Wymiana końcówek drążków kier...

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
komarro22
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 46
Rejestracja: 27 maja 2009, 22:56
Lokalizacja: Dębno

Wymiana końcówek drążków kier...

Post autor: komarro22 »

Witam. Mam do wymiany końcówki drążków kierowniczych i mam małe pytanko...tzn, czy końcówki z obu stron się wykręca czy z jednej trzeba wymieniać cały drążek kier..?????:O
Z góry dziękuje.
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

ja wymieniałem ostatnio, nie osobiście tylko na warsztacie, kupiłem dwie końcówki, no i dostałem telefon, że jednej nie szło wykręcić, więc ułamana, musiałem dokupić drążek kompletny. pozostała mi końcówka, jeżeli interesuje to za 2 dyszki będzie twoja.
k
komarro22
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 46
Rejestracja: 27 maja 2009, 22:56
Lokalizacja: Dębno

Post autor: komarro22 »

Czyli kupuję jedną końcówkę i cały drążek????drążek sporo kosztował????
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

[quote="komarro22"]Czyli kupuję jedną końcówkę i cały drążek????drążek sporo kosztował????[/quote]
tak było w moi przypadku, może poprostu nie mógł odkręcić, może niech ktoś jeszcze się wypowie...
za kompletny dałem ponad 100zł, dokładnie nie pamiętam ale pamiętam że tani to on nie był.
jak zdecydujesz się na końcówke to szrpnij wiadomość na priwa ;)
Awatar użytkownika
alienek
Swój
Swój
Posty: 853
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:51
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: alienek »

3 tyg temu wymienialem drazek ..koszt 95 zl (hart) galke zostawilem w spokoju .. ale jej koszt to 35zl .. viewtopic.php?f=12&t=2112 tu opisalem wymiane drazkow .. latwe i przyjemne .. :) roboty na godzinke przynajmniej w dieselku ( nie wiem jak z dojsciem w benzynie)
Obrazek
=> KarawaN <= D-Lader <!-- s] I jest Fajnie !!
[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... =2929//url]info o wersjach i wy
k
komarro22
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 46
Rejestracja: 27 maja 2009, 22:56
Lokalizacja: Dębno

Post autor: komarro22 »

Dużo roboty jest z wymianą całego drązka???? nie trzeba wykręcać pół silnika????
Awatar użytkownika
alienek
Swój
Swój
Posty: 853
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:51
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: alienek »

nie.. wlazisz pod auto ,13 odkrecasz 2 sroby drazka przy maglownicy , zakleszczasz od gory te sroby i odkrecasz od dolu do konca .. wyciagasz sroby .. odkrecas srobe drazk w mc personie tak zeby nakretka byla na koncy sroby .. od prwej strony ucha drazka przytrzymujesz mlotkiem ,od lewej udezasz i drazek schodzi .. ja walnalem tez od gory :) odkrecasz srobe do konca i schodzi .. i z drugiej strony to samo ..drazki masz w reku .. zakladajac zakladasz najpierw drazki na maglownice ,a pozniej na mc persona i zakrecasz sobami :) latwe ,najtrudniej wybic drazek :P ja rozwalilem drazek ale nadawal sie tylko do wymiany :)
Obrazek
=> KarawaN <= D-Lader <!-- s] I jest Fajnie !!
[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... =2929//url]info o wersjach i wy
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ kierowniczy”