spadek mocy i trzęsie

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
gwiazda90
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 13 cze 2009, 9:21

spadek mocy i trzęsie

Post autor: gwiazda90 »

Witam
Mam polo classic '97 1.4 + instalacja lpg BRC Sequent 24
Moj problem polega na tym, że auto straciło na mocy. Jadąc do miejscowosci na trasie "szla" normalnie bez problemu 140kmh (v-max na lpg ~ 150kmh) teraz cos sie jej poprzestawialo, stracila na mocy- wiecej niz 120nie chce isc, ponadto normalnie jak sobie wrzucilem 5bieg i jechalem ok 60kmh przy obrotach 1500-1800 to sobie elegancko jechala a teraz czuć szarpanie, dzisiaj wymienilem swiece na NGK jednakze nadal nie ustapilo, wydaje sie, że troche lepiej jest. Moze to byc wina przewodow WN ?? albo kopulku ? W piatek jade na wymiane filtrow od gazu, zobacze czy moze jej sie poprawi. Ciezko mi wyczuc sprawe jak chodzi na benzynie bo co chwila mi wtryski sie zapiekaja i od tego tez miala spadek mocy, ale za to na gazie bylo ok. Czekam na jakies porady co to ewentualnie moze byc
m
mistrzsieci
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 338
Rejestracja: 28 gru 2010, 19:18
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie - okolice Włocławka

Post autor: mistrzsieci »

Może masz zapchany katalizator? I przewody też możesz sprawdzić - jak stare to wymienić :)
Weź zrób test i w nocy otwórz maskę - jak zobaczysz skaczące iskry od kabli WN to najprawdopodobniej masz winowajcę :)

Auto z instalacją LPG jest szczególnie wrażliwe na słabe elementy zapłonu.

Jaki przebieg masz auta (ten faktyczny a nie z licznika :-))
Obrazek

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
gwiazda90
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 13 cze 2009, 9:21

Post autor: gwiazda90 »

jak kupilem to bylo na liczniku 120tys teraz jest 151, faktycznie mysle ze moze byc kolo 180, przez 2 lata wymienilem teraz pierwwszy raz swiece, byly jakies g*wna "champion" przewodow nie zmienialem zobacze jesszcze kopulke i "palec" co do katalizatora to tez chyba pora go wyciac
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

Nie wycinaj katalizatora. To ostateczne posunięcie.
Zrób to co masz zrobić. Do tego filtr powietrza i paliwa.
Takie szarpanie i spadek mocy kojarzy mi się z 3 rzeczami.
1. Nie pali na wszystkie gary.
2. Lewe powietrze.
3. Problemy z dystrybucją paliwa.
Zawsze mi ciężko coś radzić przy LPG to zostawiam fachowcom.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
Awatar użytkownika
kamil1533
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 29 gru 2010, 22:31
Lokalizacja: Lubasz

Post autor: kamil1533 »

Jak długo auto ma założoną instalacje gazową ? Co prawda w moim gazu nie mam ale kumpel miał podobny przypadek w swoim polo i okazała się uszczelka pod głowicą. Po prostu gaz ma wyższą temp spalania i uszczelki siadają dużo szybciej.
Według mnie to tak jak napisane wyżej coś z elektroniką lub właśnie ta uszczelka. pozdro
"Czasami jesteś szybą, a czasami muchą…" :D
m
mistrzsieci
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 338
Rejestracja: 28 gru 2010, 19:18
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie - okolice Włocławka

Post autor: mistrzsieci »

Wycinając sprawny katalizator możesz narazić się na wypluwanie uszczelki spod głowicy...

chcesz zaryzykować :butcher: ???
Obrazek

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
gwiazda90
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 13 cze 2009, 9:21

Post autor: gwiazda90 »

No to teraz wszystko ciekawie sie rozlozylo :/ sprawdze pzrzewody, co do uszczelki to tez ja sprawdze, ponadto zauwazylem minimalne slady oleju z tylu silnika, musze zlokalizowac skad to sie wzielo.Gaz jest od sierpnia, jutro jade na przegląd po 15000km do gazownika zobaczymy co on powie
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”