Jestem posiadaczem Polo 9n 1.4 TDi od dwóch lat. Oprócz zapewniania na bieżąco dobrego stanu technicznego, modzę, modzę i modzę, tyle na ile pozwalają czas i fundusz studenta.
Trochę info o samym samochodzie:






- ABS
- klimatyzacja - pakiet climatic
- wspomaganie kierownicy
- elektryczne szyby
- regulowana kierownica w dwóch płaszczyznach
- immobilizer
- centralny zamek + autoalarm sterowany z kluczyka
- elektryczna regulacja wysokości świateł
- tempomat
- regulacja wysokości siedzenia


- nowy dolot powietrza turbiny
- nowe tuleje wahaczy
- nowy filtr paliwa + zaworek
- nowa pokrywa pompy paliwa
- nowy akumulator (Sznajder 62Ah)
- nowe świece żarowe
- nowa prawa kratka w zderzaku
- nowe piórka wycieraczek
- nowy kompletny rozrząd + pompa wody
- nowy pasek klinowy + napinacz
- nowa piasta + łożysko (prawy tył)
- nowy komplet gumek stabilizatorów
- napełnienie, ozonowanie i odgrzybienie klimatyzacji + nowy filtr kabiny
- nowe kable akumulatora
- regeneracja przepustnicy i przekaźników świec
- nowe uszczelniacze pompo-wtrysków
- nowe filtry + olej Motul 5w40 (do pompo-wtryskiwaczy)

- alu Ronal 5r smoothsilver 15' - odnowione na czarny mat + Uniroyal rainexpert II 195/50/15 (setup lato)
- wyrzucenie kołpaków i odnowienie stalówek + malowanie śrub na biały proszkowy lakier + oponki Continental 195/55/15 (setup zima)
- oświetlenie wnętrza -> żarówki ledowe Philips
- pod nogami kierowcy i pasażera + w bagażniku, dorzucone niebieskie listwy ledowe + kostka
- znaczki VW przód i tył polakierowane w kolor nadwozia
- radioodtwarzacz ALPINE CDA 117Ri + orginalny kabel do iPoda
- skrzynia bassowa BLAUPUNKT 900W + wzmacniacz BLAUPUNKT 800W (4-kanałowy) + kondensator Renegade (1 Farad)
- nowe przednie reflektory GST smoked (czarne)
- nowe lampy tylne od 9n3 wersja GST smoked (czarne)
- nowe kierunki w błotnikach wersja GST smoked (czarne)
- zdjęte napisy "polo" oraz TDi z klapy bagażnika
- bębny i zaciski pomalowane na czerwono
- chromowane obwódki zegarów z wersji GTD
- przyciemnione szyby tylne na maxa, czyli tylko 5% przenikalności światła

- gleba (max -35mm , koza bleee, ale trzeć zderzakiem jak niektóre wałki, też nie będę)
- program (optymalizacja - nie żyłowanie)
- zająć się lakierem
A teraz tak jak auto zmieniało się z miesiąca na miesiąc...





























Pozdrawiam! :amen: