Do czeg służy ten zaworek na foto.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Do czeg służy ten zaworek na foto.

Post autor: kolunio21 »

Siemka panowie mam pytanie do czego służy ten zaworek z wtyczką i jak powinien działać w silniku 3F, powinien przepuszczać powietrze w 2 strony?
Foto Obrazek

Będe wdzięczny za info
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

czujnik podciśnienia :grin:
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

[quote=""vwkas18""]czujnik podciśnienia :grin:[/quote] A jak powienien działać?? przepuszcześ powietrze w dwie strony czy tylko w jedną??
l
leszek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 24 cze 2009, 22:19
Lokalizacja: Krośniewice

Post autor: leszek »

Rafał
Zamienił stryjek siekierkę na kijek , miałeś AAU na chodzie a teraz masz niekończącą się zagadkę .
Kas
Po co celowo wprowadzasz go w błąd ?
Obrazek
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

leszek no to co to jest??

z niemieckiego Zusatzluftschieber
pomocniczy zawór jest zamontowany na kolektorze ssącym, i składa się z obrotową przysłonę i Bimetalstreifen ze spiralą grzejną.
rozgrzewka regulator gromadzi się nawet w zimnym silniku mieszanki paliwowo-powietrznej. To wzbogacenie mieszanki nie zmienia prędkości obrotowej biegu jałowego, który może łatwo doprowadzić do zimnego silnika do zatrzymania silnika.
Zadaniem pomocnicze suwak powietrza na biegu jałowym i silnik jest zimny to versofgen z więcej mieszanki paliwowo-powietrznej. Funkcja ta jest prowadzona w tradycyjnych gaźników przez wyjścia.

Funkcja

Gdy silnik jest zimny powietrza przepływającego przez obwodnicy na przepustnicy przez przez pomocniczy zawór powietrza i odbywa się w zimnej zawór start w komorze powietrznej.
Gdy silnik jest ciepły deht z paska bimetalu i zamyka otwór dodatkowych
zawór powietrza, co powoduje przepływ powietrza jest odcięty.
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

No kas pojechałeś teraz heh :good:

Pomagajcie chłopakowi zrobił SWAP i nie cyka za bardzo a mnie by to osobiście :angry2:

A moja rada kolunio nie poprawiaj fabryki za bardzo bo daleko nie zajedziesz :crazy:

OT PZDR :bye:
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
l
leszek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 24 cze 2009, 22:19
Lokalizacja: Krośniewice

Post autor: leszek »

Kas
Ten tłumacz to tak tłumaczy że by go byk na rogi .... nieraz chce sobie przetłumaczyć coś z angielskiej Wiki to mnie krew zalewa .
Żałuje że tyle lat uczyłem się sowieta cóż za wcześnie się urodziłem :D
Tak własnie myślałem że to zawór wolnych obrotów coś jak w bejcach czy starych oplach na wielopunkcie czujnik podciśnienia mi nie pasował bo digifant/digijet jest na przepływomierzu klapkowym więc po kiego tam czujnik MAP to nie ta generacja .
Tak na chłopski rozum to SUWAK DODATKOWEGO POWIETRZA .
Obrazek
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

leszek poniekąd masz racje
u mnie w G też jest.. niestety
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Fabryki nieche popraiwać ;) tylko chwytam się każdej możliwość żeby w kończu zacząć śmigać tym 3f-em, bo umnie ten zaworek przepuszca powietrze w dwie strony,
[quote=""leszek""]Rafał
Zamienił stryjek siekierkę na kijek , miałeś AAU na chodzie a teraz masz niekończącą się zagadkę .[/quote]
AAU dalej mam, ale walcze z tym 3F tyle pracy serca w to włożyłem i nie chce się poddać. dla tego kombinuje, a nie znam u siebie w meścinie jakigoś dobrego gościa co by mi pomógł :banghead:
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

To jest zawór dodatkowego powietrza :) Cos o nim http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=177538
Panie ogarnij w końcu maszynę !! :P
Obrazek
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Panowie można powiedzieć że silnik ogarnięty;) wczoraj 150 kilometrów bez problemów;)
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Co było ?
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ dolotowy + wydechowy”