[Classic] Problem z pracą silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

p
pokolom
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 17 sty 2012, 14:20

[Classic] Problem z pracą silnika

Post autor: pokolom »

Witam, posiadam VW Polo 1.4 Benzyna. Przy dojeździe do skrzyżowań auto gaśnie (sprzęgło+hamulec) wskazówka temperatury do momentu aż auto zgaśnie pokazuje zero. Po ponownym odpaleniu wskazówka pokazuje 70 st. i silnik pracuje do 3 skrzyżowania. Tzn. gaśnie nieregularnie. Na jałowych obrotach mam 0.9. Znajomy mechanik powiedział abym wyczyścił silnik krokowy zrobiłem to ale bez skutku. Co może być przyczyną? Samo przeczyszczenie przepustnicy chyba nec nie da.
c
cfk
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 200
Rejestracja: 27 sie 2009, 8:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cfk »

ja bym wyczyścił krokowy, przepustnice. Ew. odma może zapchana, ale to wtedy raczej by nie miał siły niżby gasł.
LPG czy benzyna?
jeździsz krótkie trasy np (5km do roboty) czy dłuższe?

iskra dobra, nie przerywa?
filtry wymieniałeś?
Bo czerwone jest szybsze

cFk
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

wymień czujnik temperatury to prawdopodobnie winowajca jeśli pokazuje takie głupoty na blacie.
tu masz lekturę na temat:

viewtopic.php?f=178&t=13676
civic r18a2/407 1,6 HDi
p
pokolom
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 17 sty 2012, 14:20

Post autor: pokolom »

[quote="cfk"]ja bym wyczyścił krokowy, przepustnice. Ew. odma może zapchana, ale to wtedy raczej by nie miał siły niżby gasł.
LPG czy benzyna?
jeździsz krótkie trasy np (5km do roboty) czy dłuższe?

iskra dobra, nie przerywa?
filtry wymieniałeś?[/quote]
Problem jest na LPG i benzynie. Wyczyściłem krok i przepustnice, i poprawiło się tzn na benzynie już jest ok ale z kolei na LPG po wciśnięciu sprzęgła obroty skaczą do 2.5k zamiast spadać, spadają po 5 sekundach i wszystko wraca do normy wtedy mogę zmienić bieg no bo tak to mogę spalić sprzęgło. Dlaczego zwykłe przeczyszczenie dało taki efekt?
O
Obelix
Newbie
Newbie
Posty: 20
Rejestracja: 10 cze 2011, 17:08
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Obelix »

na zimnym silniku jest inne dozowanie paliwa niż na rozgrzanym; u mnie gasł przy schodzeniu z wysokich obrotów-nieszczelność przy kolektorze wydechowym(może być jeszcze lambda); ale wydaje mi się że jak przedmówca podpowiadał-CZUJNIK TEMPERATURY! podjedź na VAGa
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”