Nie kumam co wy w ogole mu tu wciskacie masakra. jesli zmieniasz opony a osob ktore mowia ci na czym stoisz to od razu mowia jakie masz opony patrza na felgi itp jesli jest szit to wrzucaja na tyl te najgorsze felgi jak i opony wiadomo ze na wywazarce widac to od razu. Wiec jesli przerzuciles tyl na przod nie wazne jaki profil to mur beton bedzie lipa na przodzie lepiej wyczujesz lipne felgi jak i opony ze bija albo faluja po co te eksperymenty? wez wrzuc kola na wywazare i niech sprawdza same opony i przerzuca ja na przod a nie cale kola rzecz jasna ze kazdy normalny jak robi przekladke to zle felgi lub alu wrzuca na tyl. Chyba ze robia to papudraki i przerzucaja jak leci na zywca co bylo niech tak jest byle opona byla zamieniona. Wiec jak chcesz miec luks to niech sprawdza ci kazda felge i opony na nich a felgi najgorsze wrzuca na tyl a te co ida do przodu niech z przednich najlepsza da od kierowcy potem oponki to samo od kierowcy przod najlepsza. potem slabsza od pasazera przod a sruty do tylu ale nadal lepsza tylnia od kierowcy. A na zime bieznik najlepszy na tyl a nie na przod. Co ci da dobry ciag do przodu jak tylek bedzie plywal na zakretach ..
edit.
Po kolejne jesli chodzi o alusy to przyjrzyj sie jak odbijaja opony czy lyzka leci po alusach czy nie..jesli dbasz o krawedzie..po kolejne przy zrzucaniu opony po odbiciu patrz czy lyzka dotyka alusa jesli tak to lipa szkoda rantu..tak tylko do stalowek..jesli zmieniasz wentylki to musza byc smarowane pasta bo tylko to uszczelnia je jesli ne zmieniasz to tez musza nasmarowac kominek kazda opona rowniez musi byc smarowana..co do odwaznikow to jesli cenisz ranty to nei daj na zewnetrzy nabic sobie odwaznikow ale wybierz nabijany od srodka i klejony.. Po kolejne niech sprawdzaja boki opon jak i srodek pod wzgledem bąbli.. Polskie maszyny myla sie do 5gr taka ich dokladnosc niestety..Wiec nawet 5gr moze byc OK forme ocenisz po tym czy sie tym przejmie czy nie jesli tak i doklei 5gr tzn ze wie ze chce jak najlepiej jesli nie tzn ze ma wylane..Po kolejne jesli odwazniki sa dawane w tym samym miejscu po jednej stronie i drugiej to masz 70% szans ze bedzie czuc jak kolo bedzie podskakiwalo..
edit.
Sorki za pare postow..Peknieta siatka to od uderzenia w dziure..lub przy zrzucaniu opony..mozna to zauwazyc jak maszyna przy zrzucaniu ma opor w przekreceniu sie jesli sie przekreci to masz siatke na 80% zerwana i lipa jesli gosci cofnie to masz 30% szans ze nic jej nie jest..

Wiele moglbym o tym mowic ale co tam wrazie co to pytac:)
Połączyłem je w jeden.
Toto