[6N] Kilka kwestii odnośnie "modernizacji"
: 05 maja 2012, 18:29
Witam,
Posiadam VW Polo 6n w dość przyzwoitym stanie.
Niedawno zrobiłem całą zawieszkę i lalunia trzyma się drogi że aż miło.
Niestety urodziła się z wadą sercową posiada bowiem 1.3 ADX które ani nie jedzie, ani mało nie pali.
Dodatkowo to totalny golas a brakuje jednak wspomy na mieście.
Chciałbym to zmienić.
1. Zmiana silnika z 1.3ADX na 1.6AEA
Z tego co wyczytałem wystarczy kupić goły silnik bez osprzętu. Wtrysk, kolektory, łapy, alternator i inne pierdoły zostają od ADX. Wymiany tylko komp od AEA a resztę przerzucamy.
Chciałbym zostać przy obecnej skrzyni 1.3. Z tego co wiem to podchodzi bez oporów.
W adx nie mam immo, więc po zmianie kompa od aea nie powinno być problemu tak?
2. Dołożenie wspomy.
Kupujemy wszystko co potrzeba czyli: zbiorniczek, węże, maglownicę, pompę i flanszę.
Demontujemy starą maglownicę, wsadzamy nową wraz z osprzętem na silnik i heja?
Posiadam VW Polo 6n w dość przyzwoitym stanie.
Niedawno zrobiłem całą zawieszkę i lalunia trzyma się drogi że aż miło.
Niestety urodziła się z wadą sercową posiada bowiem 1.3 ADX które ani nie jedzie, ani mało nie pali.
Dodatkowo to totalny golas a brakuje jednak wspomy na mieście.
Chciałbym to zmienić.
1. Zmiana silnika z 1.3ADX na 1.6AEA
Z tego co wyczytałem wystarczy kupić goły silnik bez osprzętu. Wtrysk, kolektory, łapy, alternator i inne pierdoły zostają od ADX. Wymiany tylko komp od AEA a resztę przerzucamy.
Chciałbym zostać przy obecnej skrzyni 1.3. Z tego co wiem to podchodzi bez oporów.
W adx nie mam immo, więc po zmianie kompa od aea nie powinno być problemu tak?
2. Dołożenie wspomy.
Kupujemy wszystko co potrzeba czyli: zbiorniczek, węże, maglownicę, pompę i flanszę.
Demontujemy starą maglownicę, wsadzamy nową wraz z osprzętem na silnik i heja?