witam mam bardzo zagadkową sprawę ostatnio płyn wywalało mi korkiem więc wymieniłem uszczelkę pod głowicą , pompę wody , termostat , korek , nowy płyn , rozrząd , kable zapłonowe, kopułkę i świece i po 3,4 dniach zaczęło mi brać płyn czyli go spala bo jak się zagrzeje silnik to wali z wydechu niebieską mgłą. Dodam też ze uszczelkę pod głowicą wymieniałem 2 tygodnie temu i jeszcze do tego na biegu jałowym trzymie ładnie obroty ale za to do dojeżdżaniu do świateł potrafi mi zdechnąć dosyć często i ruszając nim na to przy około 2 tys. potrafi nim nieźle potrzęsc :shock: Co to może być , gdzie szukać , co sprawdzić? silnik to 1.3 o oznaczeniu AAV
"Kto Smaruje Ten Stoi, A Kto Posmarował Ten Jedzie "
zmieniałem tylko uszczelkę i nic więcej przy niej nie robiłem. nic nie widać żeby się koło uszczelki pociło. rozmawiałem z kumplami i mówią mi żeby głowice splanować i dać ją do sprawdzenia czy nie jest gdzieś pęknięta co o tym myślicie? kolunio21 a mógłbyś mi wyjaśnić czemu akurat sprawdzic kompresje jeżeli olej jest ciągle w normie a z mocą jest tak samo i co to jest ta próba olejowa? czekam na odpowiedzi
"Kto Smaruje Ten Stoi, A Kto Posmarował Ten Jedzie "
Tak to na pewno uszczelka, przed wymianą uszczelki powinieneś dać całą głowice do regeneracji czy też planowania. Sprawdź czy woda nie dostaje sie do oleju. pozdrawiam