problem z pompą wtryskową - zacinanie się na wys. obrotach
: 17 maja 2009, 11:54
Witam,
mam taki problemik w moich Polo z 98r 1,9D - wszystko z nim w porządku, niedawno go kupiłem ale od jakiegoś czasu nawet przy normalnej jeździe przy zmianie biegów włączają mu się ni z owąt wysokie obroty na biegu jałowym (ok 2500obr) do tego dziwnie się zachowują obroty jałowe raz jest 960 raz 900 a raz 1050obr może dwie rzeczy nie mają ze sobą powiązanie ale właśnie tak się dzieje.
Byłem u mechanika który stwierdził zapowietrzenie układu, wymienił filtr paliwa oraz przewody, ponieważ jak to ujął pompy z lukasa są bardzo wrażliwe dał gwarancje ale dalej to samo, za niedługo znowu do niego jadę.
Dodam również że stwierdziłem że ktoś - najprawdopodobniej stary właściciel chciał zwiększyć obroty jałowe przez podkręcenie śruby niestety nie tej co powinien, jakie mogą być tego skutki.
Jestem w totalnej kropce, już nawet rozmyślałem o sprzedaży ale chciałem jeszcze coś spróbować ale jak tak dalej będzie chyba nie będę miał wyjścia.
Co zrobić oddać do regulacji pompę, czy też może to być wina układu elektronicznego ssania, układ sterujący pompą (jakiś komputer) czy co??
dodam jeszcze że samochód jest produkcji włoskiej z stamtąd sprowadzona i ma przejechane 102tyś.
Z góry dzięki za pomoc.
mam taki problemik w moich Polo z 98r 1,9D - wszystko z nim w porządku, niedawno go kupiłem ale od jakiegoś czasu nawet przy normalnej jeździe przy zmianie biegów włączają mu się ni z owąt wysokie obroty na biegu jałowym (ok 2500obr) do tego dziwnie się zachowują obroty jałowe raz jest 960 raz 900 a raz 1050obr może dwie rzeczy nie mają ze sobą powiązanie ale właśnie tak się dzieje.
Byłem u mechanika który stwierdził zapowietrzenie układu, wymienił filtr paliwa oraz przewody, ponieważ jak to ujął pompy z lukasa są bardzo wrażliwe dał gwarancje ale dalej to samo, za niedługo znowu do niego jadę.
Dodam również że stwierdziłem że ktoś - najprawdopodobniej stary właściciel chciał zwiększyć obroty jałowe przez podkręcenie śruby niestety nie tej co powinien, jakie mogą być tego skutki.
Jestem w totalnej kropce, już nawet rozmyślałem o sprzedaży ale chciałem jeszcze coś spróbować ale jak tak dalej będzie chyba nie będę miał wyjścia.
Co zrobić oddać do regulacji pompę, czy też może to być wina układu elektronicznego ssania, układ sterujący pompą (jakiś komputer) czy co??
dodam jeszcze że samochód jest produkcji włoskiej z stamtąd sprowadzona i ma przejechane 102tyś.
Z góry dzięki za pomoc.