Strona 1 z 1
Pomocy z gaźnikiem Polo 86 1.0 KJS
: 02 maja 2009, 0:27
autor: Miłosz_KJS
Witam wszystkich bardzo gorąco.
Moje Polo to 86c silnik 1.0 na gaźniku rok 86 samochód zbudowany do KJS (tajfun przeszedł w środku xD maska z włókna szklanego, szyby z plexi, dwa fotele kubełkowe, kierownica MOMO, pasy czteropunktowe SPARCO)
Problem dotyczy benzyny gdy jeżdżę spokojnie nic się nie dzieje, a gdy zrobię nawrotkę c to samochód traci obroty i gaśnie, a jak zgaśnie to lipa totalna kręcę go z 5-6 min zanim Go odpalę i później jedzie normalnie.
A tak wogóle moja kochana Polóweczka nie ma wolnych obrotów i muszę go trzymać na ssaniu i normalnie chodzi.
Proszę o Pomoc co zrobić aby mi nie przerywał, a także bardzo proszę podać gdzie idą podciśnienia z gaźnika( w gaźniku są do podłączenia dwa podciśnienia jeden z tyłu gaźnika a drugi z prawej strony)a także jakieś kable idą od gaźnika do czego??
Z góry pozdrawiam
Miłosz
P.S. Jeżeli będzie potrzebna nazwa gaźnika lub jakieś zdjęcia to podam jutro, bo dzisiaj jest już za późno. :boredom:
Re: Pomocy z gaźnikiem Polo 86 1.0 KJS
: 02 maja 2009, 8:25
autor: adr0444
podstawa zebys podał oznaczenia gaznika.. bez tego po omacku za wiele sie nie dowiesz

Re: Pomocy z gaźnikiem Polo 86 1.0 KJS
: 02 maja 2009, 13:27
autor: Miłosz_KJS
Gaźnik typu Solex
Znalazłem drugi objaw jak go trochę pocisnąłem to zgas i taki sam problem jak przy nawrotkach, jak zaleje go do gaźnika to trochę pokręcę zapali na dwa cylindry przegazuje i zaczyna pracować na kolejne dwa cylindry i później jest dobrze.
Re: Pomocy z gaźnikiem Polo 86 1.0 KJS
: 02 maja 2009, 18:41
autor: Bruczyk
kolego ale ktory solex bo ich jest x rodzajow
Re: Pomocy z gaźnikiem Polo 86 1.0 KJS
: 02 maja 2009, 22:21
autor: NeVWille
a weź odkreć korek wlewu oleju i powąchaj jak pachnie jak bedzie czuc benzyne to pompke paliwa masz do wymiany (podobny objaw miałem w scirocco oraz golfie) a to ze nie masz wolnych to gaźnik rozregulowany właśnie do kjs-ów pożadna regulacjia gaźnika przepustnicy oraz wolnych a takze polecałbym preparaty do czyszczenia ukladu paliwowego
Re: Pomocy z gaźnikiem Polo 86 1.0 KJS
: 03 maja 2009, 21:22
autor: Miłosz_KJS
Gaźnik to SOLEX 31 PIC(T)-7
I teraz już totalnie całkowita liiiipaa
Jechałem sobie i nagle taka przypadłość jak napisałem powyżej, no to paliwo do gaźnika i chełtole zapalił i zgasł. No to paliwa nie ma zalałem paliwo do zbiornika i do gaźnika by go długo nie kręcić zapalił i zgasł.
Gdy zobaczyłem to w przewodach jest totalnie sucho, normalnie jak sahara
Pomocy!!!!
Prawdopodobnie poszła pompka paliwa, ale czy to możliwe jak pompka ma niecałe 3 miesiące i była kupiona nowa??
Co może być jeszcze przyczyną tego.
Pozdrawiam :amen:
Re: Pomocy z gaźnikiem Polo 86 1.0 KJS
: 03 maja 2009, 22:35
autor: Ruszowy
no po pierwsze jeżeli to mechaniczna pompka (a powinna) to spawdź czy sruby się nie poluzowały (raz tak miałem).
Sprawdzenie filtra paliwa było ? Jak jest przezroczysty to pytanie czyjest przynajmniej w połowie wypełniony benzyną?
NO czasem auto nie pali jak masz problemy z prądem. np elektrozawór wolnych obrotów nie działa bez kabelka masy pomiędzy silnikiem i gaźnikiem.
Re: Pomocy z gaźnikiem Polo 86 1.0 KJS
: 04 maja 2009, 17:05
autor: NeVWille
właśnie filtr paliwa drudie jeśli sucho czy przewody nie przepuszczały paliwa było sucho i pompka padła też tak moze być a ze zapali i zgaśnie to może być tylko z tym paliwem
Re: Pomocy z gaźnikiem Polo 86 1.0 KJS
: 04 maja 2009, 20:45
autor: Miłosz_KJS
Sprawdzanie filtra paliwa to podstawa.... nawet kropelki w filtrze nie ma.
Pompka jest mechaniczna.
A jak można wiedzieć gdzie znajduje się ten przewód od masy i gdzie idą podciśnienia z gaźnika.
Bo ja już jestem totalnie załamany. :-( :-(
Re: Pomocy z gaźnikiem Polo 86 1.0 KJS
: 05 maja 2009, 12:34
autor: NeVWille
hmm ja stawiam albo pompka padła ponownie(ale inna bedzie przyczyna ze padła) weź odkrec kanape tylna i odkręć dekiel czarny i wymontuj ze zbiornika te mechanizy co tam przychodzą przewody itp może byc ze przytkała sie taka kratka sitko w zbiorniku
Re: Pomocy z gaźnikiem Polo 86 1.0 KJS
: 05 maja 2009, 21:29
autor: Ruszowy
no zacznij od znalezienia przyczyny braku paliwa w filtrze. Możesz miećnieszczelność i pompka nie zasysa paliwa,albo paliwo ucieka na postoju grawitacyjnie.
co dokabelka masy no to kawałek przewodu idący z gaźnika w stronę silnika często zakończony wsuwką.
co dopodciśnień to na zimno silniki tak idzie na ssaniu więcpodciśnienie nie jest aż tak ważne bo przepustnicai tak jest zamknięta i mieszanka jest bardzo bogata.