[quote=""cage009""]Powiem Ci tak kolego, w moim AEF to już przy 2tyś obrotów zmieniam biegi i to wystarcza w zupełności. Ostatnio miałem ustawiany kąt wtrysku, tak jak pisał mój poprzednik - gorzej zapala ale ciszej i moim zdaniem bardziej dynamicznie chodzi...no i spalanie spadło znacznie

Pozdrawiam

[/quote]
Hmm, podejrzewam że wogóle nie sprawdzono mu zapłonu podczas wymiany paska

. U mnie wydaje się być dziura w mocy pomiędzy 1800 a 2000 obr. (Silnik kiepsko reaguje). Powyżej 2000 tak do 2300 obr jak przycisnę to idzie już całkiem zwinnie (prawie jak benzyniak). Pojeżdże jeszcze troche, to może coś więcej napisze.
Pozdrawiam.
PS. Może ktoś podpowie do kogo się zwrócić, żeby ustawić zapłon? Serwis Autoryzowany?, mam pecha jeżeli chodzi o dobór fachowców.