Strona 1 z 1
[9n] tdi błądy na vagu
: 05 paź 2011, 7:09
autor: caymann
Witam,
otóż wczoraj diagnozowałem moje nowe polo i miałem 2 takie błędy:
1) 00562- Sensor for oil level/temperature(g266) 29-00 Short to Ground
2) 00532 - Supply Voltage B+ 07-10 Signal too low- intermittent
Proszę kogoś o wyjaśnienie dla tych błędów. Dodam że podczas przekręcania stacyjki miga 5 razy pomarańczowa kontrolka od oleju(nie piszy) po czym gaśnie po odpaleniu - i to może byc wina czujnika poziomu oleju?? Prosze o pomoc
Re: polo 9n tdi błądy na vagu
: 05 paź 2011, 7:21
autor: vwkas18
ewidentny błąd czujnika oleju
00532 P1746 Moduł kontroli transmisji – napięcie zasilania (B+) usterka słabej baterii lub złe uziemienie
odepnij akumulator, sciagnij wtycke od komputera, podepnij aku i sparwdz jakie jest napiecie zasilania komputera i czy sa wszystkie masy
sprawdz poloczenie komputer - czujnik
wyczysc wtyczke od komputera - mozliwe ze pomoze
Re: polo 9n tdi błądy na vagu
: 07 paź 2011, 18:52
autor: caymann
[quote="vwkas18"]ewidentny błąd czujnika oleju
00532 P1746 Moduł kontroli transmisji – napięcie zasilania (B+) usterka słabej baterii lub złe uziemienie
odepnij akumulator, sciagnij wtycke od komputera, podepnij aku i sparwdz jakie jest napiecie zasilania komputera i czy sa wszystkie masy
sprawdz poloczenie komputer - czujnik
wyczysc wtyczke od komputera - mozliwe ze pomoze[/quote]
tego błędu w dodatku nie moge usunąć:? Kolego a powiedz mi który czujnik do wymiany??? od temp. oleju czy od poziomu oleju??? i jak do wymienić ewentualnie. z góry dzięki
Re: [9n] tdi błądy na vagu
: 11 paź 2011, 16:41
autor: irekk
Tu masz adres strony gdzie opisane są kody błędów:
http://www.gerritspeek.nl/vag-com_foutc ... st-du.html
W zależności od wesji są montowane dwa różniące się od siebie czujniki poziomu (i temperatury) oleju : montowany w misce olejowej widoczny od dołu silnika (aluminiowa obudowa) lub mocowany od góry w bloku silnika za kołem pasowym silnika (plastikowy czarny).
Re: [9n] tdi błądy na vagu
: 11 maja 2013, 19:25
autor: fafa69
witam
pojawiło mi się coś takiego w vagu, może ktoś wie co jest grane ?
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: CAN TRE ADE EP
Component: KOMBIINSTRUM
Note: Excessive Comm Errors
Polo TDI 2008 rok solnik BWB
Re: [9n] tdi błądy na vagu
: 11 maja 2013, 23:00
autor: Wolga85
Wygląda na to że nie bardzo ci łączy zielona wtyczka od zegarów. Najprościej jest zdemontować zegary i docisnąć wtyczkę.
Re: [9n] tdi błądy na vagu
: 12 maja 2013, 10:07
autor: fafa69
tylko, że wczesniej robiłem test i ten błąd niewystepował, (wcześniej tzn. 10 minut).
Wystarczy odłaczyć akumulator na któtką chwilę ?
i jeszcze jedno, po przekręceniu kluczyka na zapłon pojawia się pierwszy komunikat:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/be0 ... f042d.html
i za chwilę drugi:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cc6 ... 8022c.html
dodam, że kasowanie przyciskiem i stacyjką nic nie daje
Re: [9n] tdi błądy na vagu
: 15 maja 2013, 11:18
autor: jhosef
Wyskoczyła Ci inspekcja.
A 1,4 TDI maja czujnik poziomu?
Te co widziałem miały na niego tylko wytłoczenie w misce.
Zerknij czy go masz, po prawej stronie miski od dołu. Jeśli masz to sprawdź połaczenie.
Re: [9n] tdi błądy na vagu
: 17 maja 2013, 17:09
autor: fafa69
[quote="jhosef"]Wyskoczyła Ci inspekcja.
A 1,4 TDI maja czujnik poziomu?
Te co widziałem miały na niego tylko wytłoczenie w misce.
Zerknij czy go masz, po prawej stronie miski od dołu. Jeśli masz to sprawdź połaczenie.[/quote]
troszkę enigmatycznie mi napisałes.
czujnik poziomu ?, coż to za ustrojstwo ??, jakie położenie, czego położenie ??
Re: [9n] tdi błądy na vagu
: 17 maja 2013, 17:30
autor: adam2308
Koledze jhosef zapewne chodziło o czujnik poziomu oleju, nie napisał słowa "oleju", bo w temacie jest mowa tylko o nim.
Nie położenie, tylko połączenie tego czujnika. Jeśli Twoja wersja go ma, to sprawdź, czy wtyczka dobrze łączy.
Re: [9n] tdi błądy na vagu
: 18 maja 2013, 9:30
autor: fafa69
[quote="adam2308"]Koledze jhosef zapewne chodziło o czujnik poziomu oleju, nie napisał słowa "oleju", bo w temacie jest mowa tylko o nim.
Nie położenie, tylko połączenie tego czujnika. Jeśli Twoja wersja go ma, to sprawdź, czy wtyczka dobrze łączy.[/quote]
Tylko, że kontrolka poziomu oleju się nie świeci. Powiedzcie, jak to skasować.
i mam jeszcze jeden problem, ciężko wchodzi bieg 1, i jak wyciskam sprzęgło to hmm: skrzypi, a na "luzie”, kiedy wyciskam pedał sprzęgła "puka w skrzyni". Czy to objaw zużytego sprzęgła?