Strona 1 z 6

SDi "dziurost"--> docelowo Classic GT ;)

: 23 lut 2012, 19:33
autor: kazikboy
Witam jako ze po przejsciu prawie kazdej gamy silnikowej w modelu 86c(2f) niestety nie mialem przyjemnosci G40 śmigac postanowiłem że czas zmienic Lewel i zaczeły sie poszukiwania :) miało byc 6N w dieslu
Po niedogadanej opcji a ugadanym dniu na zakup polo szybkie przegladanie portali aukcyjnych spowodowało że w grudniu wylądowaliśmy pod poznaniem :) i tak oto stałem sie posiadaczem Polo Classic SDi

z wypasu posiada:
elektryke szybek przod
2 jaśki
regulowana kiere
centralny
immobilajzer
Kolor:ceimnoniebieski
przebieg niby 255tys w chwili obecnej silnik SDi AEY jak dobrze pamietam

z wad na wstepie jest naturalny Dziurost na nadkolu oraz słąbe amorki tył no i zle dobrany sprej na zaprawki przez poprzedniego włąsciciela ktory ja posiadał od 8lat i raczej nic przy niej nie zrobil na dzien dobry wleciał nowy termostat a kilka dni pozniej blondynka zaparkowała mercedesem w rog zderzaka tylniego...

auto prezentuje sie tak:
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

na samym poczatku chce ogarnac blachareczke a pozniej juz kilka rzeczy sobie czeka ;)
zawias KONI, BBS RM
ObrazekObrazek

ale jak juz na mnie przystało po zabiegu pielegnacyjnym bedzie swapik:) w aucie zawita:
1.9tdi AFNna poczatek seria ale raczej cos wiecej
Klimatyzacja
MFA
ABS
przednia ława chamtle plus tylnia belka Ibiza GT
a oto dawca:
Obrazek
co do modów dalszych to zastanawiam sie nad zmiana oświetlenia tylko że na tym nie ma chyba nic innego :( wzgledem przodu jeszcze nie wiem i niewiem co z tym chakiem moze w jakis zaruwiasty kolor :D

pozdrawiam i bezawaryjnosci Polo maniaki :)

Re: SDi "dziurost"--> docelowo Classic GT ;)

: 23 lut 2012, 19:53
autor: Speede_ZGL
Ciekawe co wymodzisz na wiosne z niego :) będę wpadał ;)

Re: SDi "dziurost"--> docelowo Classic GT ;)

: 23 lut 2012, 20:41
autor: daro87
nom to czesciej na spotach cie bedziemy widywac:)?

Re: SDi "dziurost"--> docelowo Classic GT ;)

: 12 mar 2012, 17:45
autor: KoKo
kazikboy

jak chcesz mam na handel soczewki do classica
viewtopic.php?f=6&t=40467

Re: SDi "dziurost"--> docelowo Classic GT ;)

: 12 mar 2012, 19:06
autor: kazikboy
Eltor
dzieki za propozycje ale strasznie bidny miesiac mam teraz w robocie a po drugie jakos nie jestem zwolennikiem jakis engeli itp projektory hefera czy jak to tam sie zwie to jeszcze ale raczej to juz przyszly sezon jak wroce na przerwe swiateczna to zaczyna sie swapowanie a pozniej trza lekko afn podzywic :D oczywiscie najpierw usune "dziurosta" do wakacji mam nadzieje sie uwinac

Re: SDi "dziurost"--> docelowo Classic GT ;)

: 12 mar 2012, 21:38
autor: Gepard
no ciekawy pomysł ciekawy, powodzenia

Re: SDi "dziurost"--> docelowo Classic GT ;)

: 19 mar 2012, 22:43
autor: vwmaro
dzieje się coś w temacie ? :blush2:

Re: SDi "dziurost"--> docelowo Classic GT ;)

: 20 mar 2012, 7:30
autor: kazikboy
mareck
jak ma sie dziac jak mnie w PL ni ma :P chociaz pojutrze zacznie sie conieco ;)

Re: SDi "dziurost"--> docelowo Classic GT ;)

: 30 mar 2012, 21:51
autor: kazikboy
a wiec tak dawca juz praktycznie w czesciach pierwszych, siedzenia i pasy juz na swoim miejsu oraz tylnia belka i na przymiarke amorki z ibizy GT oraz ori 16 cali ktore ida na sprzedaż :)
kilka fotek ;)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Re: SDi "dziurost"--> docelowo Classic GT ;)

: 30 mar 2012, 22:03
autor: waskiPN
Powiedz mi jedno Tylnia belka a co za tym idzie bedą hamulce Tarczowe to czy nie bedzie trzeba zmienić pompy hamowania ( serwo ) czy jakoś tak czy przy tej wielkości tarczy nie bedzie miał to znaczenia i czy czasem Tył nie bedzie mocniej hamował ( jako pierwszy ) ? prosze o odp ;)

Re: SDi "dziurost"--> docelowo Classic GT ;)

: 30 mar 2012, 22:20
autor: kazikboy
ogolnie kompletny abs wlatuje wiec pompa bedzie ta z ktora całe zycie pracowały te tarcze a co do predkosci chamowania to raczej w moim polo jeszcze odpowiada reduktor siły chamowania odziwo jeszcze jest i nim mozna doregulowac :) i tak sa teraz tarcze oraz stabilizator w belce :D

Re: SDi "dziurost"--> docelowo Classic GT ;)

: 30 mar 2012, 22:58
autor: darek-vw
jak przekładasz cały ABS z Ibizy to korektor możesz też wywalić, całością steruje ABS,
dla mnie przy ABS'ie korektor to niepotrzebny problem :banghead:
pompa pewnie będzie 22mm lub jak u mnie 23,81mm to już nawet Brembo można zakładać :mrgreen:

nie miałeś problemów z montażem pasów z Ibizy, zwłaszcza tylnych na słupku C?????? ;)

dobrze się dzieje, w końcu jakieś grubsze mody w Classic'u na forum :thumbsup:

Re: SDi "dziurost"--> docelowo Classic GT ;)

: 31 mar 2012, 19:30
autor: kazikboy
własnie bardziej problem z przednimi pasami jest musze do babci sie usmiechnac o przeszycie przednich dolnych mocowan bo sie roznia miedzy coupe a sedanikiem tylnie pasy nawet sie rozsuwaja i zsuwaja ale fakt cos jest inaczej montowane
reduktor wyleci prawdopodobniej jak juz wsio bedzie dzialac to wymiane przewodow chamulcowych planuje bo juz sa wiekowe widac ;)
a jak narazie to starcza te co sa i tak z przodu sa 260 jak dobrze wzrokiem zmierzylem :) z czasem dobre nawierty i nacinki wleca w miare przyrostu mocy ;)

Re: SDi "dziurost"--> docelowo Classic GT ;)

: 09 maja 2012, 0:21
autor: vwmaro
kazik wrzuć jakieś nowe foty coś nowego w classicu?

Re: SDi "dziurost"--> docelowo Classic GT ;)

: 09 maja 2012, 7:56
autor: kazikboy
mareck
jak mam wrzucic jak mnie w domu nie ma :P jeszcze 2 tygodnie arbajt na fundusze i jestem w PL aby działąc cos

wogole popatrzylem troche i wychodzi na to ze z przodu sa 280 tarcze wiec 14 cali nie wejdzie ibiza ma wieksze hantelki od Polo w GTi....