Strona 1 z 1
[6N] Problem z silnikiem
: 27 kwie 2012, 20:58
autor: mavq
Witam, mam pewne problemy z moją polówką 1.0 ALL. A mianowicie dziś patrząc pod spód silnika zauważyłem ze cały ten oto spód jest w oleju. Samochód bierze sporo oleju i jest niebieski dymek. 2 sprawa jest taka, że są niestabilne obroty, kiedyś falowały mechanik przeczyścił przepustnice, i są wysokie. Jeśli np, na jedynce przejadę się kawałek i wrzucę na luz obroty przez około 30 sekund trzymają się a po chwili spadają. Gdy silnik się zagrzeje te obroty z tych wysokich zaczynają falować. Nie znam się zbytnio na mechanice, ale chciałbym się od Was czegoś nauczyć więc mam nadzieję, że mi pomożecie. Z góry dziękuję.
Re: [6N] Problem z silnikiem
: 28 kwie 2012, 1:07
autor: Tony
widac ze masz mocno zajezdzony silnik.dymi bo przepala olej.pierscienie + uszczelniacze nietrzymaja,na swiecach znajduje sie olej i wtedy moze wystapic wypadannie zapłonu.jedyna rada to remoncik lub drugi silnik.falujace obroty to pzrepstnica.wyjac dokładnie umyc i zadoptowac(niezawsze bo sama moze sie pzypisac)ale jak juz jest w slabym stanie to tzeba jej pomuc,czasem bywa tak ze nieuda sie.pozdro

Re: [6N] Problem z silnikiem
: 28 kwie 2012, 6:17
autor: mavq
Panowie powiedzcie mi co dokładnie trzeba wymienić podczas tego remontu i ile będzie całość wynosić ?
Re: [6N] Problem z silnikiem
: 28 kwie 2012, 9:25
autor: adamos75
Cześć miałem to samo do wymiany uszczelniacze+pierścienie, przy czym też będzie jeszcze uszczelka głowicy+planowanie głowicy,olej+filtr,płyn do chłodnicy. U mnie koszt wyszedł w tamtym roku 1250zł ale trzeba odjąć cenę rozrządu bo też wymieniałem przy okazji. Możesz poczytać
viewtopic.php?f=176&t=23684.
Re: [6N] Problem z silnikiem
: 29 kwie 2012, 22:39
autor: Tony
mysle ze 1300 to max juz naprawde jak masz zamiar pare latek posmigac to remontuj.a jak nie to drugi silnik i do przodu