[6N] Czy mogłem coś uszkodzić w tej sytuacji

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

J
Joz
Newbie
Newbie

[6N] Czy mogłem coś uszkodzić w tej sytuacji

Post autor: Joz »

Witam, na początku proszę o wyrozumiałość bo jestem początkującym kierowcą i od kilku dni początkującym użytkownikiem samochodu Polo 6N z którego jestem bardzooo zadowolony - pewnie dlatego że kupiłem go od bardzo zaufanej mi osoby:D No i jak każdy posiadacz pierwszego auta chcę o niego bardzo dbać a tu masz los już po kilku dniach miałem nieciekawą przygodę...

Mam do Was dwa pytania.

Pytanie 1
. Dzisiaj miałem taką sytuację, że wpadłem na głupi pomysł żeby zaparkować na dzikim parkingu (ale ze znakiem drogowym że to parking;) tj. ziemia z duża ilość różnych wertepów. Niestety wjeżdzając tam (padał mocny deszcz, pełno błota) wjechałęm w dużą kałużę która okazała się wysoka (wysokość progów?) no i leciutko ugrzęzłem ale przygazowałem i się z niej wydostałem, zaraz po wyjechaniu z kałuży popatrzylem w boczną szybę i widziałem jakby jasny dymek przez chwilę.

I tak się zastanawiam czy coś się mogło stać? Wiał silny wiatr może to dym z rury wydechowej po przygazowaniu żeby wyjechać w kałuży po lekkim ugrzęznieciu ? Chociaż teraz jak tak sobie myślę to wydobył on sie raczej spod lub z przedniej częsci auta.

Czy to mogło być coś poważniejszego w stylu woda się dostała do silnika albo coś innego [jestem laikiem motoryzacyjnym i nawet nie mam kogo się poradzić] ? Wjeżdzajać w tą kałuże raczej w nic uderzyłem spodem samochodu a bynajmniej nie słyszałem żadnego uderzenia o jakiś kamień czy coś w tym stylu tylko przez chwile jakby takie szurniecie - ale równie dobrze to mógł być odgłos z powody grzężniących opon w błocie

Całą sytuacją się lekko wystraszyłem wyjechałem z tego parkingu i w drodzę powrotnej do domu (ok. 2 km) nie zauważyłem żadnego dziwnego zachowania samochodu czy jakiś odgłosów dziwnego pochodzenia. Postawiłem Polo pod blokiem i nie wiem co dalej.