Pozsro
Cyprys

Re: Cyprys - 6n

: 21 lis 2008, 9:47
autor: jujor
niesamowite...widziałem nie raz na żywo...po prostu kosmos, dla mnie najładniejsza 6nka jaką widziałem :dance:

Re: Cyprys - 6n

: 21 lis 2008, 10:35
autor: t-shirt84
coś pięknego... styl i gust. Jednym słowem cudo :mrgreen:

Re: Cyprys - 6n

: 21 lis 2008, 11:15
autor: Aros
:) co tu innego napisac jak KONKRET :)

Re: Cyprys - 6n

: 21 lis 2008, 12:29
autor: bati
Mega KOZAK :shock: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Polo 6N Cyprysa

: 21 lis 2008, 18:41
autor: japuk
[quote="**KASIA CZARNA**"]Cyprys
Ale odpicowałes brykę :D
Prawie jak z "pimp my ride".
Podoba mi sie ;)[/quote]

Kasiu... nie prawie jak, tu jest o niebo lepiej niz w tym programie :D Polo pierwsza klasa 8-)

Re: Cyprys - 6n

: 21 lis 2008, 18:53
autor: limpek
Cyprys ilu konna wersja tego 1.8T :hmm: ???

Miał bym proźbę. Jeżeli masz zdjęcia z przeszczepu to zrobił byś coś na kszałt tutoriala do manuali klubowych... Czyli jakie części trzeba skapletować, gdzie trzba przerabiać a gdzie pasuje i tak dalej... Oraz ogólny kosztorys takiej zabawy... Przynajmniej raz w miesiącu wchodzi ,,ambitny" na forum co twierdzi że będzie zakładał 1.8T do seryjnej zawiechy itp :P

Re: Cyprys - 6n

: 21 lis 2008, 20:48
autor: Cyprys
limpek: no raczej ciężko o turtoriala bo przerobić trzeba wszytsko co tam jest i możliwości jest mnóstwo co mechanik to ma inne patenty, co do kosztów to nie da sie tego okreslić, Misza kiedyś napisał że 15 000 i do tego sprzedać stare tajle i bedzie OK, natomiast jak robisz to z większym rozmachem czyli inwestujesz w sprzegło robione u radzikowskiego, blow off, wieksza turbina, klimatronik, klatke i inne bajery do tego nowy program a celujesz w 250-300KM to wychodzi duużo więcej a do tego trzeba mieć zawias odpowiedni hamulce a i pod koniec wychodzi duzo nieplanowanych kosztów
silnik ma w serii 150KM i gdzieś wyczytałem ze te silniki z lat 98-99 miały takie same tłoki i korbowody jak te montowane później w 225KM poza tym maja przepustnice na linke co jest łatwiej podłaczyc itd więcej napisze jak już uporam się z kilkoma jeszcze problemami :)

Pozdro