[9N3] Montaż podgrzewanych foteli, gniazdo zapalniczki
: 09 maja 2011, 13:16
Witajcie,
Skorzystałem z wyszukiwarki ale nie przyniosła mi pomocy.
Z racji nieco uszkodzonej gąbki w fotelu kierowcy (czuć drut na siedzisku od strony drzwi) zakupiłem fotel celem podmiany gąbki (gąbki bo w komplecie z którego fotel był już tez dało się to wyczuć. Okazuje się, że polcio miało podgrzewane stołki i taki też dostałem.
Jak duży problem jest zamontowanie podgrzewania? Od razu mówię, że wiązki nie zabrałem z auta a u siebie nie sądzę abym miał. Czy ma ktoś jakiś poradnik jak to wycudować? Bo zastanawiam się czy przekładać maty czy zostawić je np na sprzedaż.
Dwa:
Zapalniczka. Jestem na 90% pewny, ze gniazdo zapalniczki działało po wyłączeniu zapłonu. Z resztą jakiś fachura podpiął pod nie radio, które gra poza zapłonem. Jednak od kilku dni zapalniczka wyłącza się z zapłonem. Zauważyłem to po wizycie w serwisie klimy gdzie kolo połączał auto pod Vaga bo coś mu praca wentylatorów nie pasowała. Widać, że nieco pląsał się po programie i wyszedł. Czy można coś takiego ustawić przez złącze diagnostyczne? Czy to może moja pamięć świruje? Bo nawet pamiętam jak sprawdzałem działanie w bagażniku i w przeciwieństwie do głównej ta wyłączała się po zapłonie (taki wniosek zapamiętałem).
Skorzystałem z wyszukiwarki ale nie przyniosła mi pomocy.
Z racji nieco uszkodzonej gąbki w fotelu kierowcy (czuć drut na siedzisku od strony drzwi) zakupiłem fotel celem podmiany gąbki (gąbki bo w komplecie z którego fotel był już tez dało się to wyczuć. Okazuje się, że polcio miało podgrzewane stołki i taki też dostałem.
Jak duży problem jest zamontowanie podgrzewania? Od razu mówię, że wiązki nie zabrałem z auta a u siebie nie sądzę abym miał. Czy ma ktoś jakiś poradnik jak to wycudować? Bo zastanawiam się czy przekładać maty czy zostawić je np na sprzedaż.
Dwa:
Zapalniczka. Jestem na 90% pewny, ze gniazdo zapalniczki działało po wyłączeniu zapłonu. Z resztą jakiś fachura podpiął pod nie radio, które gra poza zapłonem. Jednak od kilku dni zapalniczka wyłącza się z zapłonem. Zauważyłem to po wizycie w serwisie klimy gdzie kolo połączał auto pod Vaga bo coś mu praca wentylatorów nie pasowała. Widać, że nieco pląsał się po programie i wyszedł. Czy można coś takiego ustawić przez złącze diagnostyczne? Czy to może moja pamięć świruje? Bo nawet pamiętam jak sprawdzałem działanie w bagażniku i w przeciwieństwie do głównej ta wyłączała się po zapłonie (taki wniosek zapamiętałem).
