Strona 1 z 1

Przełącznik zespolony

: 30 mar 2011, 22:59
autor: kaczor13134
Witam, mam pytanie gdzie mogę dostać w pełni sprawny przełącznik zespolony do polówki i jak stary zdjąć i zamontować nowy. Chcę to zrobić , ponieważ nie zawsze lewy kierunek mi zaskakuje i muszę mocniej dociskać żeby działał a poco przesadzić z siłą i urwać , tak jak np. rączkę od otwierania okna u kierowcy...

apropo jest jakiś patent na to aby rączka od otwierania okna znów funkcjonowała dobrze?( otwierać w miarę idzie ale żeby zamknąc okno trzeba bardzo mocno docisnąć ją do drzwi.?

Jeżeli będzie coś nie tak to proszę o wyrozumiałość ponieważ jestem nowym użytkownikiem VW Polo Coupe 1,3 z 92roku z gazem i chchę się wszystkiego powoli dowiadywać, tak jak np. przy hamowaniu coś trzęsie kierownicą i jakby przy prawym kole to już powoli przeszukałem forum i będę dalej szukał :)

Re: Przełącznik zespolony

: 30 mar 2011, 23:43
autor: vwkas18
kaczor13134 zdjąć kierownicę
dostać inny na szrocie
Obrazek

a to że n ie odbija to może być wina kierownicy a dokładnie takiego cypla

Re: Przełącznik zespolony

: 30 mar 2011, 23:57
autor: kaczor13134
Kierunkowskaz odbija tylko trzeba go docisnać do końca żeby zaskoczył a nie tylko normalnie przełączyć jak np w drugą stronę.
A co do tego drgania kierownicą co konkretnie najlepiej sprawdzic jak jest to tylko wyczuwalne po prawej stronie ?

Re: Przełącznik zespolony

: 31 mar 2011, 7:42
autor: picksar
Co do bicia to sprawdź czy masz wyważone koło. Możesz mieć także krzywą tarczę ale w tym wypadku to tylko wymiana pomoże (przetaczanie raczej się nie opłaca - chyba, że tarcza jest jeszcze gruba i niezbyt mocno zwichrowana).

Re: Przełącznik zespolony

: 02 kwie 2011, 0:49
autor: kaczor13134
Koło raczej jest wyważone bo dziś jadąc na autostradzie przy różnych prędkościach nie było żadnych wibracji czy bujania więc raczej krzywa felga i wyważenie odpada więc została krzywa tarcza. Wymiana tarcz jest kosztowna/czasochłonna ??

W czym może leżeć problem jak bez wduszenia pedału gazu nie odpala mi samochód(lpg) i później musi pochodzić na obrotach 1500-2000 aż spadnie po jakimś czasie do 1000. Na ciepłym silniku natomiast czasami załapie bez wduszenia pedału gazu ale męczy się na obrotach 500 i trzeba przegazować i wskakuje na swoje 1000-1500 i normalizuje po rozgrzaniu do 1000? Obroty raczej mnie nie martwią lecz to odpalanie, bo nie ma takiego przysłowiowego palenia z dotyku...

Re: Przełącznik zespolony

: 01 wrz 2015, 15:57
autor: qoocam
czy próbował ktoś kiedyś wymiany przełącznika z 6n2 na wyższy model? Chodzi np o funkcję 3 mignięć po lekkim dociśnięciu przełącznika.

Re: Przełącznik zespolony

: 02 wrz 2015, 17:17
autor: Anonymous
[quote="qoocam"] Chodzi np o funkcję 3 mignięć po lekkim dociśnięciu przełącznika.[/quote]
to zadanie spełnia jakiś układ a nie sam przełącznik