Blok 3 (bieg jałowy)
1. masa powietrza zakładana 2750 mg/godz
2. masa powietrza aktualna 266 mg/godz
w czasie jazdy przy obrotach ok 3000
1. rośnie do ok 8000 mg/godz
2. spada do 100 mg/godz
Blok 10 (bieg jałowy)
1. masa zasysanego powietrza 266 mg/godz
2. ciśnienie atmosferyczne 989 milibarów
3. ciśnienie w kolektorze MAP 989 milibarów
przy 3000 obr, odpowiednio
1. 100
2. 1200
3. 1440
Blok 11
1. obroty silnika 903
2. ciśnienie doładowania zakładane 938 milibarów
3. ciśnienie doładowania aktualne 1000 milibarów
4. wypełnienie zaworu regulacji ciśnienia doładowania 90%
przy 3000 obr odpowiednio
1. 3000
2. 1850
3. 1410
4. 35
Auto nie na mocy bardzo słabo przyspiesza. Po odłączeniu przepływomierza auto odzyskuje moc, co dziwne nadal brak błędów- ECU nie widzi braku przepływomierza. Wartość masy powietrza aktualna zmienia się na 5486 mg/godz i pozostaje stała w całym zakresie obrotów silnika (bloki 3 i 10), przy zmieniających się wartościach zakładanej masy powietrza (w bloku 3 ), od 2750mg/godz na biegu jałowym do 8000mg/godz przy 3000obr.
Proszę o interpretację wskazań Vaga przez osoby mające doświadczenie z Vagiem i TDI wiem ze takie tu sa

Czy jet to uszkodzenie przepływomierza?
Pozdrawiam .A.