Raf.ik-Polo 9N...TDI Aktualizacja str.5
: 30 sty 2011, 21:19
Witam, ma na imię Rafał jestem z Krakowa moje auto to VW Polo 9N w wersji highline'r od 9 lipca 2010 roku. Jest to moje 1 auto.
Pierwsza myślą była Swap z 1.4 na 1.9 ale w trakcie szukania silnika(nadal trwa) wpadłem na pomysł żeby w tym aucie wszytko zmienić tak żeby było indywidualne dopasowane do mnie. 
Model: VW Polo 9N
Rocznik: 2003
Silnik: 1.4 TDI (AMF)-docelowo 1.9 TDI (ASZ)
Moc: było 75KM-teraz 103,5KM i 250,4Nm
Kolor: Reflex srebrny-metalik
Na początku Polówka prezentowała się mizernie. Miała zwykłe wnętrze które nie zwracało uwagi nikogo i niczym się nie odróżniała od zwykłych polówek, a skoro silnika jeszcze nie było to w wolnych od pracy chwilach w zaciszu warsztatu zacząłem przeróbki wnętrza Polusi.
Oto zdjęcia z początku:


Na obecną chwilę Polo wygląda tak:


Klubowe wlepki zawitały na klapię:

Przeprowadzone modyfikacje i zmiany:
virus (z 75KM na 103,5KM oraz 250,4Nm);
zmiana filtra powietrza na gąbkowy stożek firmy ITG;
lakierowana pokrywa akumulatora;
niebieskie podcisnienia SAMCO;
olej Motul;
autodetaling komory silnikowej;
wymiana kompletu sprzęgła+płaskie koło na większe+ odelżanie koła by MT;
kat out;
DP 2,5";
przelotowy układ wydechowy 2,5" na jednym tłumiku;





zmiana zawieszenia na gwintowane FK AK Street(gwint zleciał na max w dół);
zmiana łączników stabilizatora na krótsze;
silentblocki od CUPRY;
rozpórka SEAT SPORT z Ibizy Cupry;
wymiana hamulców na CUPRA (przód 312mm+tył 256mm);
lakierowanie zacisków na VW R32;




AIR RIDE:
Zestaw składający się z:
-zbiornik 10L;
-kompresor VIAIR seria 300;
-8x elektrozaworów 1/8cala;
-sterowane każde kolo z osobna;
-konsola z 5x manometrami(każde koło i zbiornik), przyciski do sterowania;

wymiana lusterek na lusterka od 9N3;
Autodetaling lakieru;
felgi 16x7 Seat Leon Cupra + opony Continental ContiPremiumContact 2 195/45/16;
Dokładka tylnego zderzaka z Bluemotion;
wymiana tylnych szyb na wersję uchylną;
wymiana zwykłej anteny na Golf V Navi+Telefon;
doposażenie o spryskiwacze reflektorów;
nakładki na progi z wersji Bluemotion/CUP;
lotka tylnej klapy z wersji GTI;
doposażenie o oryginalne PDC;
doposażenie o nowy oryginalny bagażnik dachowy VW VOTEX;
wymiana atrapy chłodnicy na nową bardzo rzadką atrapę VW VOTEX;
nowa dokładka przedniego zderzaka z SEAT CUPRA+nowa dolna część zderzaka oraz kratki;
doposażenie o podgrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby;
usunięcie wnęki na tablice z listwy zderzaka przedniego;
odnowienie lakieru na listwach bocznych;
wymiana klamki klapy na wersje bez bębenka;
doposażenie o podgrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby;
nowy tylny zderzak PDC z wersji JAPAN;
wymiana tablicy na US;
usunięcie oznaczeń modelu;










zmienione wnętrze na skórzane z podgrzewanymi fotelami zamiast starego brudnego;
doposażenie o funkcje EASY ENTRY;
doposażenie o funkcje domykania szyb z pilota;
doposażenie o dzieloną tylną kanapę z podłokietnikiem;
przeróbka tylnych zagłówków na ruchome;
doposażenie o brakujące oryginalne głośniki( były 4, a jest 8 );
doposażenie o lampki ostrzegawcze w drzwiach zamiast odblasków;
zmiana kierownicy, lewarka oraz dźwigni hamulca ręcznego;
doposażenie konsoli środkowej o uchwyt na kubek i karty bankomatowe;
doposażenie o brakujące przyciski ESP i AIRBAG OFF;
wymiana przycisku dezaktywacji alarmu na nowy;
rozebranie całego wnętrza, wymycie i wytłumienie wnętrza Polówki matami tłumiącymi;
nowa wiązka do podgrzewanych foteli;
wytłumienie wszystkich plastików gąbka akustyczną;
wymiana gum chroniących wiązki drzwiowe na nowe;
wymiana spinek i zakup brakujących śrubek, mocowań itp.;
doposażenie auta o tempomat;
wymiana gąbek tłumiących deskę rozdzielczą oraz lewarek na nowe;
doposażenie konsoli środkowej o rzadki rarytas znaleziony w Niemieckim ASO, którym jest schowek;
wymiana emblematów VW w kluczykach na nowe;
doposażenie wnętrza nowymi dywanikami na lato i zimę;
wymiana nakładek na pedały z AUDI TT;
doposażenie 2Dinowym radiem z BT, DVD, TV, dotykowym ekranem i czytnikiem USB;
doposażenie schowka oświetleniem i klimatyzacją;
doposażenie schowkiem na okulary;
autodetaling;
nowe rygle drzwiowe od SKODY VRS;
doposażenie o czujnik oparcia tylnych foteli;
doposażenie o dodatkowe gniazdo 12V;
wymiana konsoli środkowej+nawiewy na wersje GTI;
doposażenie o ciemne lusterko wsteczne samo ściemniające z czujnikiem deszczu;
doposażenie o podświetlenie klamek wewnętrznych z AUDI;
wymiana materiału podsufitki na nowy oryginalny z VW GTI;
przeróbka słupków z wersji z kurtynami powietrznymi oraz ich obicie oryginalnym materiałem;
wymiana wszystkich plastików wewnętrznych na wersje GTI;
doposażenie o dodatkową lampkę nad tylnymi siedzeniami z 5drzwiowej wersji GTI;
doposażenie o nową bardzo rzadką oryginalną roletę przeciwsłoneczna VW VOTEX;
wymiana przełącznika świateł na wersje chrom z Polo 6R;
doposażenie o matę bagażnika VW VOTEX z wersji na rynek niemiecki;
doposażenie o siatkę do bagażnika;
nowe dywaniki z Polo GTI;
czarny schowek na okulary z VW Lavida ściągany bezpośrednio z Chińskiego ASO;
oryginalne haczyki na ubrania z Polo 6R;















zmiana oświetlenia wnętrza na niebieskie;
wymiana żarówek pozycyjnych na PHILIPS Blue Vision;
zmiana kierunkowskazów na OSRAM Diadem;
zmiana żarówek H7 na Osram Night Breaker Plus;
doposażenie o funkcje ComingHome;
światła mijania do jazdy w dzień;
zaślepki bocznych kierunkowskazów z wersji VW Exclusive;
wymiana lamp tylnych z wersji 9N3;
nowy 3-stop z Polo GTI;
nowe ledowe podświetlenie tablicy z Polo 6R;




Planowane kolejne zmiany:
Swap ( z 1.4 TDI(AMF) na 1.9 TDI(ASZ) )
Air Ride
Większe turbo
Intercooler + dolot
Więcej jest na razie tajemnicą, którą będę zdradzał na bieżąco :good:
Od razu mówię ze nie to nie koniec. :!:


Model: VW Polo 9N
Rocznik: 2003
Silnik: 1.4 TDI (AMF)-docelowo 1.9 TDI (ASZ)
Moc: było 75KM-teraz 103,5KM i 250,4Nm
Kolor: Reflex srebrny-metalik
Na początku Polówka prezentowała się mizernie. Miała zwykłe wnętrze które nie zwracało uwagi nikogo i niczym się nie odróżniała od zwykłych polówek, a skoro silnika jeszcze nie było to w wolnych od pracy chwilach w zaciszu warsztatu zacząłem przeróbki wnętrza Polusi.
Oto zdjęcia z początku:
















Przeprowadzone modyfikacje i zmiany:


































Zestaw składający się z:
-zbiornik 10L;
-kompresor VIAIR seria 300;
-8x elektrozaworów 1/8cala;
-sterowane każde kolo z osobna;
-konsola z 5x manometrami(każde koło i zbiornik), przyciski do sterowania;





















































































































































































Planowane kolejne zmiany:





Od razu mówię ze nie to nie koniec. :!: