Wymieniał już ktoś z kolegów te zimmeringi? Najpierw przewertowałem trochę internet, poczytałem o wymianie zimmeringów w skrzyniach w Golfach...mówie ok, dam rade...zamówiłem komplet uszczelek. W między czasie wertowałem Etke i co się okazuje - nie jest tak łatwo jak myślałem, mianowicie: Jak rozepnę wewnętrzny przegub to żeby go wyciągnąć ze skrzyni muszę odkręcić pojedyńczą śrubę na torxa wewnątrz przegubu...ale jak to zrobić skoro przeciw-nakrętka jest wewnątrz satelit mechanizmu różnicowego? Poprawcie mnie jeśli źle to rozkminiłem, bo bazuje wyłącznie na rysunkach z Etki.
Jak w takim razie "wytargać" ten wałek przegubu skoro przy pierwszym odkręceniu wszystko się wewnątrz rozsypie? Chciałbym też uniknąć wyciągania skrzyni stąd moje pytania. Dorzucam screen z Etki:

BTW Sory za "niefachową" terminologię odnośnie elementów skrzyni, ale pierwszy raz coś ze skrzynią będę robił :blush2: