[86c 2f AAV] uszczelka miski olejowej

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

t
tomasbw
Początkujący
Początkujący
Posty: 106
Rejestracja: 21 paź 2009, 13:00

[86c 2f AAV] uszczelka miski olejowej

Post autor: tomasbw »

Witam wszystkich szykuje mi się wymiana uszczelki miski olejowej. Dużo jest rozbierania bo jak patrzyłem to półoś trzeba zdemontować.
Awatar użytkownika
dazimek
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 08 gru 2010, 20:41

Post autor: dazimek »

Widze ze temat strasznie zakurzony.. Banalna odp ale jej udziele jakby ktos tu kiedy zawital.. Wpadasz autem na kanal..Na dole masz taka fajna miske od oleju tam gdzie ta sruba lub korek na dziwne gwiazdki zalezy jakie auto tam gdzie sie spuszcza olej z silnika;p Odkrecasz najpierw ja spuszczasz olej xD Jesli jest do wymiany to nie wazne gdzie i tak go wywalisz;p Jak swiezo zmieniony to do jakiejs misji albo czystego wiaderka:P Potem jak zleci odkrecasz te srubki czesto na klucz 10tke okolo 10 srubek podaje na oko wtedy miske zwalasz na dol wyciagasz uszczelke czyscisz tam gdzie ona lezala czyli na pokrywie jak i tym co wisi z silnikiem zakladasz nowa dobrze niech lezy przykrecasz ja spowrotem olej lejesz przez sitko lakiernicze zeby syfow nie bylo jesli zamierzasz stary wlac spowrotem i finito:)
t
tomasbw
Początkujący
Początkujący
Posty: 106
Rejestracja: 21 paź 2009, 13:00

Post autor: tomasbw »

No nie do końca bo przebug wew. zasłania śruby i chciałem dowiedzieć się czy zdjęcie całej półosi pomoże
Awatar użytkownika
Maciej
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 377
Rejestracja: 05 wrz 2009, 15:04
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Maciej »

Wystarczy ze ją odkręcisz przy skrzyni i odchylisz no i rurę wydechowa tez będziesz musiał odkręcić
t
tomasbw
Początkujący
Początkujący
Posty: 106
Rejestracja: 21 paź 2009, 13:00

Post autor: tomasbw »

[quote=""Maciej""]Wystarczy ze ją odkręcisz przy skrzyni i odchylisz no i rurę wydechowa tez będziesz musiał odkręcić[/quote]
i nie bede musiał rozpinać wahacza ze zwrotnicą żeby odchylić półoś??
Awatar użytkownika
dazimek
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 08 gru 2010, 20:41

Post autor: dazimek »

Wedlug mnie nie dasz rady wyciagnac pol osi jezeli nie uwolnisz go przy piascie lub na wachaczu. W sumie moglem wskoczyc dzisiaj pod swoja polowke i zobaczyc jak to wyglada bo fakt faktem ze nie spojrzalem. A nie masz grzechotki z przedluzka i zeby na nia zalozyc ta koncowke ktora umozliwia odkrecanie pod roznym kątem? Mysle ze tyle powinienes podejsc albo malutka grzechotka?
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

A ja mam pytanko czy zamiast kupować uszczelkę pod miskę mogę ją położyć na renzosilu tj. robi się to w 6N ? Pytam bo będę składać ABU i zastanawiam się jak to zrobić
Obrazek
Awatar użytkownika
dazimek
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 08 gru 2010, 20:41

Post autor: dazimek »

Powiem ci tak nie ma to jak uszczelka orginalna w zamienniki w ogole sie nie baw a juz w ogole w uszczelki korkowe ktore moment sa do wyrzucenia i bardzo czesto przepuszczaja nawet zaraz po zlozeniu:) Jesli juz chcesz sie tak bawic to mozesz kupic DIRKO polecam dobry sylikon w takich tubkach jak zwykly sylikon na pistolet do wyciskania:) Renzosil hmm zastanowilbym sie czy w to miejsce napewno by odpowiadala.. Co innego np w niektorych autach by uszczelnic waz od chlodnicy zeby plynu chodniczego nie wylewalo pomiedzy:)
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

dazimek
Dirko nawet nie biorę pod uwagę wiem że renzosil jest do tego przeznaczony temp max300stopni znosi czego dirko nie. Nie ma juz oryginalnuch uszczelek wszystko to zamienniki, a do aau kupilem elringa za ok 50zl ktory juz widze ze i tak popuszcza.
Co sadzisz o polozeniu to na tym kleju co napisalem ?
Obrazek
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

[quote=""dazimek""]Wedlug mnie nie dasz rady wyciagnac pol osi jezeli nie uwolnisz go przy piascie lub na wachaczu[/quote]
a wg. mnie dasz rade, bo sam dałem. musisz skręcić koła maxymalnie w odpowiednią stronę, i przegub albo sam wypadnie albo będziesz go jeszcze musiał trochę na siłe pociągnąć i wyjdzie.

ja bym tam się nie bawił w jakieś kleje bo uszczelka stała to jednak uszczelka a klejem równomiernie pojechać by nigdzie nie było za mało i nie zrobiła się dziurka będzie ciężko.
Obrazek
t
tomasbw
Początkujący
Początkujący
Posty: 106
Rejestracja: 21 paź 2009, 13:00

Post autor: tomasbw »

I już po operacji wymiany uszczelki wszystko poszło bez problemowo :beach: tylko dużo było rozbierania jak na wymiane uszczelki pod miską :shock: . Oczywiście trzeba było zdjąc półoś, dobrze, że posiadam bity spline :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”