Strona 1 z 1
RD-3L
: 19 lut 2011, 12:33
autor: KonradMB
Czy Polo 1,4 16V nadaje się do rajdów w klasie K3 powyżej (903 cm3
i do 1400 cm3 włącznie)
Re: RD-3L
: 19 lut 2011, 12:54
autor: Michał88
Jeśli ci o to chodzi to ten silnik ma 1390cm3.
Re: RD-3L
: 19 lut 2011, 13:24
autor: KonradMB
A w jaki sposób można z niego wycisnąć jeszcze odrobinę mocy

Re: RD-3L
: 19 lut 2011, 14:08
autor: marcin86
Oj kolego, wystarczy poszukac..., tematy podnoszenia mocy silnika byly juz wiele razy poruszane, najprosciej bedzie Ci chyba wrzucic silnik PY (polo g40), i dopiero jego modyfikowac.
Re: RD-3L
: 19 lut 2011, 21:49
autor: MICHAL
[quote="marcin86"]wrzucic silnik PY (polo g40), i dopiero jego modyfikowac.
[/quote]
Nie,nie do jak dojdzie turbo to pojemnosc mnozona jest bodajze o 1.7 i klasyfikowany jest z wiekszymi pojemnosciami.
Tansza przylemnoscia do rajdowania bylby 3f plus mody do 100KM ale jak masz kase na ten sport to 1.4 16v tez jest fajny.
http://www.marcingladysz.pl/web_fx/index.php?id=127
Re: RD-3L
: 19 lut 2011, 21:50
autor: Anonymous
Re: RD-3L
: 21 lut 2011, 18:23
autor: KonradMB
[quote="MICHAL"]Nie,nie do jak dojdzie turbo to pojemnosc mnozona jest bodajze o 1.7 i klasyfikowany jest z wiekszymi pojemnosciami.
Tansza przylemnoscia do rajdowania bylby 3f plus mody do 100KM ale jak masz kase na ten sport to 1.4 16v tez jest fajny.[/quote]
Dokładnie dodanie turbo oznacza przemnożenie pojemność, a w RD jest niedozwolone nawet.
A o rajdach marzyłem tak od dłuższego czasu aż w końcu powiedziałem sobie że czas jakoś ruszyć w tym kierunku. Na auto wybrałem Polo bo miałem 6N. Zupełnie zapomniałem o tym że był puchar Polo w Niemczech w wyścigach

tylko ja myślę o sporcie z mniej przyczepnym podłożem
[quote="damianese"]
http://moto.allegro.pl/rajdowka-vw-polo ... 28355.html
poczytaj
[/quote]
Dzięki

Skontaktuje się z właścicielem :write:
Re: RD-3L
: 28 lut 2011, 9:15
autor: Skfarek
KonradMB hej zajrzyj jeszcze tutaj:
http://www.stankowski.xt.pl/
http://rajdy.hoga.pl/gielda/ogloszenie. ... =1&D=1&Sl=
Auto było przygotowane pierwotnie przez Gładysza do wyścigów płaskich (WSMP), obecnie startuje w rajdach.
1.4 16v ma homologację FIA, możesz go przygotować w dwóch specyfikacjach N-grupowej i A-grupowej, z tego co pamiętam w A-grupowch wyciskali coś koło 120-130 kucy. 6nka autko wdzięczne do przeróbek bo jest do niego kupę pasujących tajli, tych do rajdów również. Jak będziesz coś chciał więcej pogadać w temacie to wal - ja bawię się w przeróbkę 6nki do zabawy (kjs i takie tam) - link do mojego wątku w podpisie
