[6n2] Problem z odpalaniem - rozrusznik?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
tomsson
Konkretnie zainteresowany

[6n2] Problem z odpalaniem - rozrusznik?

Post autor: tomsson »

Witam

Mam polo 1.9 SDi 2000r. Zacznę od tego, iż w lato zauważyłem, że pod maską w tej przeźroczystej rurce z paliwem czasem znajdowało się powietrze. Do tego tak może raz w tygodniu przy odpalaniu był dziwny dźwięk, tak jakby zamiast paliwa podawał właśnie powietrze (jestem laikiem). Skąd on może pobierać to powietrze? Czy może tak ma być?

Ale wracając do głównego wątku. Teraz gdy zaczęły się mrozy, nasilił się problem z "dziwnym dźwiękiem", a dodatkowo gdy odpalam auto, rozrusznik kręci kręci kręci i w pewnym momencie jest jakby syczenie i rozrusznik nie kręci. Mam wrażenie jakby się zablokował czy coś. Np dzisiaj odpaliłem dopiero za 4 razem. Dodam, że gdy przejadę się autem, zgaszę i odpalę, to pali na dotyk.

Co może być nie tak? Dzisiaj posprawdzam wtyczki może gdzieś coś zaśniedziało, przez noc naładuje akumulator, może to jest związane ze spadkiem napięcia? I wrzucę film, niestety z telefonu więc dźwięk będzie marnej jakości.

Pozdrawiam
Pozdrawiam
r
ranger555
Raczkujący
Raczkujący

Post autor: ranger555 »

[quote=""tomsson""]Ale wracając do głównego wątku. Teraz gdy zaczęły się mrozy, nasilił się problem z "dziwnym dźwiękiem", a dodatkowo gdy odpalam auto, rozrusznik kręci kręci kręci i w pewnym momencie jest jakby syczenie i rozrusznik nie kręci. Mam wrażenie jakby się zablokował czy coś. Np dzisiaj odpaliłem dopiero za 4 razem. Dodam, że gdy przejadę się autem, zgaszę i odpalę, to pali na dotyk. [/quote]