[6N] Wspomaganie Polo 1.3 ADX

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

M
Marcin84
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 01 sty 2012, 16:24
Lokalizacja: Gdańsk

[6N] Wspomaganie Polo 1.3 ADX

Post autor: Marcin84 »

Siema padło :cry: mi wspomaganie (zatarło się i strasznie hałasuje) w moim Polo 6n 1.3 ADX i mam małe pytanko gdyż nie znam się na mechanice samochodowej. Czy podejdzie do tego silnika pompa z innej wersji (1.0 czy 1.6)? Słyszałem również że są dwa rodzaje pomp wspomagania do tego modelu. czy to prawda a jeśli tak to czym się różnią? Szukałem ale nie znalazłem wzmianki na temat rożnych rodzaji pomp. Pozdrawiam :grin:
Ostatnio zmieniony 05 lut 2012, 15:39 przez Marcin84, łącznie zmieniany 1 raz.
T
Tony
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 339
Rejestracja: 25 lut 2012, 23:37
Lokalizacja: WF

Post autor: Tony »

zastosuj taka jaka była pod konkretny model.a pompa to standard ze pada.najnizej umiejscowiona,wiec najbardziej narazona .na itp
V ZLOT   PKP  2010
VI ZLOT  PKP  2011:
I MIEJSCE W TURNIEJU PIŁKI NOZNEJ.GRUPA MAZOWIECKA

Grupa Mazowiecka -Stara gwardia
Smigałem: Polo 6n2 sdi , 6n2 gti ,Golfik 4 ,  9n 1.9TDI     
:  Audi A6 C6 3.2 Fsi .Audi Q7 4.2. Hyundai I 30 1.4
_
_Bartek_
Początkujący
Początkujący
Posty: 140
Rejestracja: 18 lut 2011, 12:24
Lokalizacja: Toruń

Post autor: _Bartek_ »

róznica w popach polega na odsadzeniu mocowania kólka pasowego pompy, i jest ok 1,5cm i ok 3 cm reszta taka sama, pompa pasuje od 1.0 poprzez 1.9TDi do vr6 wszystkie są takie same
Modyfikacje zawieszeń, podwozi oraz nadwozi, diagnostyka komputerowa Diagun X431, elektromechanika, naprawy blacharskie i lakiernicze kujawsko-pomorskie Toruń 781-803-432
Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

[quote="_Bartek_"]róznica w popach polega na odsadzeniu mocowania kólka pasowego pompy, i jest ok 1,5cm i ok 3 cm reszta taka sama, pompa pasuje od 1.0 poprzez 1.9TDi do vr6 wszystkie są takie same[/quote]


Nie prawdą jest to co mówisz! raz ze pompy się różnią ciśnieniem! a 2 wielkością koła! Od 1.0 do 1.6 sa wszystkie pompy takie same .Mam 1.0 ze wspomaganiem i mam pompe 75bar ,brat w 1.6 tez ma 75bar .Jedną pompę miałem i leży mi nadal jest to 95bar jest to z diesla pompa! Bo kupiłem zestaw z tą pompą i ją wyrzuciłem bo samochód za dużo mi palił. A wiec kolego Marcin84 jak będziesz wymieniać pompę bier obojętnie jaką tylko z benzyny 75bar .Wstawisz mocniejszą na 95bar auto będzie ci więcej palić. PS Gdyby ktoś chciał kupić do diesla to PW.
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2012, 22:14 przez Katoo, łącznie zmieniany 1 raz.
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
_
_Bartek_
Początkujący
Początkujący
Posty: 140
Rejestracja: 18 lut 2011, 12:24
Lokalizacja: Toruń

Post autor: _Bartek_ »

popatrz człowiek uczy się całe życie, dzięki Katoo
Modyfikacje zawieszeń, podwozi oraz nadwozi, diagnostyka komputerowa Diagun X431, elektromechanika, naprawy blacharskie i lakiernicze kujawsko-pomorskie Toruń 781-803-432
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ kierowniczy”