[6N] Rdzewiejące progi - naprawa/wymiana

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
sloma92
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 551
Rejestracja: 16 kwie 2012, 20:49
Lokalizacja: Dopiewiec / Poznań

[6N] Rdzewiejące progi - naprawa/wymiana

Post autor: sloma92 »

Witam serdecznie.

Mam pytanie związane z rdzewiejącymi progami w 6N :). Szczęśliwym posiadaczem polówki jestem od niecałego roku, stała pod domem nie używana, ja jako jeszcze człowiek w trakcie edukacji zbyt dużych teczek pełnych dolarów to nie mam ale zawsze coś się znajdzie ze względu na weekendową pracę (barman więc i wypłata i napiwek), więc jakieś fundusze posiadam.

Chodzi mi o spore ogniska rdzy, części zabezpieczone już przeze mnie w zeszłym roku, a w części wychodzące teraz. Czy ktoś z Was już robił to na własną rękę? Czy opłaca się czyszczenie i wylizywanie tego wszystkiego, a potem ponowne nakładanie lakieru? Czy macie na to jakieś techniki?

Czy może lepszym rozwiązaniem jest oddanie "Skarba" do warsztatu by wycięli, zrobili/wymienili progi. Orientujecie się może w okolicach jakich kwot może się taka usługa zawierać?


Wyglądało tak:
Obrazek
Jest tak:
Obrazek
Cała minia została jeszcze potraktowana cynkiem w sprayu firmy Forch.
Po prostu chcę by teraz już to wszystko wyglądało ładnie.
A rdza powychodziła jeszcze w kilku miejscach progów.

Pozdrawiam, Piotr.

przydałoby się wstawić miniaturki zdjęć //Ralph
Satin Silber Metalic 6N

Ślesin 2013
Ślesin 2014
Topornia 2014
Ślesin 2015

The only negative things in your live should be camber and wheel offset!
T
Tony
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 339
Rejestracja: 25 lut 2012, 23:37
Lokalizacja: WF

Post autor: Tony »

wedlug mnie oczyszczenie niepomoze nic tu i pomalownie. niestety ale trzeba wstawic reperaturke nadkola.a z cenami roznie w kazdym miescie inaczej.
V ZLOT   PKP  2010
VI ZLOT  PKP  2011:
I MIEJSCE W TURNIEJU PIŁKI NOZNEJ.GRUPA MAZOWIECKA

Grupa Mazowiecka -Stara gwardia
Smigałem: Polo 6n2 sdi , 6n2 gti ,Golfik 4 ,  9n 1.9TDI     
:  Audi A6 C6 3.2 Fsi .Audi Q7 4.2. Hyundai I 30 1.4
Awatar użytkownika
sloma92
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 551
Rejestracja: 16 kwie 2012, 20:49
Lokalizacja: Dopiewiec / Poznań

Post autor: sloma92 »

Tylko, że jak już bym miał robić to niestety grubszy wydatek i się zastanawiam czy się w ogóle opłaca. 2 progi plus lewe tylne nadkole na bank bym musiał wtedy wymienić. A to już będzie grubsza kasa :).
Satin Silber Metalic 6N

Ślesin 2013
Ślesin 2014
Topornia 2014
Ślesin 2015

The only negative things in your live should be camber and wheel offset!
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Ja ostatnio za prawy próg z wymianą + lakierowanie u znajomego dałem coś koło 250 -300 zł.
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
sloma92
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 551
Rejestracja: 16 kwie 2012, 20:49
Lokalizacja: Dopiewiec / Poznań

Post autor: sloma92 »

Niby to aż tak straszliwie dużo nie jest, a podejrzewam, że ceny w Krakau są podobne jak w Posen :). Muszę się dowiedzieć, gdzieś pojeździć i popatrzeć :).

Dzięki za pomoc.
Pozdr.
Satin Silber Metalic 6N

Ślesin 2013
Ślesin 2014
Topornia 2014
Ślesin 2015

The only negative things in your live should be camber and wheel offset!
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

ja wlasnie robie 2 blotniki wymieniam pas zderzaka i czesci progow oraz drzwi ale jeszcze nie wiem ile to bedzie kosztowac ;) jak fure odbiore to dam znac ;) a co do tematu to tyle rdzy to PIKUS :) u mnie juz prawie dziury w progach byly ;/
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
Awatar użytkownika
ruwado
Początkujący
Początkujący
Posty: 113
Rejestracja: 01 lip 2011, 22:22
Lokalizacja: mazowieckie (WOT)

Post autor: ruwado »

[quote="Skfarek"]Ja ostatnio za prawy próg z wymianą + lakierowanie u znajomego dałem coś koło 250 -300 zł.[/quote]
u mnie progi zaczęły "purchelować" - po zimie trza się będzie za to wziąć. Tylko ciekawe, czy po zimie wystarczy zedrzeć i polakierować, czy też wymiana będzie :niewiem:
...pierwsze Polo... nowa przygoda
r
rolf
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 507
Rejestracja: 16 lis 2008, 9:16
Lokalizacja: Sląskie

Post autor: rolf »

U mnie 4 lata po wymianie progu prawie nic z niego niezastalo wymienialem w tym roku ponownie zgnil od srodka choc byl zakonserwowany prawda jest taka ze robia to z szajsowatej blachy .Moim zdaniem jest lepiej polatac orginalny niz wstawiac te pseudo zamienniki .
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

rolf

a najlepiej to kupic oryginalny próg nowy bądź oryginalną uzywkę bez korozji bo takie też wbrew pozorem mozna dostać, np. auto z włoch czy francjii
ODPOWIEDZ

Wróć do „nadwozie + wnętrze”