Konserwacja podłogi i smród bitguna
: 31 paź 2011, 11:27
Witam,
Ostatnio była ładna pogoda i skłoniło mnie to do tego aby wyczyścić trochę samochód we wnętrzu. Wyprałem podsufitkę, zdemontowałem podłogę i przy tym zabiegu zauważyłem z lewej strony przy miejscu kierowcy popękany otwór technologiczny i trochę zaschniętego błota. Od razu poczytałem trochę na forum na podobne tematy i postanowiłem kupić zaślepkę do tego otworu, oczywiście jej nie dostałem to wziąłem kawałek zaślepki od rury od zmywarki. Najpierw otwór technologiczny oczyściłem z rdzy, odtłuściłem, następnie zaciągnąłem podkładem z motipa(wziąłem podkładem bo nigdzie nie mogłem bolla w sprayu dostać) i na to dałem bitgun i wtedy dopiero wcisnąłem zaślepkę plastikową i na to jeszcze nawaliłem bitgun (bo oczywiście bolla nie dostałem.
Jeszcze przed całym tym zabiegiem ze dwa razy odkurzyłem podłogę, od strony kierowcy miałem robioną blokadę skrzyni i trochę przy wierceniu zostało opiłków na podłodze i przez to trochę rudo zrobiło się pod tym plastikiem od ogrzewania, ale tak samo czyściłem i motimep a na to bitgun. Całą podłogę zmyłem płynem z woskiem autolandu i dopiero przeszedłem do odtłuszczania i zabezpieczania. Odtłuszczałem tylko tam gdzie nałożyłem bitguna. Nałożyłem go na wszystkie otwory technologiczne i na łączeniach podłogi, można na załączonych fotach to zobaczyć.
Nie miałem zbytnio czasu na te prace i bitgunem smarowałem o godz. 16 a o 18 wkładałem już matę i podłogę. Efekt tego jest taki, że trochę zajeżdża w samochodzie. Chciałbym się dowiedzieć z Waszego doświadczenia czy ten bitgun przestanie śmierdzieć czy muszę go zrywać? Albo jakimś podkładem go zakryć no sam nie wiem.







Mam nadzieję, że mój post zostanie umieszczony na forum
Ostatnio była ładna pogoda i skłoniło mnie to do tego aby wyczyścić trochę samochód we wnętrzu. Wyprałem podsufitkę, zdemontowałem podłogę i przy tym zabiegu zauważyłem z lewej strony przy miejscu kierowcy popękany otwór technologiczny i trochę zaschniętego błota. Od razu poczytałem trochę na forum na podobne tematy i postanowiłem kupić zaślepkę do tego otworu, oczywiście jej nie dostałem to wziąłem kawałek zaślepki od rury od zmywarki. Najpierw otwór technologiczny oczyściłem z rdzy, odtłuściłem, następnie zaciągnąłem podkładem z motipa(wziąłem podkładem bo nigdzie nie mogłem bolla w sprayu dostać) i na to dałem bitgun i wtedy dopiero wcisnąłem zaślepkę plastikową i na to jeszcze nawaliłem bitgun (bo oczywiście bolla nie dostałem.
Jeszcze przed całym tym zabiegiem ze dwa razy odkurzyłem podłogę, od strony kierowcy miałem robioną blokadę skrzyni i trochę przy wierceniu zostało opiłków na podłodze i przez to trochę rudo zrobiło się pod tym plastikiem od ogrzewania, ale tak samo czyściłem i motimep a na to bitgun. Całą podłogę zmyłem płynem z woskiem autolandu i dopiero przeszedłem do odtłuszczania i zabezpieczania. Odtłuszczałem tylko tam gdzie nałożyłem bitguna. Nałożyłem go na wszystkie otwory technologiczne i na łączeniach podłogi, można na załączonych fotach to zobaczyć.
Nie miałem zbytnio czasu na te prace i bitgunem smarowałem o godz. 16 a o 18 wkładałem już matę i podłogę. Efekt tego jest taki, że trochę zajeżdża w samochodzie. Chciałbym się dowiedzieć z Waszego doświadczenia czy ten bitgun przestanie śmierdzieć czy muszę go zrywać? Albo jakimś podkładem go zakryć no sam nie wiem.







Mam nadzieję, że mój post zostanie umieszczony na forum