[9n] 1.4 FSI brak iskry cewkach 63kW/86KM

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

m
martin_rs
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 18 wrz 2011, 23:21

[9n] 1.4 FSI brak iskry cewkach 63kW/86KM

Post autor: martin_rs »

Witam Koledzy.
Niedawno zakupiłem Polo z 1.4FSI (AXU) oczywiście przeskoczył łańcuch rozrządu, posypały się zawory itd. zrobiłem głowice, do tego nowy łańcuch, koła zębate wałków rozrządu, koło zębate wału, nowy napinacz, ślizgi i wymieniłem zimering wału korbowego z tylu silnika z pierścieniem obrotów wału. Kupiłem wszystko w ASO założyłem zimer nabiłem pierścień wcześniej zaznaczając sobie GMP empirycznie czujnikiem zegarowym (wałki na blokadzie udało mi sie wypożyczyć ori blokadę wałków z ASO) ustalając na 1 cylindrze sprawdziłem, nacechowałem na wale pkt tzw. oczko ze starego pierścienia, nowy pierścień osadziłem poskładałem wszystko. Włożyłem silnik w budę i test auto nie zapala brak iskry na wszystkich cewkach czasem zagada na 1 cylinder i chwile "pracuje" na tym jednym do 4 sek. cylindrze, ciśnienie na tłokach po 17,6 bar wszystkie równo maja +- 0.2bar. Podłączyłem VAG-a zero błędów. Pomyślałem ze pomimo staranności mogłem źle osadzić pierścień, przy dokręcaniu koła pasowego mogło mi się coś przestawić na rozrządzie, bo zębatka wału korbowego to zabawka w tym silniku, sprawdzam wszystko jeszcze raz cechy itd. i nic wszytko ok iskry brak komunikacja z ECU ok brak błędu synchronizacji czujników wałka, czujnik halla liczy obroty z wału, bo pokazuje jak kręcę rozrusznikiem. Co mogłem zrobić nie tak, zastanawiam się i pustka w głowie!

Dodam ze przed rozbiórka silnika iskra była, na 100% bo sprawdzałem.

Wyciągałem silnik z budy może gdzieś kable, ale wszystko posprawdzałem przedzwoniłem kable i nic! Ma ktoś jakiś pomysł? Co koledzy na to?
_________________
Pozdrawiam
Martin_rs
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”