Strona 1 z 1

[6N] problem z silnikiem

: 19 lis 2011, 12:56
autor: wojtasek
Witam mam problem z silnikiem a mianowicie pracuje dość niestabilnie 840-880obr na min.
nie wchodzi na obroty tylko do 2000 i jest słabiutki nie da się jechać na VAG-u błąd 561 dopasowanie składu mieszanki
cewka podmieniana bez efektu sonda odłączona nic się nie zmienia adaptacja przepustnicy bez zmian
może jakieś sugestie bo już wymiękam.

a dodam jeszcze że filtr powietrza i paliwa wymieniony

Re: problem z silnikiem

: 19 lis 2011, 16:42
autor: Goozik
rozrzad zapon dobrze ustawiony :?:

Re: problem z silnikiem

: 19 lis 2011, 17:06
autor: wojtasek
wiesz kiedyś sprawdzałem i było OK a teraz nie mam dostępu do lampy zastanawiałem się w jakich okolicznościach
mógłby się sam przestawić nie był ani ciągany ani odpalany z popychu więc raczej wątpię ale wezmę to pod uwagę
i spróbuję to ogarnąć chodzi mi cały czas po głowie pompa paliwa czy mogły by być to objawy zbyt małej wydajności
za małego ciśnienia i jak to sprawdzić jakieś sugestie

Re: [6N] problem z silnikiem

: 22 lis 2011, 16:40
autor: wojtasek
problem rozwiązany do wiadomości dla potomnych przyczyną był ....?
zapchany katalizator-wywalony wkład i pola żyje bez kata pozdrawiam :)

Re: [6N] problem z silnikiem

: 31 maja 2012, 0:02
autor: matekm
Mam pytanie. Ponieważ ostatnio mam z autem bardzo dziwną przypadłość i za cholerę nie wiem o co chodzi. Po odpaleniu zimnego silnika, obroty są w porządku. Jednakże po nagrzaniu się motoru obroty zaczynają wzrastać. Często bez naciskania gazu obroty potrafią być bardzo wysokie. W czym może tkwić problem? Silnik? Linka od gazu? Proszę o pomoc.

Re: [6N] problem z silnikiem

: 01 cze 2012, 12:47
autor: rumcajs25
Ja na poczatek sprawdziłbym linke gazu bo auto widze masz juz wiekowe i przez tyle lat moglo tam sie napchac roznego rodzaju syfu, jesli to nie pomoze pisz bedziemy dalej myslec ;)

Re: [6N] problem z silnikiem

: 01 lip 2012, 12:55
autor: Katoo
Ale co mam linka do samoistnego podnoszenia się obrotów... Najprawdopodobniej w poli chyba masz monowtrysk wiec nastawnik przepustnicy do wymiany a jezeli masz wielopunkt to przepustnica. W mojej polo 1.0 mono miałem podobną przypadłość wymieniłem nastawnik i bez problemu.