Modyfikacje silnika wysokoprężnego Diesla

Coś nie działa? Nie wiesz jak uporać się z usterką bądź problemem technicznym w Twoim polo? To właściwy dział,by zadać pytanie.

Moderator: Global Moderator

Awatar użytkownika
waglik
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 608
Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:50
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska,Tarnów

Modyfikacje silnika wysokoprężnego Diesla

Post autor: waglik »

Witam jeśli do złego działu założyłem temat proszę go usunąć jeśli dobry proszę odpowiedzieć :-D a więc chodzi mi o modyfikacje tego silnika szczerze słyszałem o paru modyfikacjach ale to np. kupienie chipu który kosztuje kupę kasy (chyba z 2000 zł) myślałem o czymś innym, tańszym. Niestety nie znam się na tym. Wiem że silniki benzynowe mają mase modyfikacji np. zawór upustowy blow off, stożek te sprawy. Nie znam się za bardzo na motorach ale czytając różne artykuły w gazetach, w internecie też czasami jade do wujka patrzeć jak on tam grzebie ale rzadko przyjeżdzają Diesle tylko same benzyniaki. Ale mniej więcej wiem jak to wszystko chodzi. On mi powiedział, że sam nie wie co można zamontować ponieważ to jest silnik wysokoprężny i nie ma tak szeroko gamy rozwiniętej jak benzyna. Do was pytanie właścicieli Polo 6n w dieslu jakie są modyfikacje do tego motoru czy instnieją jakieś ? Na pewno są jakieś ale o tym wie osoba która w tym "siedzi" parę lat.
m
mmmarcin
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 454
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:33

Post autor: mmmarcin »

nie ten dział to raz
a dwa, że z wolnossącego diesla niewiele wyciśniesz
a już na pewno nie uda się tego zrobić za małe pieniądze

bo 2000 zł w przypadku tuningu mechanicznego to na prawdę nie wiele
s
slaweks
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 38
Rejestracja: 15 lis 2008, 16:18
Lokalizacja: Siewierz

Post autor: slaweks »

jak mialbys sdi to moglbys troche pokombinowac z kompem i dac turbo Kolega ma ibize z takim silnikiem teraz to dopiero jezdzi po modyfikacjach :oki:
b
borys_wrocek
Swój
Swój
Posty: 923
Rejestracja: 26 mar 2009, 14:31

Post autor: borys_wrocek »

akurat najlepiej to się kręcą silniki diesla niestety głównie te doładowane.
tak jak mmmarcin napisał ze zwykłego dużo nie pociśniesz

samochód jest na benzynę, a na ropę ciągnik,a na gaz kuchenka :]
m
marcin86
Swój
Swój
Posty: 841
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: marcin86 »

Daruj sobie tuning SDi. A swoja droga masz pewnosc ze masz SDi a nie zwyklego diesla z posrednim wtryskiem. Kumpla jednego kiedys rozczarowalem w papierach do polo mial SDi, zagladam pod maske i widze "ciegno gazu". Z wolnossacego diesla nic nie wyciagniesz wiecej. a dla 3km nie warto pakowac kase. Dolozenie Turbo tez mija sie z celem, lepiej juz sprzedac to co masz i kupic polo classic w TDi, albo ibize z tego samego rocznika, moze znajdziesz nawet z AFN'em (110km)
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
Awatar użytkownika
waskiPN
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 211
Rejestracja: 16 lis 2008, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: waskiPN »

SDI - :shock: nie nie .. Tak jak chłopaki mówia Lepiej sprzedaj i kup Sobie TDI i poźniej sie baw .. Ale Odrazu Mówie ci ze to nie jest zabawka.. I musisz w to ładnie zainwestować .. TURBO NA AFN ( 150 ) Najlepiej od Leona , Intelcoler przynajmniej jeszcze raz taki jaki jest , wtryski na BOSCHa 216 - i zmiana oprogramowania w Kompie .. Koszt ok 5tys :) może Mniej może Wiecej ..
VW POLO KOMBI 1.9TDI 90KM - JEDYNY - GRUPA WIELKOPOLSKA
[size=12px]http://www.youtube.com/watch?v=s2zK1niinI0[/url] V max POLCI
ODPOWIEDZ

Wróć do „100 technicznych pytań do...”